Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה רבה יוגב, הם עושים משלוחים לארץ?

יש לי עדיין בקבוק כמעט שלם של האופטיסיל, למרות שלאחרונה אני פוזל לכיוון הזיינו...

ואם אני לא טועה, הוא מצריך אפליקטור מסוג אחר.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

האוטמים של וולפס כימיכל מחזיקים לאחר יישום נכון שנה בקלות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
תודה רבה יוגב, הם עושים משלוחים לארץ?

יש לי עדיין בקבוק כמעט שלם של האופטיסיל, למרות שלאחרונה אני פוזל לכיוון הזיינו...

ואם אני לא טועה, הוא מצריך אפליקטור מסוג אחר.

מקווה שאצליח לתת לך להתמכר :)

למה אין מישהו שמביא את המוצר???

קובי

:-)

פורסם (נערך)

חיפשתי ביקורות טובות על הזינו, לא מצאתי משהו מעניין.

יש לי הרגשה שעשו לו פרסום טוב בזמנו.

בדקתי בפורום של האמריקאים, ומשנת 2014 יש רק 10 הודעות על החומרים של זינו.

עשיתי הזמנה של הuber ועוד כמה דברים אבל על הזינו וויתרתי.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

אין לך מושג על מה אתה מדבר בכלל.

לפי מה שקובי אומר, מדובר בחומר אלוהי.

לא הרבה יודעים זאת, אבל כשלזאוס והרקולס נגמר קרם השיזוף, הם מורחים על עצמם זיינו...

פורסם

בתכלס, גם אני וגם אתה לא השתמשנו בזה, שניינו לא יודעים על מה אנחנו מדברים.

אי אפשר לומר שהחומר הוא טוב מאוד על סמך סירטון שאדם מצלם את ההשתקפות שלו ברכב שחור.

בכל רכב שעשה פוליש, תראה השתקפות כזאת.

אני גם לא אומר שהחומר לא טוב, פשוט אין עליו מספיק ביקורת/ התייחסות.

כל מה שמצאתי עליו זה שהוא בסה"כ בסדר, לא יותר מזה.

פורסם (נערך)
אין לך מושג על מה אתה מדבר בכלל.

לפי מה שקובי אומר, מדובר בחומר אלוהי.

לא הרבה יודעים זאת, אבל כשלזאוס והרקולס נגמר קרם השיזוף, הם מורחים על עצמם זיינו...

 

רעיון מעולה :) הוא גם נגד UV אז מושלם

 

בחיית קובי, נכון שאתה מקבל אחוזים מהמכירות של החומר הזה...?

הלוואי והיה יבואן שהייתי מקבל ממנו עשירית אגורה לכל מיכל

:idea:



כאן יש מבחן שמישהו עשה ובדק אחרי חצי שנה !! של ווקס 476 מול זיינו



צד ימין זה ZAINO ואפשר לראות איך המים יורדים (מזמן 0:25 ממש רואים)

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם

הלוואי והיה יבואן שהייתי מקבל ממנו עשירית אגורה לכל מיכל

:idea:



 

עשירית אגורה למיכל זה אומר שקל אחד על כל 1000 מיכלים.

משמע על 100,000 מיכלים שהם מוכרים אתה מקבל כולה 100 שקל?

לא נשמע לי שווה כל כך... :)

פורסם

אהלן,

כנראה שארכוש את המנזרנה הגדול, כמעט 1 ליטר. יש לזה איזה תפוגה שהחומר מתקלקל לאחר פתיחה?

כמו כן, אשמח להנחיות ליישום על רכב בן חודש, מה השלבים הנחוצים לביצוע נכון?

 

תודה

פורסם (נערך)

בידינג אחרי שבועיים של optiseal, פעם שטיפה ופעמיים ניקוי עם onr.

 

IMG_20150711_081214 (2).jpg

עריכה אחרונה על ידי d300

×
×
  • תוכן חדש...