Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אופטיסיל מעולה למשתמש העצל, לא מחזיק הרבה זמן, עד חודשיים אחרי הכנה מדוקדקת, בקיץ.

אני אישית מאוד אוהב את המוצר.

מה הכוונה להכנה מדוקדקת בקיץ,? אני רוצה לבצע מחר על הפאביה החדשה.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מניסיון אישי החזיק לי ה Z5 מעל 9 חודשים (לא בדקתי יותר) ואחרי שטיפה הרכב ניראה עדיין שכעת עשיתי ווקס.

מזמין אותך לתת לי לשים לך על חצי גג או חצי מכסה מנוע ולהתנסות שתיראה את העמידות שלו :twisted:

מפקיד ברשותך את הספויילר שלי.

יכול להיות מגניב :)

"יאללה בירי".

פורסם

חבר'ס!

היום אחה"צ אני מתכנן לבצע בפעם הראשונה פלסטלינה ואוטם, לפונטו של אשתי (שלי מצופה).

לצורך העניין יש לי CG לשטיפה, ONR לסיכוך (15 מל לליטר), ננוסקין לפליסטון, מנזרנה PL לאיטום. יש לי פדים צהובים, קוריאניות ירוקות, וקוראניות אדומות (פלאף לבאף).

זכור לי שאת הננו צריך לשפשף על חלונות לפני השימוש - אשמח לתזכורת מתי יודעים שהוא ready for action

בנוסף אשמח לקבל טיפים על השימוש בו, וכמובן טיפים על שימוש במנזרנה

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

ישמתי עם פד צהוב של מגוויירס, הפח היה קריר מוקדם בבוקר ישמתי כמות שלא השאירה סימנים לקח לי 3 דקות להתרגל .

במקרה ושמתי כמות גדולה ולא התייבש , עברתי בעדינות עם מטלית מייקרופייבר,.

אתה יכול לראות בצילום שאין סימני מריחה והכל אחיד, אני התזתי ישר על הפח.

פורסם
חבר'ס!

היום אחה"צ אני מתכנן לבצע בפעם הראשונה פלסטלינה ואוטם, לפונטו של אשתי (שלי מצופה).

לצורך העניין יש לי CG לשטיפה, ONR לסיכוך (15 מל לליטר), ננוסקין לפליסטון, מנזרנה PL לאיטום. יש לי פדים צהובים, קוריאניות ירוקות, וקוראניות אדומות (פלאף לבאף).

זכור לי שאת הננו צריך לשפשף על חלונות לפני השימוש - אשמח לתזכורת מתי יודעים שהוא ready for action

בנוסף אשמח לקבל טיפים על השימוש בו, וכמובן טיפים על שימוש במנזרנה

בשעות אחר הצהריים הפח של הרכב עדיין חם.

פורסם
איך אתה מיישם את האופטיסיל? עם הפד הצהוב שהגיע איתו?

אין לך סימני מריחה עם החומר הזה?

 

 

חשוב לרסס ממש מעט חומר כולל על הפד ריסוס אחד. אני פחות אוהב את הפד הצהוב.

מעדיף את השחור שאיכותי ונוח יותר למריחה. גם אם יש מריחה? מעבר עדין עם מיקרופייבר מסדר את המריחה.

פורסם

טוב אז היום התנסתי לראשונה בננו סקין ומנזרנה.

 

עבדתי עם הננו לפי ההוראות ('חימום' על השמשה, שימוש בסיכוך), ואני מאוד חלוק בדעתי בנוגע לשורה התחתונה עם המוצר הזה.

מצד אחד, זה סוג של קסם מה שהוא עושה לפח. לא יאמן כמה שיט יצא, כאילו הרכב היה מטונף ואף אחד לא שטף אותו 3 דקות לפני כן... בנוסף רוב הלכלוכים (בדגש על נק' כתומות קטנות שנראות כמו חלודה, מחלה ידועה של צבע לבן) יצאו.

מצד שני, מס' רב של פעמים הננו 'צילק' לי את הצבע. מה הכוונה? במעבר עם הננו פתאום נשאר סימן שנראה ממש כמו שריטה, כאילו ירד חלק מהדבר שלו על הפח. לאחר מכן, בשביל להוריד את השריטה/צלקת הזו, זה גיהנום. אני אפרסם סיכום מפורט בהמשך השבוע עם תמונות.

היות ושלב הפלסטלינה לקח הרבה, הרבה, יותר זמן משציפיתי - את האוטם התחלתי ליישם בחושך.. מכיוון שהייתי תחום מלמעלה עקב תוכניות, יישמתי שכבה אחת בלבד. אולי אקום מחר מוקדם בבוקר ואיישם נוספת, נראה.

 

חזרתי מהסרט, הסתכלתי על גג הרכב עם פנס, יש בידינג יפייפה של טל על הגג. אז אוטם בטוח יש, נותר רק לקוות שהמריחות לא נראות רע או משהו... נראה בבוקר.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
חשוב לרסס ממש מעט חומר כולל על הפד ריסוס אחד. אני פחות אוהב את הפד הצהוב.

מעדיף את השחור שאיכותי ונוח יותר למריחה. גם אם יש מריחה? מעבר עדין עם מיקרופייבר מסדר את המריחה.

 

מה זה הפד השחור? גם הוא של מגווירס?


×
×
  • תוכן חדש...