Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עם דיסקו, ורואה בנהיגה במהירות כה מופרזת בכביש שאינו מהיר פוטנציאל גדול מאד לסכנה לנהג ולסביבתו. אני לא מאמין לפות"ש שהעבירה נעשתה בחוסר תשומת לב, אלא אם היה גם קצת שתוי ולכן לא היה ער למעשיו, מה שכמובן עוד הרבה יותר חמור. סטיה של חוסר תשומת לב יכולה להיות בגבול של 10 קמ"ש, אולי 20. לא קרוב ל-60 קמ"ש.

 

שני תיקונים קטנים לחברי הפורום הותיקים:

 

ישה, האפס המוחלט הוא בערך 273.15 מעלות צלסיוס מתחת לאפס. בטמפרטורה שאתה ציינת עדיין יש תנועה. להבא כתוב אפס קלוין.

 

אלעד - יצא בשן ועין הוא מצב בו נפגע קשות, אתה התכוונת להפך מזה.

 

פות"ש - אני מקוה שלמדת לקח, לא רק לגבי מהירות אלא לגבי עוד שורה ארוכה של עבירות תנועה. ועדיין צופה כי בית המשפט ורשות הרישוי יחמירו אתך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נבדקתי בבדיקת ינשוף על המקום לכן שתוי לא הייתי. זאת הייתה ירידה ושילוב של חוסר תשומת לב ואוטו שאני לא רגיל אליו הובילו למהירות הנ"ל, תאמין או לא.

למדתי לקח ושוב אגיד שאין לי שום ספק שאני אקבל את העונש המגיע לי בבית המשפט ובצדק.

פורסם

אההממממ

 

כדור הארץ ממשיך להתקרר. טוב עבר כבר זמן מאז שנפגשתי עם הלורד.

 

לכן ב 271 מינוס הוא הצליח שלא לקבל פסילה מינהלית

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

טוב אז תאריך המשפט קרב ובא, ביום שלישי הקרוב.

אשמח אם תוכלו להסביר לי את התהליך של המשפט. הבנתי שאני מגיע למשפט ונפגש עם התובע ששואל אותי אם אני מודה או לא. אם אני מודה אז הוא מציע לי עסקה בשביל לסגור את התיק ואם אני לא מודה אז אני מופנה אל השופט ומשם הוכחות וכו'...

כמו שכבר טחנתי בשרשור הנ"ל אין באפשרותי לממן עו"ד לכן אני מודה ומקבל על עצמי את העונש המגיע לי (גם אם אני לא בטוח שנסעתי במהירות שהשוטר הראה לי בממל"ז שלו).

האם אוכל להסביר את עצמי לתובע ולהקל במעט בעסקה שהוא יציע לי?

פורסם

בוקר טוב,

 

אתה מגיע להקראה (כך נקרא הדיון הראשון) נפגש עם התביעה ומנסה לסגור אתו עסקת טיעון. אין לך הרבה מרחב תמרון אבל תנסה לסגור אתו על פסילה לא ארוה מחודשיים (כדי להמנע מטסט ותאוריה מחדש) תוך שאתה מנגן על שני מיתרים: האחד - אתה לא רוצה לבזבז זמן וכסף. האחר - הפנמת את חומרת העבירה והפקת את הלקח הנדרש.

 

בהצלחה

פורסם

לא לשכוח לבוא על מדים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אוקיי אז המשפט היה היום.

התובעת הציעה לי שבועיים שלילה והשופטת קיצרה ל7 ימים, 400 שקל קנס ושלילה על תנאי לחודשיים למשך שנתיים.

פורסם
יצאת בזול :)

בזול מדי, ציפיתי להרבה יותר.

לפחות 3 חודשים שלילה, נהג חדש לשנתיים נוספות, קנס ב4 ספרות וסנקציות נוספות מרשות הרישוי...

פורסם

יצאת ממש בזול...סע בזהירות, כמובן לאחר השלילה :-)

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם
בוקר טוב,

 

...אין לך הרבה מרחב תמרון אבל תנסה לסגור אתו על פסילה לא ארוכה מחודשיים (כדי להמנע מטסט ותאוריה מחדש)...

 

בהצלחה

מה הקשר?

נכון, הרשעה אשר טומנת בחובה 3 ח' פסילה "מזכה" נהג חדש במבחנים אשר תקבע רשות הרישוי(תאוריה, טסט).

אבל, הרשעה בנהיגה מופרזת(תקנה 54) הנה מהעברות המנויות בתוספת השלישית והיא "מזכה" נהג חדש באותם מבחנים ללא תלות במשך הפסילה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 


×
×
  • תוכן חדש...