Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה לי ששיירה שכזו, בוודאי כשאתם לא יודעים מי נוהג ומה יכולותיו, ומה רמת התקינות של הרכב, ובגלל שאתם מתעקשים על שיירה, אז גם שמירה על מרחק היא לא בדיוק נר לרגלכם - פשוט סיכון חיים שלכם ושל הסביבה. (תחשבו מה אם הנהג הראשון הוא ילד שיכור שיצא ממסיבה עד שעות הבוקר המוקדמות, ואין לכם מושג שהוא מסטול, או סתם עבריין ששם פס על כל העולם ואישתו, או פחח שסיים להרכיב מכונית מכמה חלקים של מכוניות ורוצה להבין אם הריתוכים שלו מחזיקים מעמד, ועוד ועוד אפשרויות).

רוצים לנסוע מהר - סבבה, אבל לבד. כשאתם שולטים במרבית המשתנים על הכביש.

 

נראה לי צורת נהיגה חסרת אחריות ומסוכנת.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני גם לא חובב שיירות כאלה ומסוכן להסתמך על מוביל שאתה לא מכיר כי אתה לא יודע במה הוא מצוייד.

 

כשרכשתי את הבנץ יצאתי לנהיגה עם חבר שבזמנו היתה לי היכרות שטחית איתו, נתתי לו להוביל נהיגה שבנקודות האיטיות זרמה על 150 קמ“ש ובנקודות אחרות על 200++, כשהגענו למצלמת מהירות לא הבנתי למה הוא לא מוריד מהירות, הוא קיבל פלאש ואני הורדתי מהירות ולא קיבלתי צילום, אותו דבר קרה גם במצלמה הבאה.

 

רק בסוף הנסיעה התברר שהרכב שלו מצוייד במערכת הגנה סטינגר שבגדול הופכת את הרכב שלו לבלתי נראה עבור רוב אמצעי האכיפה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
לא בדיוק כסת"ח.

אני באמת מאמין שאפשר לנהוג מהר יחסית לקצב התנועה אבל עדיין בצורה זהירה ותוך התחשבות בזולת.

הכביש הוא מקום ציבורי שאמור להתחלק בין משתמשים רבים למרות שלא כולם נוסעים באותו הקצב והסגנון.

כן יש לי בעיה לשלם "מיסי מהירות" עבור נסיעה בכביש בטוח לחלוטין שתומך בכך כגון כביש 6.

 

אגב, בתוך העיר אני מרבה לנוסע מתחת למהירות המרבית ע"פ החוק ובייחוד ליד בתי ספר, מגרשי משחקים וכבישים צרים.

ועוד הערת אגב לגבי נסיעה בתוך העיר:

חבל שאין פה את החוק שקיים בארה"ב שאוסר לעקוף אטובוס הסעות שמוריד תלמידים וחוק נוסף שמגביל את מהירות המרבית ל15 מייל לשעה באזור של בתי ספר בזמן שהם פעילים.

 

לא התכוונתי כסת"ח ביחס לנהיגה שלך. אלא כסת"ח ביחס למה שכתבת.

פורסם
רק בסוף הנסיעה התברר שהרכב שלו מצוייד במערכת הגנה סטינגר שבגדול הופכת את הרכב שלו לבלתי נראה עבור רוב אמצעי האכיפה.
אפשר קצת פירוט על הל.א. הזה?
פורסם

אם הוא בלתי נראה - אז איך בדיוק הוא יזם את המבזק של מצלמת המהירות?

אני גם לא חושב שהמערכת שלו הופכת אותו לדני-דין ככל הנוגע למערכות עם פסי דריכה או מערכות לחישוב מהירות נסיעה ממוצעת (קיים בכבישי אגרה במקומות מסוימים בעולם ולא אתפלא אם בקרוב אצלנו בכביש שש).

 

כנראה שאותו בחור השתמש באמצעים מעבר למשבשי ראדאר ולייזר - לדוגמא אמצעים של הסוואת זהות הרכב או קשרים במקומות מסוימים שמובילים לגניזת דו"חות התנועה שלו.

פורסם

לא מבין את האומץ שלכם לנהוג במרחק קבוע מאחורי מישהו ושעוד מישהו יהיה מאחוריכם. אתם מכירים את מרחק הבלימה של ההוא מלפניכם? ואם יש לו צמיגי סמי-סליקס וברקסים של ברמבו? ואם להוא שמאחוריכם יש צמיגי צ'ינגלינג וצלחות בלימה מקרטון ממוחזר? מספיק צמיג אחד שהתפוצץ לאיזה משאית באמצע הנתיב וזה יגמר איפשהו בין סנדוויץ טונה וhuman centipede.דינאמיות וקצב שונה בין רכבים זה מכפיל כח רציני בכל מה שקשור לבטיחות אקטיבית, זה גם גורם לנהג להיות מרוכז יותר, תשאלו כל אופנוען למה הוא מעדיף להיות מהיר מהתנועה תמיד.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם (נערך)
אם הוא בלתי נראה - אז איך בדיוק הוא יזם את המבזק של מצלמת המהירות?

אני גם לא חושב שהמערכת שלו הופכת אותו לדני-דין ככל הנוגע למערכות עם פסי דריכה או מערכות לחישוב מהירות נסיעה ממוצעת (קיים בכבישי אגרה במקומות מסוימים בעולם ולא אתפלא אם בקרוב אצלנו בכביש שש).

 

כנראה שאותו בחור השתמש באמצעים מעבר למשבשי ראדאר ולייזר - לדוגמא אמצעים של הסוואת זהות הרכב או קשרים במקומות מסוימים שמובילים לגניזת דו"חות התנועה שלו.

 

מן הסתם המערכת לא באמת הופכת אותו לבלתי נראה, היא פשוט יוצרת שיבוש מוחלט של התמונות שיתקבלו במצלמה והיא משבשת לחלוטין את האותות של אמצעי האכיפה השונים ב-360 מעלות.

פסי דריכה כם לא אפקטיבים כי בסופו של דבר יש מצלמה שאמורה לצלם את הרכב אם נמדדה מהירות גבוהה מדי וזו כאמור לא תצליח לצלם תמונה של הרכב.

זו מערכת מאוד יקרה שעולה באיזור 3500$.

עריכה אחרונה על ידי edan82

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

לא הכרתי את המערכת הזאת, נראה מגניב אבל יקר להחריד..

בכל מקרה לא מצאתי שם שום אזכור לגבי שיבוש מצלמות אקטיבי, רק התראה על מצלמות נייחות, אז עדיין לא ברור איך החבר יצא נקי מהפלאש, אלא אם יש לו בנוסף לוחית מתהפכת או משהו כזה שלא קשור לסטינגר. ואגב :

 

והיא משבשת לחלוטין את האותות של אמצעי האכיפה השונים ב-360 מעלות.

:roll:

 

ואין מערכת שמשבשת את כל האותות, גם המערכת הזאת לא משבשת גלאי רדאר, אלא רק מתריעה, אתה עדיין צריך להאט בזמן כדי שלא יתפסו אותך. לייזר היא כן משבשת, אבל יש גם אחרים שעושים את זה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אנחנו היינו קוראים למוביל לא קטר כי אם טנ"ל​ (טמבל נגד לייזר).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

אין שום מערכת שיודעת להתריע או לחסום אמצעים פסיביים (כגון פסי דריכה או מערכות חישוב מהירות ממוצעת) ואין שום מערכת של חברה רצינית שחוסמת הקלטה של מספר הרישוי באמצעי זה או אחר, פשוט כי מדובר בעבירה פלילית ברוב העולם.

 

לפי דעתי החבר השתמש בלוחית מסוות או מזויפת או לחילופין הוא מכיר מישהו במשטרת התנועה של הונג קונג. אבל מאחר וזה מסוג הדברים שאתה מעדיף לשמור לעצמך, הוא סיפר לך מעשיית מד"ב על מערכות שיודעות לחסום מצלמות.

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
פורסם

להתריע כן - על בסיס מיקום GPS.(כמו צ'יטה למשל). אפשר להשתמש בהתראה להפעלה של לוחית מתהפכת או כיסוי LCD שמסתיר את הלוחית רק בנקודה שיש מצלמה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

זה באמת דיון עקר, הרכב לא מצוייד בשום לוחיות מתהפכות ושאר פירוטכניקה, יש על הרכב את מערכת הסטינגר, היא זו שדואגת לשבש את נה שצריך לשבש.

לדבר על מה חוקי ומה לא זה די משעשע בדיון שעוסק במכשיר שאינו חוקי.

 

DOC SLOW, לא הבנתי מה בדיוק אתה חושב שאני מעדיף לשמור לעצמי ו\או מתוך איזה אינטרס אבל כמו שאומרים- לבריאות חביבי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אבל מערכת הסטינגר היא לא משהו סודי, ויש לה מפרט באתר שמתאר מה שהיא יודעת לעשות, התחמקות ממצלמות נייחות זה לא במפרט שלה, וגם לא אפשרי טכנית למיטב ידיעתי. אם היה כזה פתרון אלגנטי היה עליו מידע ברשת, ואין.. אז נסה לברר מה בדיוק הסיפור, אולי אתה פשוט מניח הנחות ואולי הוא בכלל קיבל דו"ח בדואר וזה לא ממש מטריד אותו :)

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם (נערך)
לא הבנתי מה בדיוק אתה חושב שאני מעדיף לשמור לעצמי ו\או מתוך איזה אינטרס אבל כמו שאומרים- לבריאות חביבי.

התכוונתי למכר ולא אליך.

התכוונתי לכך שלפעמים יש דברים שאדם מעדיף שלא לספר ובמקומם נותן איזה הסבר מצוץ מהאצבע בשביל לרצות את המאזין שמולו.

 

דוגמא (דימיונית כמובן) -- אותו מכר מחזיק מועדון אקזוטי שבו מבקר מפקד משטרת התנועה של הונג קונג באופן קבוע. מפקד המשטרה דואג לבטל את הדו"חות של אותו מכר.

לחילופין יכול להיות שהרכב של המכר מצויד בלוחית מתחלפת.

לחילופין (כפי שנאמר מעלה) הדו"ח מגיע בדואר אבל הוא עשיר בטירוף ויש לו עו"ד מצוין ומקושר שסוגר עניינים בקריצה עם שופט התנועה.

כמובן שאף אחד מהדברים האלו זה לא משהו שהוא רוצה לספר לכולם ולכן הוא המציא איזה סיפור על מערכת פלאית שהופכת אותו "לבלתי נראה".

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow

×
×
  • תוכן חדש...