Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בספק שהבחור מסתיר איזה משהו, לא מדובר באחד שהוא hard core בסצינה אבל מי יודע.

 

בכל אופן, מי שמקושר במשטרה לא ימהר לשים כ-25k שקלים על מערכת הגנה לרכב (המערכת הבסיסית פלוס תוספות נוספות שח סטינגר) בשביל להמנע מדו“ח של 400 שקלים.

 

דבר אחרון, שום לוחיות מתחלפות, כאמור אני הייתי מאחוריו.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מקור ה'רכבות' הללו הוא בתקופה מוקדמת בה מדידת מהירות נעשתה ע"י מכשירי מולטנובה ישנים

ואחרים, בהם כתנאי להפקת דו"ח החוק דרש ש"הרכב ימדד כשהוא בודד" ולפיכך רכב צמוד נוסף

שנוסע בסמוך אליך היה 'מחסן' אותך מדו"ח, מצילום, מהכל כנראה כי לא ניתן היה להוכיח מי

משניכם נסע מהר. אז אסור היה גם למדוד בגשם וגם בכל מיני תנאים של גדר הפרדה ועוד.

 

לעניות דעתי אמצעי המדידה כיום התגברו על רוב המכשולים הללו ומסוגלים להנפיק דו"ח מדוייק

יותר - האם ניתן לתת דו"ח לרכב מתוך שיירה\קבוצה ? לא יודע וזה גם ודאי תלוי במרחק בינהם.

 

יצא לי מדי פעם בצעירותי לפני שתי תקופות התיישנות לפחות למצוא חבר\ים לדרך תוך כדי נסיעה

ולגלות הבנה הדדית, לפעמים אחרים מצאו אותי כמוביל, אני רואה את זה בדמיוני כאילו

זה עדיין מתרחש מדי פעם, אבל אף פעם לא התמקמתי מאחור אלא תמיד לצד ובאלכסון,

פינה אל פינה אבל בשני נתיבים שונים. זה גם היה קורה בלילה, בכבישים ריקים, ונראה לי

[ השערה] שהיום זה כבר לא יעיל כהגנה מדו"ח.

The first one to get angry loses

פורסם

זה יעיל גם היום - כדי לקבל דו"ח מדבורה הרכב צריך להיות בודד בנתיב :

http://www.kahana-law.co.il/category.asp?ID=2668

 

כנגד לייזר - גם כאן, הראשון יחטוף ואלה שאחריו יספיקו לבלום בזמן בעקבותיו (בהנחה וישמרו מספיק מרחק כמובן).

נגד מצלמות - אין צורך יש וויז/צ'יטה וכו', כולם יודעים מתי להאט.

מה שלא מכוסה בשיטה זה צילום ע"י מולטנובה ניידת (כזאת שמותקנת מאחורי לוחית רישוי של ניידת גלויה או מוסווית), היא תוכל לצלם את כל השיירה כנראה אחד אחרי השני, בהנחה שלא יראו אותה ויזואלית. אבל זה באמת לא סביר..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
לא מבין את האומץ שלכם לנהוג במרחק קבוע מאחורי מישהו ושעוד מישהו יהיה מאחוריכם. אתם מכירים את מרחק הבלימה של ההוא מלפניכם? ואם יש לו צמיגי סמי-סליקס וברקסים של ברמבו? ואם להוא שמאחוריכם יש צמיגי צ'ינגלינג וצלחות בלימה מקרטון ממוחזר? מספיק צמיג אחד שהתפוצץ לאיזה משאית באמצע הנתיב וזה יגמר איפשהו בין סנדוויץ טונה וhuman centipede.דינאמיות וקצב שונה בין רכבים זה מכפיל כח רציני בכל מה שקשור לבטיחות אקטיבית, זה גם גורם לנהג להיות מרוכז יותר, תשאלו כל אופנוען למה הוא מעדיף להיות מהיר מהתנועה תמיד.

 

צודק. על זה נאמר אין שכל אין דאגות.


×
×
  • תוכן חדש...