Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כתבה דיי נרחבת מנסה לסכם את המרכיבים ההכרחיים בכדי להפוך מכונית ל"מהנה לנהיגה". הרבה חושבים שהנתון החשוב ביותר הוא 0-100, אבל זה כנראה לא באמת אחד המרכיבים החשובים בכל הנוגע להנעה מנהיגה, אחרי הכל, חלק נכבד של רכבי הספורט הראשונים אפילו לא הגיעו ל-100 קמ"ש כמהירות סופית.

 

הנה הדברים שכן חשובים (לטענת המחבר)...

 

מרכיבים אובייקטיביים:

  • זריזות וקלילות – מרכיבים:
    • מומנט התמד
    • שיווי משקל
    • משקל נמוך

     

    [*]היגוי – מרכיבים:

    • מהירות היגוי
    • היזון חוזר (תיקשור)
    • משקל נמוך

     

    [*]יכולת חיזוי ושליטה – מרכיבים:

    • חלוקת משקל ויציבות
    • כוון של המתלים, ההגה והגלגלים

     

    [*]מגבלות נגישות

    [*]כוחות G – מרכיבים:

    • כוח
    • משקל
    • צמיגים

 

מרכיבים סובייקטיבים:

  • צליל מנוע
  • מעורבות הנהג

 

יש עוד מרכיבים שחסרים לכם ברשימה?

 

לכתבה המלאה:

https://www.carthrottle.com/post/engineering-explained-what-makes-a-car-fun-to-drive

עריכה אחרונה על ידי HyperViper

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם

מה הופך מכונית למהנה?

בגדול זה התמהיל של כל הדברים שצויינו בכתבה אבל במינונים שונים כי בסופו של דבר אני יכול לאהוב דבר אחד ואתה פחות תתחבר אליו.

 

נ.ב

מכל התמונות שאפשר לעשות למיאטה הם כנראה בחרו את ההכי פחות מוצלחת, המכונית נראית חזק על גבול התת היגוי וזוית גלגול של מכונית אמריקאית טיפוסית.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
איך לא רשום כאן גיר ידני?!

אני משער שזה תחת "מעורבות הנהג". בד"כ אעדיף תיבה ידנית, אבל יש רכבים שזה פשוט לא הגיוני בשבילם.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

×
×
  • תוכן חדש...