Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט 500x בישראל - תתחיל ב-120,000 לבסיסית, פרטים בפנים


קרמבו
שימו לב! השרשור הזה בן 3247 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הדיון הזה לא הולך לשום מקום.

לא משנה ש-FCA מכרו ב-2014 בצפון אמריקה 2.5 מיליון מכוניות והשנה הנתון הזה יהיה 4-5 אחוז יותר. לא משנה שאירופה כבר מזמן לא שוק היעד העיקרי של FCA ושהפורטפוליו שלהם כולל מכוניות שנמכרות הרבה יותר מה-500.

 

פיאט הרי תשאר בעיני רבים חברה קטנה ומפגרת עם שני דגמים בלבד (ולא משנה שאין כמעט קשר בין ה-500 וה-500X).

אם פיאט מתקלקלת הרי זה מובן מאליו, כי הרי Fix It Again Tony. זאת לעומת הפח העבה והפלסטיק הנעים למגע שמאפיין את מוצרי VAG עוד מימי החיפושית.

 

אני חושב שעדיף לסכם את הדברים כך --

א. פיאט מחלידה על הקטלוג.

ב. הכי טוב יפנית למי שרוצה אמינות וגרמני (אבל לא אופל) למי שרוצה גם אמינות וגם בטיחות.

ג. בשביל בטיחות הכי חשוב פח עבה ובזה לגרמנים יש יתרון (חוץ מסאאב כמובן שבונים את המכוניות מפלדה שבדית).

ד. המינימום לעלות את הקסטל זה מנוע 16 כוח. חבר שלי ניסה לעלות את הקסטל עם רנו 4 כוח והדרדר חזרה עד הטיילת של יפו.

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 181
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תראו, אני כבר הבנתי שאי אפשר להתווכח עם בעלי רכבים איטלקיים מכיוון שהם לוקחים הכל אישי. צירפתי קישורים בהם אנשים מתלוננים על בעיות, אם אתם משוכנעים שמדובר בשטויות אז שיהיה בכיף. לא אני כתבתי את ההודעות, מדובר בבעלי רכבים שרשומים שם.

לגבי הבראבו עם הניקוי מצערת: לי היתה את אותה תקלה לפני חצי שנה (מצערת) וזה לא השפיע על הגיר בכלל ובטח שלא הדליק נורות, כך שאולי יש שם עוד משהו.

הדיון היה (נדמה לי) בנוגע לתקלות כרוניות, לא נראה לי שאף אחד כאן טען שמותג זה או אחר הוא ללא דופי, אתה מוזמן לצטט את מי שכן טען ולהוכיח אותי בטעותי.

 

לעומת זאת, הטיעון הזה שלך עם 'בעלי רכב איטלקי', אותו אתה רושם לאחרונה בהרבה דיונים ואפילו מגדיל ראש ושם אותו בחתימה - מעיד בעיקר עליך. אתה כמו הבחור ההוא ששואל אותך 'למה אתה עצבני?' 4 פעמים ואז בפעם הרביעית כשאתה עונה "אני לא עצבני!" (עם סימן קריאה בסוף המשפט) הוא אומר 'רואה שאתה עצבני?' :)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי מה אתם רוצים,גם טכנולוגיה וגם אמינות מוחלטת?

בלתי אפשי,יקח זמן ומימון לפעמים נגמר.

בנתיים לשם הדיון עצמו DSG7 לא הייתי קונה אבל DUALOGIC של פיאט כן.

 

אולי כי אין לך מושג על מה אתה מדבר. דווקא ב-500X זו תיבת ה-TCT, אז יש סיכוי שיהיה בסדר. עם DUALOGIC היה לי נסיון של מספר שנים והוא לא היה חיובי כלל. התיבה מתחרפנת מכל כך הרבה דברים שזה לא נורמלי. כמו למשל יחידת אור בלם אחורי, או סוייטש מתחת לדוושת הבלם וכמובן הקלאץ' עצמו שגורמים לכל מיני תופעות מוזרות או פשוט לא נותנים לרכב להניע. כרגע עם תיבה פלנטרית 4 הילוכים ואין מאושר ממני. :)

 

ועוד אציין נסיעה לא חלקה שלי אישית לא הפריעה, אבל לחלק מהאנשים בהחלט מפריע עד מאוד.

עריכה אחרונה על ידי Arco
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מומחה מטעם עצמו שמנבא שחורות ליצרן שמזוהה כולו או מגלם בזכות עצמו תעשיית רכב של מדינה מודרנית מפותחת, פשוט חסר הכרה היסטורית. הענף התעשייתי המוטורי היה לאחד מבין שלוש התעשיות החשובות ביותר במאה ה-20 והשפעת מעמדו זה עודנה מהדהדת בראשית מאה הזו גם כן.

 

פיאט היא כוח בהיסטוריה (כמעט) כשם שאיטליה היא כוח בהיסטוריה, ובגין זאת יש לה עוצמה של שחקן לא מדינתי. זה כוח שכדי שהוא יגיע לכדי מיצוי התפקיד שלו בהיסטוריה, יש צורך בשידוד מערכות קיצוני.

עריכה אחרונה על ידי Fkl0ster
:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אומנם סיימתי מבחן וכואב לי הראש, אבל אענה בכל זאת.

 

1. קודם כל לנה - ניסיון יפה. ה"תקלה" במצערת בפאביה היתה לפני שנה, ונבעה מלכלוך מועט. זה גרם לרעידות בסרק ברמזורים - ולא הדליק נורות התראה בלוח, לא כיבה מנוע ברמזורים, לא השפיע בשום צורה על הגיר ועל העברות ההילוכים והייתי יכול להמשיך לנסוע כך גם עוד שנה. למעשה, נסעתי כך במשך חצי שנה ולא קרה כלום, כאשר בטיפול על הדרך ניקו לי את זה ב- 2 דקות ללא החלפת חלקים וללא שום חיוב על הנושא הזה, ולכן זו אינה תקלה אלא בלאי טבעי כמו צמיגים ומצבר. לכלוך זו אינה תקלה. המצב בבראבו המדוברת שונה.

 

2. בעניין הקישורים: קטונתי מלהתווכח עם עובדות ולכן לא אכנס לזה כלל. רציתם הוכחה וקיבלתם, מפה והלאה שכל אחד יפרשן - אני לא פרשן. רק אציין שיש עוד קישורים מכל השנים על הגירים הללו, אותם אחסוך מכם. בכל אופן מעניין יהיה לראות את התגובות למגוון קישורים דומים על גיר ה- DSG7, אני חושב שארים את הכפפה ואנסה מתישהו, ואח"כ אשווה בין התגובות פה לתגובות שם.

 

3. לעניות דעתי פיאט הולכת לכיוון לא טוב, היא מבוססת על דגם וחצי (500 ופנדה) וזה לא יחזיק מעמד עוד הרבה זמן. המכוניות כשלעצמן יפות וכנראה גם אמינות, אבל כל עוד מוכרים ביוקר ומעט זה לא יעזור למותג שאני באופן אישי מקווה שיתרומם כמו בימי האונו והפונטו ספייס עד 03'. חייבים עיצוב חדש ודגמים חדשים.

 

4. בתוך כך, הפיאט 500 החדשה תיחשף בתאריך 04/07/2015, וע"פ השמועות תהיה גדולה יותר מהנוכחית וארוכה יותר, כולל פנסי לדים. צירפתי תמונה למטה. הסיבה שאני כותב זאת היא שהפיאט 500 החדשה תיקח פריטים נוספים מהפיאט 500X (היפה יש לציין) המדוברת בשרשור. מצ"ב תמונה למטה.

 

5. לגבי ה- 500X: מקווה שהגיר שלה ישמור על אמינות טובה (ובכלל הרכב הזה), כי אם כן אני אשמח לרכוש אחד כזה משומש בעוד משהו כמו 3 שנים במקום הפאביה למשל. הוא אחלה רכב למשפחה, יותר יפה מהייטי ומהג'וק המכוערת (יסלחו לי בעלי הניסאן הזו, אבל יופי בעיני המתבונן).

 

בהצלחה רבה בשיווק הרכב.

11059586_1087903807891313_1379533107415353312_n.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין למה אתה מתעקש שפיאט מתבססים על דגם וחצי?

כל סדרת דודג' ראם, קרייזלר 200, קרייזלר 300/דודג' צ'לנג'ר וצ'רג'ר, ג'יפ רנגלר, גרנד-צ'רוקי/דורנגו, פיאט 500X / ג'יפ רנגייד, דודג' דארט/פיאט אוטימו/פיאט ויאג'יו, פיאט דובלו (משותף לעוד חברות), פיאט קובו (משותף לעוד חברות), פיאט דוקטו/דודג' פרומאסטר (משותף לעוד חברות), בטח שכחתי כמה. דגמי אלפא בסוף דרכם אז אני מתעלם, אני מתעלם גם מפרארי ומזארטי מפאת נפח מכירות מצומצם, כנ"ל השמטתי את הוויפר. שכחתי את הטאון&קאונטרי למרות שהוא מוכר לא רע גם מפאת גילו.

אני רואה פה יותר משני דגמים. אולי אני צריך לנקות את המשקפיים.

 

אמרתי שהדיון הזה לא הולך לשום מקום.

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דוק סלאוו, הוא מדבר על המותג פיאט, אתה מדבר על התאגיד רכב.

 

ואני עקרונית מסכים איתו, פיאט (המותג) חייב לייצר כמה כלי רכב מקוריים (לא קרייזלר עם מדבקה ולא בטיח) בכדי למלא את החלל שמשאירות הפונטו והבראבו.

 

אם לא יעשו את זה בהצלחה, ה 500 תאבד אט אט מהקסם (וכל יום נוספות עוד ועוד מתחרות שמתחרות בדיוק על פלח השוק שלה כמו המוקה, האדם, מיני, ג'וק, קאפצור וכו') עד שהמותג יאבד כליל רלוונטיות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מותגים באים והולכים משיקולים שיווקיים גרידא. ההנהלה של FCA יכולה מחר להוסיף עוד מכוניות למותג פיאט ממותגים אחרים או למחוק את המותג לחלוטין.

בפורטופליו של FCA יש את דה-סוטו, פלימות', אימפריאל, לאנצ'יה - שמות מפוארים שעברו לתרדמת חורף (אולי נצחית) מבלי שהקונצרנים שהחזיקו בהם נמוגו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תקל ראש ב"קבורת חמור" של מותג, ואף אחד לא הורס ומקים מותגים בסדרי גודל כאלה ע"ב גחמה או "שיקולים שיווקיים גרידא" כמו שאתה מתאר.

 

 

אף יצרן לא אץ לקבור מותג שלם ועושים את זה מחוסר ברירה כאשר המותג הוא סוס מת ומותג נהפך לסוס מת בגלל ניהול מותג או בגלל איכות המוצר, לא בגלל אף סיבה אחרת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שזה עולה המון כסף, ברור שזה אמור להעשות בכובד ראש, אבל השיקול הוא עדיין שיווקי.

שדיימלר ובנץ התאחדו (בשנות ה-20 של המאה הקודמת) הם קברו את המותג "בנץ" על כל ההיסטוריה המפוארת שלו (בכל זאת המכונית הראשונה עם מנוע בעירה פנימית) והתמקדו בייצור מכוניות תחת המותג "מרצדס" (שהיה שייך לדיימלר).

GM חתכו לא מעט מותגים מאוד מפוארים - כולל אולדסמוביל שחתומים על אחת המכוניות העממיות הראשונות בעולם ביצור (חצי) המוני ופונטיאק שהפכה לשם נרדף למכוניות שרירים בשנים מסוימות.

 

אני לא חושב שיש שום היגיון בחיסול של פיאט, אני רק מציין זאת כדוגמא לכך שהקונצרן FCA הרבה יותר גדול מהמותג. הם יכולים גם (למשל) לקיים את המותג אבל רק עם דגמי 500 השונים (500/500L/500X) כמו שיש את מותג "מיני" למשל או בכלל להפוך את סדרת 500 למותג בפני עצמו.

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי קבר את בנץ? עד היום הם נקראים מרצדס-בנץ

https://www.mercedes-benz.com/en/

 

זה אפילו מה שכתוב על המכונית:

 

merced_hood_emblem_06.jpg

 

Mercedes-Benz-SLK-Class-2012-1600-7a.jpgאולדסמוביל ופונטיאק הם דוגמאות מצויינות של מותג שהוזנח ע"י היצרן מתוך מחשבה של "זה מותג ברזל, כלום לא יהרוג אותו"...עד שהוא מת!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם החליטו לרכז את כל הפעילות תחת מותג יחיד, בנץ כמותג עצמאי נעלם, ברוב השווקים המכונית נקראת "מרצדס" (לציין שיש כמה שווקים שקוראים למרצדס "בנץ", כנראה כי מקובל שם לקרוא לאנשים בשם משפחה, אבל זאת רק תאוריה שהמצאתי עכשיו). נו באמת, כנראה שזאת לא הייתה דוגמא מושלמת (טעיתי, טעה, טעות, טועים, טעינו), אבל כאמור יש אינספור מותגים אחרים שבאו והלכו.

 

GM יכלו להמשיך להחזיק את אולדסמוביל ופונטיאק בכוח, הם הגיעו למסקנה שזה לא משתלם.

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דוק סלאוו, הוא מדבר על המותג פיאט, אתה מדבר על התאגיד רכב.

 

ואני עקרונית מסכים איתו, פיאט (המותג) חייב לייצר כמה כלי רכב מקוריים (לא קרייזלר עם מדבקה ולא בטיח) בכדי למלא את החלל שמשאירות הפונטו והבראבו.

 

אם לא יעשו את זה בהצלחה, ה 500 תאבד אט אט מהקסם (וכל יום נוספות עוד ועוד מתחרות שמתחרות בדיוק על פלח השוק שלה כמו המוקה, האדם, מיני, ג'וק, קאפצור וכו') עד שהמותג יאבד כליל רלוונטיות.

דווקא הפוך הענין הזה של מקור ומדבקה, חלק מהקרייזלרים היום מבוססים על אלפות ופיאט ואם במדבקות עסקינן, אז תמצא מדבקות של קרייזלר על לנצ'יות, לא תמצא להערכתי קרייזלרים עם מדבקות מתוצרת פיאט ובנותיה. לא שחלילה צריך לתת לענין הזה לקלקל אג'נדה או נייטרליות מותגית, לפי בחירת עינו של המתבונן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לפיאט מכונית מיני, מיני גדולה, מיני וואן, כאילו שטח ומסרחיות, משפחתיות יש להם עם סמל אלפא וקרייזלר כי כל משפחתית עם סמל פיאט לא הצליחה וזה עוד כשעם סמל פיאט זה עלה פחות.

אני לא רואה בעית חוסר בדגמים כאן ובטח שלא דגם וחצי.

שלא נדבר עם רכבי שטח אמיתיים עם המותג ג'יפ וכל שאר הרכבים שפחות מעניינים אותנו בישראל אבל גורמים לכך שלפיאט אין מש צורך לייצר רכב שטח או וואן גדול עם סמל שפשוט לא הולם את הdna של המותג, פשוט יש להם מספיק מותגים כדי לחלק עבודה.

 

עניינים טכניים כמו שלחלק גדול מהם קוראים 500 או שהפלטפורמה דומה ממש לא מעניינים אותי...

 

גם מצחיק שכשvag עושים פלטפורמה אחת ל10000 דגמים ב100 מותגי מדבקה שלהם, זה יעילות, זה איכותי.. שזה פיאט עושים את זה אז "זה פונטו מוגבהת", " זה פנדה משודרגת" וכל מני שטויות כאלה. ממש מעניין לי איברים בפלג גוף התחתון של איזה פלטפורמה ה500 שלי.

עריכה אחרונה על ידי liorwohl

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא תמצא להערכתי קרייזלרים עם מדבקות מתוצרת פיאט ובנותיה

דודג' דארט הפכה לפיאט אוטימו וויאג'יו בסין

דודג' ג'ורני הפכה לפיאט פרימונט.

קרייזלר 300 נמכרה תחת המותג לנצ'יה במקומות מסוימים (מבלי להצליח במיוחד) כנ"ל הטאון&קאונטרי

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3247 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...