Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט 500x בישראל - תתחיל ב-120,000 לבסיסית, פרטים בפנים


קרמבו
שימו לב! השרשור הזה בן 3235 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רק אני לא הבנתי איך אף אחד כאן לא הציע דאסטר/סנדרו?

 

אם אתה מציע לי לבדוק אותם, אני אחסוך לך - זה לא יקרה. רמת בטיחות מאוד נמוכה ביחס למתחרות, וזה עוד לפני שנגעתי באיבזור הבסיסי יחסית שמקבלים ואיכות החומרים שמתאימה לרכבים מלפני שני עשורים בערך.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 181
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אף אחד לא אמר עתיקות, אבל בהחלט צודק קינן שהמנוע הזה משרת בפונטו מ 2011 ועד היום.

 

 

מתי הייתה פה פונטו 1.6, ועוד משנת 2011? זכורה לי רק האיבו עם מנוע 1.4 חלושס ומוגדש.

 

עם מנוע 1.6, הייתה יכולה להיות הסופר-מיני הנבחרת, לפחות לטעמי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז לא עוקף, לא ביג דיל.

 

החיים ביום יום הם לא תמיד עקיפות ועניינים ספורטיביים.

 

כשאתה נכנס לרכב כזה אתה משנה פאזה ונהנה מהדרך ולא מהנהיגה ואתה יודע מה, ככה רוב העם נוהג.

 

עקיפה זה עניין בטיחותי.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השלדה טובה, המנוע מצוין, העיצוב משובח (לטעמי) אני לא חושב שיש למתחרים משהו כזה. אבל לא על סוגיות דינמיות יקום או יפול ג'יפון (אלא אם הסוגיה הדינמית היא זווית התקפת המדרכה מול בית הקפה).

הבעיה העיקרית של ה-500X היא שרמת הגימור הבסיסית לא לעניין, במיוחד שמדובר ברכב "פוזה" והתוספת הנדרשת עבור דברים הנחשבים "טריוויאליים" בקטגוריה זאת אינה מבוטלת.

ד"א - בשווקים רבים בעולם מערכת ה-U-Connect-5 עם בלוטות' קיימת גם בגרסת הבסיס.

וממתי בקרת אקלים מפוצלת הפכה לתוספת יוקרתית שמצריכה הוספת המון כסף בקטגוריה הזאת? חזרנו לעשור הקודם? סמל"ת מכוונים לקהל הליסינג או חברות ההשכרה? מערכת מפוצלת ימין/שמאל (עם פתח אחורי) יש בבראבו מודל 2009 שלי. האלו פיאט!

 

ה-500X היא המכונית הכי חשובה שהייתה לפיאט (אירופה) מאז יציאת ה-500 וחבל מאוד שהיא תתפספס בישראל בגלל פער של כמה אלפי ש"ח.

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת לא מבין את הענין הזה שלפיו כל אחד כאן יודע שהאוטו הזה יקר/לא יקר יחסית למתחריו, עוד לפני שבכלל הצליח להציץ בו שלא בצילומים ולהבין מה הוא יודע לעשות ואיך הוא נותן להרגיש שלא מקריאת נתונים או מבחנים שעשו אחרים. מודה שגם אני חוטא בכך כשאני כותב במקום אחר שהמחיר נראה על פניו כסביר בהתחשב במתחרים ובכח המשיכה של האוטו והטרנד. יכול באמת להיות שהמדובר בלא יותר מ"מיני מוגבהת" כמו שכותב כאן אחד החברים המכובדים ויכול להיות שליד הספורטאז' הוא באמת צריך להסמיק מבושה, כמו שכותב כאן אחר, אבל נדמה לי שראוי לפני הקטילה שכל כך חביבה על חלק מהחברים כאן, לפחות לראות אותו בעין, לשבת מול ההגה, אפילו, ירחם השם לנהוג קצת, ואז לשחרר כאן את הכיף שבשחיטת היבואן הזה שלא מצליח לעשות כלום עם מכוניות נורא בינוניות ונורא יקרות, כמו תמיד. יותר רציני זה בטח ייראה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין כאן עיניין של קטילה; לו היה מדובר במכונית חסרת מתחרות, אז כל העיניין היה שונה.

ה X500 נוחתת לפלח שוק די עמוס, ו"סגור" מכל קצוותיו.

מהצד הזול יש את הדאסטר, בתווך יש את הסוזוקי קרוסאובר והספורטאז' 1.6, ובצד היקר יש את ה CX5 והספורטאז' 2.0.

ובקשר לביצועי הספורטאז' 1.6 - גם ללא עיון בנתונים הרישמיים, הביצועים בפועל סבירים בהחלט, ובטח לא ברמה של סיכון בטיחותי או משהו שמתקרב לזה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שגם לדעות של האחרים יש משקל. יש בעיית תמחור מול תמורה והבעיה הזאת לא קיימת פעם ראשונה אצל היבואן הזה. לא צריך לנהוג ברכב בשביל לשים לב לזה. בעיקר בגלל שהתכונות הדינמיות כמעט לא קובעות את המכירות בסגמנט זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-500X היא המכונית הכי חשובה שהייתה לפיאט (אירופה) מאז יציאת ה-500 וחבל מאוד שהיא תתפספס בישראל בגלל פער של כמה אלפי ש"ח.

 

חבל למי?!

ללקוחות יש מספיק אלטרנטיבות.

ליצרן גם כמות "מכובדת" בארץ היא זניחה.

וליבואן יש מקורות הכנסה אחרים עדיפים יותר.

 

אגב, אני מתפלא שלכל אחד יש כזאת דעה מוצקה על הרכב והתמחור וככל הנראה רק אחד באמת נהג בה ובודדים ראו אותה במציאות.

 

אגב 2, מסכים איתך שה-500X היא מכונית חשובה ליצרן, מצד שני, כל מכונית היא מכונית חשובה ליצרן הזה, שחי על דגם אחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-500X/רנגייד מכונית מאוד חשובה ל-FCA. אבל פיאט חיים על הרבה יותר מדגם אחד.

לג'יפ הולך לא רע לאחרונה. הקרייזלר 200 נמכרת לא רע. המכירות של הראם במגמת עליה (בכל שנה נמכרות יותר משאיות ראם מאשר הג'ולייטה מכרה לכל אורך הקיום שלה). גם פרארי ומזארטי מעולם לא מכרו טוב כמו בשנים האחרונות.

 

גילוי נאות -- אין לי מניות בפיאט, אני לא מקבל פרחים מסמל"ת ולא מוזמן לשום השקות. יש בבעלות אשתי פיאט בראבו שעושה עבודתה נאמנה (אבל היא בכלל רצתה גולף) וזה בערך הקשר שלי למותג.

 

חבל למי?!

בעיקר לסמל"ת.

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין כאן עיניין של קטילה; לו היה מדובר במכונית חסרת מתחרות, אז כל העיניין היה שונה.

ה X500 נוחתת לפלח שוק די עמוס, ו"סגור" מכל קצוותיו.

מהצד הזול יש את הדאסטר, בתווך יש את הסוזוקי קרוסאובר והספורטאז' 1.6, ובצד היקר יש את ה CX5 והספורטאז' 2.0.

ובקשר לביצועי הספורטאז' 1.6 - גם ללא עיון בנתונים הרישמיים, הביצועים בפועל סבירים בהחלט, ובטח לא ברמה של סיכון בטיחותי או משהו שמתקרב לזה.

כשמישהו כותב שלאוטו הזה אין מה לחפש בשוק כשקיימות ספורטאז', קרוסאובר או 2008 במחיר דומה, זו להבנתי המוגבלת "קטילה" ולכך כיוונתי. אין מחלוקת שהשוק הזה של הג'יפונים למיניהם טרנדי ופופולרי להחריד ולכן כל שחקן חדש שלא מביא איזה ערך מוסף בולט, ייתקל בתחרות לא פשוטה. ערך מוסף שכזה יכול להיות ענין של עיצוב מושך, סביבת נהג צעירה וחדשנית, אפילו יכולות דינמיות טובות משל מתחריו, למקומות האלו כיוונו בפיאט לדעתי. התשובה לשאלה אם גם הצליחו בכך, יכולה להניתן רק אחרי שראית את האוטו, ישבת בו, התרשמת מהאופן בו הוא מתייחס לנהג ולנוסעים. קריאת טבלאות ובחינת תמונות אין בהן די.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיאט כפיאט, חיה רק משני דגמים - ה 500 על שלל גירסאותיה והפנדה.

הפונטו חדלה להיות רלוונטית, ובכל מקרה מדובר במכונית בת 10 (!) שאינה אטרקטיבית בשום מובן.

גם פולקסווגן עד 1974 חיה רק מדגם אחד - החיפושית על שלל גירסאותיה.

עד שהגיעה שנת 73' השחורה, בה חלה ירידה תלולה במכירות כל הדגמים, ולולא הצגת הגולף שנה לאחר מכן, החברה לא היתה קיימת היום.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשמישהו כותב שלאוטו הזה אין מה לחפש בשוק כשקיימות ספורטאז', קרוסאובר או 2008 במחיר דומה, זו להבנתי המוגבלת "קטילה" ולכך כיוונתי. אין מחלוקת שהשוק הזה של הג'יפונים למיניהם טרנדי ופופולרי להחריד ולכן כל שחקן חדש שלא מביא איזה ערך מוסף בולט, ייתקל בתחרות לא פשוטה. ערך מוסף שכזה יכול להיות ענין של עיצוב מושך, סביבת נהג צעירה וחדשנית, אפילו יכולות דינמיות טובות משל מתחריו, למקומות האלו כיוונו בפיאט לדעתי. התשובה לשאלה אם גם הצליחו בכך, יכולה להניתן רק אחרי שראית את האוטו, ישבת בו, התרשמת מהאופן בו הוא מתייחס לנהג ולנוסעים. קריאת טבלאות ובחינת תמונות אין בהן די.

יודע מה, בוא נצא מנקודת הנחה שה 500X תהפוך להצלחה היסטרית, וכל הקצאת 500 המכוניות תמכר ביום הראשון.

ומה יהיה ביום השני ?

היכולת הדינאמית אינה מעניינת כלל את אלו שרוכשים מכוניות בסגמנט הנ"ל, מבחינתם יכול להיות לו מנוע של פיאט 600.

מה שמשחק תפקיד הוא העיצוב, שרצוי שיהיה כמה שיותר אגרסיבי, מה שקונים השכנים וכמובן השופוני, שהוא המרכיב העיקרי.

לזה היתכוונתי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3235 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...