Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט 500x בישראל - תתחיל ב-120,000 לבסיסית, פרטים בפנים


קרמבו
שימו לב! השרשור הזה בן 3230 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

133K לדגם האוטומטי הבסיסי ביותר?

סוכני המכירות של קאיה החליטו לשחרר אנחת רווחה אבל במקום זה יצא להם צחוק מתגלגל.

120K לדגם הידני הבסיסי ביותר?

סוכני סוזוקי, רנו ופיג'ו מתגלגלים על הריצפה מצחוק.

 

נכון, אבל רק בפורום יש לפחות ארבעה מתעניינים, והרכב נראה טוב בתמונות ויש לו גם אחלה מנוע וגיר. אז אני מניח ש- 500 הרכבים יימכרו.

 

ב140 אש"ח ציפיתי לפחות לקבל חיישני חנייה/בקרת אקלים/הנעה ללא מפתח - פיצ'רים שמגיעים גם ברכבים ב110,000 ש"ח.

קסנון לא ראיתי בהודעה הראשונה אבל אולי קיים.

כרגע זה נראה כאילו הרכב מיועד להיפסטריות תל אביביות שרוצות להחליף את ה-500 בג'יפון...

 

אין ספק שהוא לא מיועד לרוכשי הספורטאז, שבעיקר קונים מרווח (סוג אחד של קונים, כמוני ששקל אותו וכמו ידידנו מהפורום שרכש לאשתו או חבר פורום אחר - שרכש להוריו) או מעמד "גבוה" של פח/שקל בשכונה (סוג נוסף של קונים). ככזה, הוא באמת מיועד לקהל שכתבת אני מניח, יחד עם חובבי היצרן ככללו, כפי שיש חובבי VAG שרוכשים טיגואן (ובחיי שאינני מבין אותם).

 

מחיר החבילה ה"מאובזרת" ביותר, נראה לי מעט גבוה לרכב 2*4, וחבל שלא הביאו באמת את ה- 4*4. אני כרגע שוקל XV, והיתרון שלו על האחרים מבחינתי הוא ה- 4*4. לא שאצא לחרוש מידבריות, אבל זה נחמד בשבילי השדה וכו'. כמו לגור בת"Tא ולדעת שיש קפה שפתוח 24/7, גם אם אתה לא יורד אליו כל לילה ;-)

 

לחזור רגע ל- X :

חבילת המוזיקה וחבילת הבטיחות נראות מעניינות ומתומחרות סביר.

מבפנים פס הפלסטיק הצבעוני קצת מוגזם, מזכיר לי קליאו.

אבל מעל הכל: איזה רכב מוצע היום בלי דיבורית??

 

הטעות המרכזית שלך שאתה מכניס רגש לעניין.

ספורטאג'ים וקרוסאוברים מוכרים פאקינ 1200 מכוניות בחודש בלי שום רגש ושום אפיל ואלה מתמחרים (וצופים בהתאם) למכירות של 500 בשנה?

כמה עזר ה"אפיל" של ה 500 בתמחור המקורי שלה? כמו כוסות רוח למת! עד שלא ירד המחיר, לא מכרו.

ואגב, עבדך הנאמן נוהג כרגע ב 2008 (בליסינג), לא רכב מבריק בטירוף אבל יופי של תמורה ל 99K ש"ח.

 

כשניתן להפעיל את המזגן :-)

לגבי הספורטאז' - דווקא יש הרבה רגש ברכישתו. מקבלים "מעמד" בשכונה ועל הכביש, במחיר של קורולה. אמנם זהו רגש פרח'י מעט, אבל עובדה שהוא מוכר. זה לא בגגל המנוע או האבזור - רק בגלל המראה (והוא באמת נראה טוב). מכאן = רגש.

 

מזכיר לי קצת את השרשור של המיאטה שצבר יותר מעשרה עמודים של התמרמרות על היבואן והמחיר, תחזיות שהרכבים יעמדו עד שיקבלו יד יבואן ואז ימכרו במכירות חיסול. כשבפועל נמכר 75% מהמלאי כבר בעמוד 15 בערך, עוד לפני שהיה רכב תצוגה, רכב הדגמה והאספקה של רק באוגוסט.

נכון שפיאט הם לא מאזדה, ו500X ממש לא המיאטה, אבל מצד שני מדובר בפער קטן יותר בין המצוי לרצוי.

 

כמו שפולקסווגן מכרו 50 חתיכות של הגולף 150, בלי שאיש ראה אותה או ישב בה. אמנם לא אותו דבר, אבל כסף כנראה לא חסר בארץ.

 

הבאסה הגדולה עם האוטו הזה הוא שמה שהביאו עכשיו זה הגרסה ה"עירונית" שנראית הרבה פחות סקסית. הארבעלארבע נראה הרבה יותר מגניב, אבל הוא יגיע רק בתחילת שנה הבאה.

 

מעניין כיצד יתומחר ויאובזר.

 

קיוויתי שהפאנבויאיזם שלך עבר ביחד עם השקודה האחרונה שמכרת. בכל זאת, חלפו כמה שנים.

 

הוא עבר - לפיאט :-)

עריכה אחרונה על ידי bar72

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 181
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נכון, אבל רק בפורום יש לפחות ארבעה מתעניינים, והרכב נראה טוב בתמונות ויש לו גם אחלה מנוע וגיר. אז אני מניח ש- 500 הרכבים יימכרו.

 

ימכרו בהחלט, כמו שאמרתי, דרך השיווק של סמל"ת דווקא די מוצלחת אם מקבלים מראש את ההנחה ש"אנחנו מוכרים בפינצטה, מאסות לא מעניינות אותנו".

 

הבעיה שבסופו של יום, זה פוגע בנו הלקוחות שמקבלים רכבים יקרים ועד שהיבואן לא מחליט לעשות "תמות נפשי עם פלישתים" הוא מוכר לכמה פאנ-בויז ולעוד כמה מתלהבים, לא יותר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וכמעט כרגיל אתה משקיע גם מלל, גם זמן, גם התלהבות בקבלת הפנים החביבה שאתה מעניק לאוטו הזה, כיאה לאוטו איטלקי חדש שמגיע לכאן. אצלי וגם זה כמעט כרגיל, קיימת התחושה שגם אם הפיאט הזו היתה מוצעת ב 60K בגירסת הבסיס, כבר היית קופץ בראש חוצות עם ה"מלך הוא עירום", הכמעט סטנדרטי. ובהחלט נכון שסמל"ת לקו בליקוי מאורות בעבר עם תמחורים נטולי הקשר רלבנטי באופן מובהק, אבל המחיר להיום של הפנדה וכן, גם של האוטו הזה מצביעים על שינוי מבורך, ודאי מתבקש. העובדה שהספורטאז' נמכרת מצוין ( גם ה XV האנינה בגירסה הזולה הולכת לא רע אגב, למרות טענתך ), נובעת מהשילוב המנצח של מחיר ופוזה ומהבחינה הזו איבחן חברנו המלומד נכון את נטיית הלב של הקליינט הישראלי ולכן דווקא הרבה אמוציות יש בענין הזה. ל 500X יש יתרון לא רע של אופנתיות טרנדית וסוג של אנינות טעם ולכן יש סיכוי שהמחיר הסביר לחלוטין בקטגוריה הזו יצליח למכור קצת יותר מחתיכה או שתיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה "ריטואל"? אתה יכול לבוא בטענות שתרנגול קורא בקול כל בוקר?

יום אחד לא תזרח השמש ואז הוא לא יקרא בקול, אבל כל עוד היא זורחת כל בוקר...

 

תקן אותי אם אני טועה, אבל אף רכב שהם הביאו בשנים האחרונות לא נמלט מהריטואל ההזוי הזה שהולך בערך ככה:

 

"חברה, יש לנו פה רכב בן *ונה, תנו לו מחיר מהסרטים"

חודש אחרי...

"משה (בא נגיד שככה קוראים לסמנכ"ל השיווק), אתה שומע, חוץ מהארבע לקוחות הקבועים, לא היה אפילו טלפון אחד, אנשים לא קונים במחיר הזה..."

חודש אחרי זה...

"משה, מה יהיה? הרכבים לא נמכרים?"

"שלחו עשרה רכבים לכפרים בצפון, אלה מעיפים רכבים גוטה גוטה!"

 

חצי שנה אחרי זה, מנהל שיווק מרעים בקולו ודופק על השולחן

"משה, מה זה הכשלון השיווקי הזה? רכבים לא נמכרים, תתחיל להעיף אותם או שאתה עף בעצמך!!!"

 

הגענו אל המנוחה ואל הנחלה והמחיר יורד ב"מבצע מטורף" לרמה של שאר המתחרות בקטגוריה וסוף כל סוף, רכבים מתחילים להמכר.

 

אז מה, אני צריך לשלוח לסמל"ת חבילת בירות ואירוח במצפה הימים כאות תודה על זה שהסכימו למכור את הרכבים הבאמת כ"כ ממוצעים שלהם במחירים שתואמים את השוק? באמת, המון תודה לסמל"ת. כה לחיי!

 

אז עכשיו בבקשה תציין רכב אחד של סמל"ת (בא לרגע נתעלם מסובארו, אנחנו מדברים על החטיבה האיטלקית) שלא עבר את הריטואל הזה ואומר לך בעצמי, חטאתי, פשעתי, לא הייתי הוגן.

 

אני מחכה...

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תרנגול אחד על מאה תרנגולות, לא פלא שהוא מגורה.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מגורה ולא נעליים, במיקרה הספציפי של סמל"ת, הביקורת שלי כמעט תמיד מופנית ליבואן ולא לרכבים עצמם.

[

אבל הפאן בויז כ"כ חדורי אמונה, שגם כשמבקרים את התמחור או את ההתנהלות המוזרה של היבואן, הם מיד תוקפים.

 

שיתקפו!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה אומר fan boys, הם יאמרו hater.

 

חבל להתמקד בטוען במקום בטיעון... זה טיפשי

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוענים שהוא נהדר...מעניין. בביקורות שאני קראתי טענו שהוא בסדר, אפילו טוב, אבל לא מעבר. נהדר זה סופרלטיב ששמור למשהו שהוא באמת נהדר, משהו חריג לטובה באופן משמעותי. מיאטה ND, למשל. פיאסטה ST. הונדה ג'אז המקורית וגם פיאט מולטיפלה.

 

קיוויתי שהפאנבויאיזם שלך עבר ביחד עם השקודה האחרונה שמכרת. בכל זאת, חלפו כמה שנים.

 

מר 504L היקר, ישבתי מתוך סקרנות וחיפשתי ביקורות וידיאו ב-Youtube, הראשונה הייתה של Fifth Gear והם בהחלט אהבו את הרכב ונתנו לו ניקוד גבוה ביחס למצופה. אח"כ הצצתי גם בביקורת גרמנית ובאמריקאיות וגם הם אהבו וטענו שמדובר ביופי של רכב. סה טו.

 

העובדה שקניתי אבארת' איננה קשורה לנושא כלל - אין כאן פאנבויאיזם לטובת פיאט או סמל"ת. לזכותם יאמר שהשירות שלהם כלפי הלקוח (לפחות במקרה של מותגי אלפא / אבארת') - מעל ומעבר, עד כה.

 

את האבארת' קניתי תוך ידיעה ברורה מה היתרונות והחסרונות שלה אל מול המתחרות - ויש טובות ממנה, כמו ה-ST, למשל. מאוד אוהב אותה - ויוצא לי לנהוג בה לא מעט במהלך השבוע / סופ"שים. היא הייתה האופציה העיקרית למעשה, אך ויתרתי לבסוף. מאוד נחמד ש"איילון" טורחים להביא לנו את המכונה המדהימה הזאת, אך חבל מאוד ש"דלק" לא ממש בקו התקשורת עם "איילון" - ואין חלפים לרכב בארץ. בלמים - צריך להזמין במיוחד, מה שאומר זמן המתנה ארוך יותר וכמובן עלות גבוה יותר. זו הסיבה העיקרית לכך שויתרתי על הפיאסטה. אין לי כוח להתעסקויות המיותרות האלה ולעלויות הללו - ברכב חדש לחלוטין. רוצה שהחלפים יהיו זמינים לי בכל רגע נתון, בלי הצורך להפוך עולמות בכדי להשיג אותם (או להשבית את הרכב מספר ימים עד להגעתם ארצה).

 

היות והוריי לא נעשים צעירים יותר מיום ליום וקלה להם הרבה יותר הגישה לג'יפון (מבחינת כניסה / יציאה מהרכב), והדרישה שלהם היא למשהו ידני - ומי כמוך יודע שאין הרבה אופציות כאלה בשוק, גם לא בקטגוריות המשפחתיות.

ג'יפוניים ידניים (ולא עם מנוע 1.2 אטמוספרי) הם - שקודה יטי 1.2TSI, פיאט 500X ב-1.6 / 1.4MT ו... זהו למיטב זכרוני.

 

ניסיתי לבדוק מול "שלמה" הזמנה של מוקה ידנית ונענתי בשלילה עצבנית. "דלק" דיברו על גרסה ידנית-הנעה קידמית מוזלת (כנראה 1.5T עם 150 כ"ס) של הקוגה, אך זה לא נראה באופק ומסתמן כדיבורים באוויר. גם ה-CMAX (שאומנם סוג של מיקרו וואן) יכלה להיות אופציה - ובדומה לקוגה, גם כאן אין משהו ממשי באופק וחבל. האופציה הנוספת שיש והיא מכיוון המשפחתיות הקומפקטיות היא הפוקוס המתוחה (שתנחת כאן אוטוטו - סוף סוף), משמע להשאר עם המגרעת העיקרית (בעיניהם) של גישה לא הכי נוחה וקלה לרכב, אבל רכב שמעבר לזה מספק את הצרכים שלהם, הם מרוצים ממנו ומרוצים מהשירות של "דלק" בכללי.

 

אם אהיה סופר כנה - אישית הייתי שמח מאוד לראות פוקוס 1.5EB ידנית - חונה לצד העקרב שלי. לפני כמה ימים עשיתי לי סיבוב קצרצר בפוקוס שלנו, ונזכרתי מדוע אני מחבב אותה - ההיגוי שלה הוא משהו שהעקרב מתקשה לספק. מצחיק שהיא רכה יותר, כבדה יותר, גדולה הרבה יותר ובכל זאת מצליחה לעלות חיוכים ולספק לא מעט כיף.

 

בר72 להזכירך - אתה כרגע מתנייד באלפא / טויוטה - ושוקל רכישה של גולפים (122 / 150), לאחר שאמרת שאתה לא רוצה את עצמך חוזר אל צ'מפיון. מצחיק - נכון? יקירי, בוא לא נכנס לסוגיית הפאנבויאיזם... :roll:

עריכה אחרונה על ידי RS

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, להפסיק תיכף ומייד להגיב לגופו של אדם ולחזןר לגופו של עניין לפני שיתחילו להערף ראשים.

Rs,

גם הקרוסאובר גם הגןק וגם ה 2008 מגיעות עם אופציה יידנית.

ובאוף טופיק קצרצר, לפוקוס ליסינגטומטית יש הגה יותר טוב מהאבארט?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

RS, אתה לא מקבל דברים בהומור :-) אבל זו לא סיבה לחשוף את שמי המלא כאן בפורום. אני מבקש שתמחק את זה.

מעבר לכך, אני שוקל הרבה רכבים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האחוריים יפים אבל הפרונט מזעזע. מישהו שם עדין חושב שסגנון המולטיפלה זה שייק. מה מתלהבים פה מהמחיר בדיוק? יטי עולה היום 126, ספורטאז' 135 וכו'. מה הבשורה הגדולה חוץ מלשלם יותר סתם?

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, להפסיק תיכף ומייד להגיב לגופו של אדם ולחזןר לגופו של עניין לפני שיתחילו להערף ראשים.

Rs,

גם הקרוסאובר גם הגןק וגם ה 2008 מגיעות עם אופציה יידנית.

ובאוף טופיק קצרצר, לפוקוס ליסינגטומטית יש הגה יותר טוב מהאבארט?

 

יניב,

ה-2008 חלש וקטן יותר מהמתחרים.

ה-ג'וק קטן מידי, צפוף מידי וחסר כל פרקטיות. היה לנו אחד במשפוחה (1.6T).

הקרוסאובר קיים בידני? אנחנו מדברים על ה-SX4, כן? לא ידעתי. נבדוק זאת.

 

וב-OT קצרצר, ההגה של העקרב לא פחות מהיר או חד, אבל מסתיר פחות מידע ורגש מזה של הפוקוס - וזה דווקא לא חדש. לפוקוס יש היגוי מעולה ביחס למתחרות וביחס ללא מעט רכבים - יקרים או ספורטיביים יותר. למעשה, ההגה שלה מרגיש גם מעט טוב מזה של הפיאסטה ST (למעט עניין המשקל) והסכימו איתי על כך בעלי הפיאסטות.

 

איל, כוחו של הרגל. תוקן. מתנצל.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה 2008 בוודאות לא צפוף יותר. הוא חלש, בזה אין ספק, אבל השילדה ככ טובה, שעל הרכב הזה בהחלט אפשר להגיד את הקלישאה שאם 85 כס לא מספיקים לך בכדי לנסוע מהר, גם 850 כס לא יעזור. בכל מקרה, מה אמא שלך צריכה הספקים מרשימים? הקרוסאובר מגיעה בידני, עלתה במבצע 99 אלף אבל אם כבר מדברים על שילדה והגה, הם מזעזעים שם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עקרונית, דגש עיקרי על נוחות - באם מדובר בנוחות המושב, נוחות הנסיעה וכמובן גישה קלה אל הרכב. שניהם עם בעיות גב לא קלות.

 

מעבר לכך, חשובה גם סביבת נהג פשוטה ונעימה לתפעול (אימי עוד לא שולטת בתפעול המערכת שמע / קרוזקונטרול / מגביל מהירות - בפוקוס, והיא איתנו אוטוטו שנתיים וחצי). רצוי מאוד שיהיה גם איבזור נאה וביצועים טובים (הפוקוס מרגישה לאימי מעט אנמית מבחינה זו) ושיהיה נחמד לנהיגה (אימי מאוד אוהבת נהיגה).

 

אומר זאת בפשטות - CMAX / קוגה יכלו להחליף את הפוקוס היטב (בתנאי שמדובר באלו עם המסך מגע החדש, ולא המערכת הדי מסורבלת [אך איכותית בהחלט] שיש לנו כעת). אבל מישהו ב"דלק" לא רואה את הצורך בגרסאות ידניות שלהן כרגע, וחבל.

 

תחילה - ננסה לראות את ה-500X. אבקש נסיעת מבחן על ה-1.6 הידנית / 1.4TCT (בהמשך השנה יגיעו גם ידניות). הקרוסאובר פחות לטעמי (ירגיש כמו ירידת מדרגה ברב האספקטים מול הפוקוס).

עריכה אחרונה על ידי RS

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3230 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...