Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איך האספלט בכביש 458? הייתי נוהג בו מדי פעם בזמן השירות הצבאי שלי והיו בו קצת יותר מדי בורות וחריצים לטעמי, אבל זה היה בשנות התשעים המוקדמות.

ועדיין זה היה כביש שנהניתי בו מאוד, אפילו בטנדר פיז'ו ישן עם שני חיילים ישנים לידי.

פורסם

כביש 3415, 358 מאזור קרית גת לשקף, כביש הצגה.

רוב היום הוא ריק, לשם אני לוקח את הרכבים שלי לבדיקה לפני קניה :lol:

Audi A6 3.0T Quattro - לשייט ב260 קמ"ש :lol:

פורסם
חלק מהכבישים שציינת לא שוממים. מה אורכו של 7677? לא פשוט לנסוע עד הכנרת בשביל 3-5 ק"מ.

 

תודה רבה

 

7677 לא ארוך, אבל אם אתה כבר באזור חובה לעבור במבוא חמה, ומסלול "הר האושר" שהוא פחות שומם בסופש.

 

גרמי קלארקסון אמר עליו שהוא רוצה להתחתן איתו ולהביא איתו ילדים :lol: (על הכביש כן?!)

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם

מבוא חמה הוא אחד משני הכבישים האהובים עלי בארץ, אבל נראה לי הוא קצת קטן על האוטו של פות"ש.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
:lol:

 

תשמע, בדקתי את הכביש על המפה. אכן נראה חלום אבל אין שום סיכוי שאני נכנס ליהודה ושומרון.

אני יוצא מנקודת הנחה שאם שניים פה המליצו עליו אז יהודים נוסעים עליו אבל מתנחלים נוסעים כל יום בשטחים וגם לצערינו נהרגים מידי פעם.

 

כביש אלון (458) הידוע גם כאזור "ארץ המרדפים" באמת כביש חלומי לנהיגה בעיניי, נהגתי בו מספר פעמים,

לדעתי נס הרים לא משתווה אליו (ואני מאוד אוהב את נס הרים). וכן יש שם תחושת "שטחים" קלה אבל ממש לא משהו

לדאוג ממנו. בסמוך לכביש יש את בסיס מג"ב מכמש אם זה תורם לביטחון האישי.

פורסם
איך האספלט בכביש 458? הייתי נוהג בו מדי פעם בזמן השירות הצבאי שלי והיו בו קצת יותר מדי בורות וחריצים לטעמי, אבל זה היה בשנות התשעים המוקדמות.

ועדיין זה היה כביש שנהניתי בו מאוד, אפילו בטנדר פיז'ו ישן עם שני חיילים ישנים לידי.

 

נראה שחלקו טוב וחלקו ככה ככה:

 

בכל מקרה אני מודה שאני מפחד לנסוע שם.

פורסם
כביש 3415, 358 מאזור קרית גת לשקף, כביש הצגה.

רוב היום הוא ריק, לשם אני לוקח את הרכבים שלי לבדיקה לפני קניה :lol:

 

כביש 3415 מתחיל בסדר אבל בהמשך נהיה בילתי נסבל. יצא לי לנסוע על איזה כביש מהסוג הזה מצפון לבית גוברין והרכב שלי קיבל שם מכות בתחתית.

כביש 358 סלול מעולה אבל לא מבין מה מהנה בו. זה כביש של ישורות של 200 קמ"ש. לא מה שאני מחפש.

 

תודה רבה

פורסם (נערך)

ישנם מקטעים ב 458 בהם האספלט די חלקלק.

למרות התנועה היחסית דלילה, ישנם חניונים המשמשים תיירים ומטיילים ובקרבתם גם ישנם הולכי רגל שמסתובבים בשוליים/על הכביש - יש לקחת את כל אלו בחשבון.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם
7677 לא ארוך, אבל אם אתה כבר באזור חובה לעבור במבוא חמה, ומסלול "הר האושר" שהוא פחות שומם בסופש.

 

גרמי קלארקסון אמר עליו שהוא רוצה להתחתן איתו ולהביא איתו ילדים :lol: (על הכביש כן?!)

 

מבוא חמה נראה טוב מאוד.

 

תודה

פורסם (נערך)

טוב צר לי "לאכזב" את כולם אבל יצאתי אחרי 10 והחלטתי לא לקחת סיכון ולנסוע לנס הרים. עשיתי את הסיבוב של 395 -> 386 -> 3866 פעמיים. הקטע הראשון של 395 היה פנוי לגמרי בשני הסיבובים. בשאר הדרך הייתי צריך לעקוף לא מעט רכבים.

בסיבוב השני, בכביש 386, נצמד לי לתחת איזה וולוו חדשה אבל לאורך כל הדרך, עד תחילת כביש 3866, היינו תקועים מאחורי רכבים אחרים. בתחילת כביש 3866 התפנו לנו כמה ק"מ של השתעשעות עד ששוב נתקענו מאחורי שיירה עם אוטובוסים. זה נכון שהרכב שלי חזק יותר מכל דגמי וולוו בארץ אבל בכביש מפותל לא תמיד הרכב החזק ינצח. אני מכיר שיירה של רכבי ספורט שנוסעת שם בלילה ומוביל אותה רנו קליאו B. יכולת נהיגה והיכרות הכביש כנראה יותר חשובים.

לקראת סוף הסיבוב השני, בירידות האחרונות של כביש 3866, הבלמים שלי התחילו לחרוק קשה בלחיצות כבדות על הבלם בדיוק שהייתי בדרך לכביש האהוב עלי, 353 מעג'ור ללוזית, אז עשיתי אחורה פנה למוסך.

במוסך טענו שזה לא משהו רציני ושיכול להיות שזה בגלל שהבלמים התחממו מאוד (מה שמאוד הגיוני). יכול להיות שאצטרך לחרוט את הבלמים בהמשך אבל כרגע אני ממשיך לנסוע.

 

המון תודה על ההמלצות. אני בהחלט ישתמש בשירשור הזה בנסיעות הבאות שלי.

עריכה אחרונה על ידי kingikra

×
×
  • תוכן חדש...