Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אעשה סדר לגבי ארץ המרדפים(458):

הוא ממש לא מסוכן מבחינה ביטחונית. אני שם על בסיס קבוע ומעולם לא נתקלתי בבעיות.

דבר שני, לגבי התוואי ואיכות הסלילה- חלקו הראשון של הכביש חלק מאוד (מאוד כיף עם הנעה אחורית), לאחר מכן סלילה חדשה עם המון אחיזה. מה שכן, הכביש מאוד טכני וצפוף וכדי לנהוג שם נכון צריך לזכור את הכביש בעל פה, המון שינויי גובה וסיבובים עיוורים.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני אישית נוהג בקצב קצת אטי יותר בכביש שבו השול צר, כמו בחלק מהקטעים המצולמים.

 

זה לא משאיר מרווח בטחון לטעויות שלי, וזה לא משאיר מספיק מקום לברוח אליו מטעות של נהג מנגד.

 

לפעמים זה מאפשר לנהוג בקצב ספורטיבי אטי יחסית (נגיד 5/10) ולפעמים לא.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם (נערך)
אני אעשה סדר לגבי ארץ המרדפים(458 )

הוא ממש לא מסוכן מבחינה ביטחונית. אני שם על בסיס קבוע ומעולם לא נתקלתי בבעיות.

 

מחזק,זה כביש ראשי לכל דבר,ואתה לא נכנס לשום כפר או יישוב כלשהו,ככה שהדרך בטוחה למדי.

 

אמנם זה רחוק ממך וכבר עשית את ערד,אבל האם המשכת משם? (צומת זהר ימינה לים המלח עד צומת הערבה,משם לעלות עד למעלה עקרבים,להקיף הכל ולחזור לערד)

 

עריכה - גילך? למה בן כמה אתה אם מותר לשאול? :)

 

לעניות דעתי מבלי להעליב,חששותיך לגבי מצב בטחוני ב458 אינם במקום,נסעתי בכביש הזה לא מעט וממש אין ממה לפחד (יש כבישים שבאמת אתה נכנס לשטחי A\B ושם זה באמת יותר מלחיץ,אבל בסדר,כל אדם מתמודד ומעדיף אחרת :))

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

לי יש בעיה עם פניות עיוורות ובעיקר שינויי גובה. אולי זה מפאת גילי, אולי כי אני סתם פחדן. שורה תחתונה, יכול לעמוד שם אוטו\חיה\הולך רגל\ וכו'

אני תמיד מאט כשיש עליה שאני לא רואה מה יש מאחוריה.

לגבי מסוכן מבחינה בטחונית, אתה יודע, פיגוע (חס וחלילה) קורה פעם אחת. אח"כ אותו בן אדם שנפצע\נהרג בפיגוע כבר לא יגיע לאיזור יותר. כמובן שאני מאחל שקט והרבה הנאה מנהיגה לאורך הרבה שנים על הכביש הזה.

פורסם

אמנם זה רחוק ממך וכבר עשית את ערד,אבל האם המשכת משם? (צומת זהר שמאלה לים המלח עד צומת הערבה,משם לעלות עד למעלה עקרבים,להקיף הכל ולחזור לערד)

 

אתה שואל אותי או את אביאל?

פורסם

תודה על התשובות (והוידאו! 8)).

דבר שני, לגבי התוואי ואיכות הסלילה- חלקו הראשון של הכביש חלק מאוד (מאוד כיף עם הנעה אחורית), לאחר מכן סלילה חדשה עם המון אחיזה. מה שכן, הכביש מאוד טכני וצפוף וכדי לנהוג שם נכון צריך לזכור את הכביש בעל פה, המון שינויי גובה וסיבובים עיוורים.

כשאתה אומר "חלקו הראשון" למה בדיוק אתה מתכוון? לחלק הדרומי של הכביש?

למי שמעדיף כבישים פחות טכניים וצפופים אבל עדיין מהנים לנהיגה ומעניינים, אני ממליץ על כביש 508 שנמצא קצת צפונית ל-458. הוא פחות הררי ושדה הראיה בו טוב יותר בדרך כלל. אבל שוב, עברו 20 שנה מאז ששירתתי שם וייתכן שדברים השתנו.

פורסם

לקטע מתחנת הדלק שצמודה לכיכר ועד הכניסה למעיין. מהעיין והלאה סלול מעולה. לא ממליץ לנהוג שם בלילה בטח ובטח למי שלא נהג שם ביום, בנוסף כשנוהגים לכיוון ההפוך אפשר לאבד בלמים בקלות בשימוש לא נכון מכיוון שמדובר בירידה, לכן צריך לשים לב איך נוהגים שם, כביש טריקי.

פורסם

אגב, הסרטון של הרוכבים זה לא הכביש המדובר. הצילום התחיל כשכביש שאני מדבר עליו בדיוק נגמר והם ממשיכים לקטע הכי משעמם בעולם. זה חלק קטן מהקטע המעניין:

ImageUploadedByTapatalk1432233506.984196.jpg

פורסם

אתה צודק! הגבתי לפני שראיתי את הסרטון. בהשוואה ל-458 זה נראה כמו אוטובאן :D

נדמה לי שהסרטון מראה את הכביש שמחבר את 458 ל-508 שעליו דיברתי קודם.

פורסם
אותך,אביאל נראה לי עוד עם חלב על השפתיים :p

 

אם הבנתי נכון אתה מדבר בין היתר על כביש ערד סדום שהוא כביש מעולה לטעמי אבל לא ברור לי באילו שעות או ימים הוא ריק. תמיד יש שם הרבה רכבים. את הכביש למעלה עקרבים אני לא מכיר.

פורסם

458 נמצא במקרה מאוד קרוב אליי ונסעתי בו הרבה. הסיכוי היחיד שיקרה לך בו משהו זה אם תעשה טעות בעצמך.

זה אחד הכבישים היותר מהנים בארץ ואני ממליץ לך מאוד להגיע אליו.

V5


×
×
  • תוכן חדש...