Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

תראו אני בן 22 , מחפש לקנות אוטו ראשון שישמש לנסיעות לעבודה, לימודים ונסיעות בתוך העיר .

אז ככה אני מחפש אוטו שיהיה בין 5-10K כי אין לי צורך במשהו יותר טוב ,

אני מחפש אוטו שיהיה חסכוני ולא יחנוק אותי מבחינת דלק .

אוטו אמין יחסית למחירים האלה ושהחלקים לא יהיו בשמיים ( כמו פולקסוואגן ) .

 

עשיתי בדיקה על פיאט פונטו ספייס ומצאתי את הדגם Dynamic 16v והוא דורש 10K שקל .

עכשיו האוטו עשה 132K ק"מ , האוטו שמור מבפנים רואים שהשקיעו ( יש תמונות ) .

 

האם האוטו שווה בדיקה זה כיוון טוב ?

מקווה לתשובה על שתי השאלות גם על אוטו שאתם ממליצים וגם על מה שמצאתי ,

תודה מראש ,

עומר .

פורסם

אתה לא כותב מאיזה שנה הפיאט, כך שקשה להעריך האם הקילומטראז סביר. האם ראית תיעוד של היסטוריית טיפולים? איזה יד הרכב?

 

זה שהרכב שמור מבפנים, עדיין לא אומר שהאוטו תוחזק ברמה טובה ושהמכלולי מנוע תקינים.

 

בתקציב שאתה מציין, כדאי לקחת את האקזמפלר השמור ביותר, עם היסטוריית טיפולים מתועדת.

 

בהצלחה

פורסם
אתה לא כותב מאיזה שנה הפיאט, כך שקשה להעריך האם הקילומטראז סביר. האם ראית תיעוד של היסטוריית טיפולים? איזה יד הרכב?

 

זה שהרכב שמור מבפנים, עדיין לא אומר שהאוטו תוחזק ברמה טובה ושהמכלולי מנוע תקינים.

 

בתקציב שאתה מציין, כדאי לקחת את האקזמפלר השמור ביותר, עם היסטוריית טיפולים מתועדת.

 

בהצלחה

 

מצטער, לא שמתי לב שפיספסתי לכתוב את זה .

האוטו שנת 2004 , יד 4 .

לא דיברתי איתו עדיין, לכן פניתי לכאן כדי לשאול אם כדאי בכלל לפנות לבנאדם.

לפי מה שהוא רושם מטופל רק במוסך מורשה .

 

האם קיים סוג אחר של אוטו שכדאי לי להסתכל ולחפש עליו ? או שהפונטו ספייס זה הכי טוב למחיר שלי ?

פורסם

פונטו ספייס זה הרכב הכי טוב שתשיג בתקציב שלך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
פונטו ספייס זה הרכב הכי טוב שתשיג בתקציב שלך.

אוקיי , ומה מבחינת האוטו שמצאתי ביד 2 ?

אני קצת חושש כי 4 ידיים ורק 132K ק"מ זה קצת מוזר לי.

 

ואם אני מעלה את התקציב ל 15K יש הצעות אחרות ?

פורסם

ב15 אין משהו מיוחד,צריך לבדוק את הרכב,לראות האם יש היסטורית טיפולים,לבדוק האם היו תאונות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אז עדיף לי עד 15K שקל את הפונטו ספייס נכון ?

טוב אני כבר אדבר עם הבן אדם נקווה שאין איזה בעיות או תרמית בכל הסיפור , מקווה ליפול על בן אדם נורמלי

פורסם

בתקציב של בין 5-15K יש היצע עצום של כלי רכב, הבעיה היא רק שאי אפשר לבדוק את כולן.

המלצתי לך היא להתמקד באיזור הקרוב אליך, ואם הבעלים לא נשמע לך בטלפון, פשוט תמשיך הלאה.

השוק הוא שוק של קונים, ויש לא מעט מכוניות שמחפשות קונים.

נסה לחפש אחת שיש לה הסטוריית טיפולים מהשנה-שנתיים האחרונות זה יאפשר לך לרכוש רכב שהשקיעו בו, ואתה תצטרך להשקיע פחות.

 

בהצלחה :)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

זה ברור , בחיים לא רמזתי שאני לא אקח לבדיקה .

פשוט יש כל כך הרבה רכבים ואני לא יודע איזה כיוון להתחיל לבדוק .

פשוט אני יודע שהפיאט יש לה חלקים זולים , זולה בביטוח, טיפולים זולים, לא אוכלת דלק וכו'.

בגלל זה בדקתי מחירים שלהם , בכל אופן סתם נראה לי מוזר שיד 4 עשתה 132K וזה שנת 2004 .

יש אוטו שאתם מכירים בטווח של ה 5-15K ששווה לי להתחיל לבדוק עליו, אני פשוט לא מבין כל כך במכוניות .

פורסם

כמו שרשמת הפונטו,וגטס הגטס שאמנם פחות חיסכונית אבל אמינה מאוד ולא יקרה לאחזקה,עדיפות לרמות איבזור glis/gls/gls.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...