Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: במוו סדרה 1 המחודשת בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3321 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גולף GTI, וולוו V40, ג'ולייטה. לכולן המינוס של הנעה קדמית מול אחורית, לכולן פלוס לא קטן בביצועים, לחלקן גם במחירי ביטוח ואחזקה. יש גם מתחרה מהבית - מיני.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 165
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אפילו רכבים יותר "באנאלים" כמו פורד אקובוסט (לא חושב שמיובאת כיום לארץ) או לאון (180 כ"ס) או אסטרה 1.6 (180 כ"ס) הן חלופות ראויות ל"פסאודו-וואנה-בי- אמ." הזה העונה לשם 116/ 118 בסיסית.

 

אדם, באשר הוא אדם, צריך קצת קומון סנס ולא להיות פאן בוי עיוור שבו כל מה שיוצא ממפעלי המנועים הבווארים צריך להגיד עליו אמן.

 

לב.מ.וו היו במשך השנים כמה מכוניות שלא היו בסטנדרט המקובל שלהן (מי אמר 315?) וה 116/118 בהחלט לא עומדת בסטנדרטים המצופים מיצרן רכב כ"כ מפואר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מוכרח להגיד משהו. יש לי 120. רק 150 כ"ס ועוד ישנה וחבוטה מהדור הראשון כך שהיא פשוטה וספגנית במיוחד, אבל תחושת הנהיגה שיש בה וחלוקת המשקל שלה גורמות לי לרצות לנהוג בה כל יום ולא לעבור לרכב אחר. זה לא הסמל, אותו רואים רק מבחוץ אבל יש בה משהו שונה בהתנהגות מרכבים אחרים.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אקובוסט זו לא טכנולוגית מנוע של פורד?

היית מכניס את הלאון בקטגורית ספורט? אחת כזו שאפשר באמת להינות ממנה במסלול?

או אופל אסטרה שמרגישה כמו טנק?

וולוו היא המתחרה היחידה שאיך שהו מתקרבת לאיכות ולנוחות הנהיגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בווריאן,

אתה לא אובייקטיבי בעליל או עקב היותך פאן-בוי שלא מוכן להגיד מילה רעה על ב.מ.וו או שאתה לא מכיר את ה 116.

 

בנוסף, אין שום קשר בין מסלול לבין להנות, במסלול יש להתחיל את המסלול ולסיים אותו הכי מהר שאפשר, ואת זה, הלאון תעשה יותר מהר מהב.מ.וו.

כנ"ל הפורד וכנ"ל האסטרה.

 

אם אתה נכנס לדברים ארטילאיים כמו "פאן", אז אין לרכב הנעה קדמית שום יכולת אפילו להתמודד מול רכב הנעה אחורית.

 

אם אתה משתמש בהנעה האחורית של הב.מ.וו כאלמנט עיקרי, אין לי מחלוקת איתך, אין רכב הנעה אחורית אחר שבכלל יכול להתחרות בו.

אבל אתה לא משתתף קבוע ב"ליגה הישראלית לדריפט" ואם אתה לא כל שבוע ב"אליפות ישראל בג'ימקאנה", אני לא רואה איפה לב.מ.וו בשימוש יום יומי יש איזהשהוא ייתרון בהיותו רכב הנעה אחורית, במיוחד עם שלל הבקרות.

 

מיניקיפוד,

שים לב, הביקורת אינה על הסידרה 1 אלא ספציפית על דגם הכניסה שלה.

ה 120 שלך לא קשור לעניין.

 

 

בנוגע ל"פורד אקובוסט", הכוונה הייתה כמובן לפוקוס אקובוסט.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב להגיד שאני ממש מקנא (לא באמת). מסתובבים פה אנשים שחושבים ש-180,000 ש"ח זה לא הרבה כסף לרכב מסדרה 1.

או שאתם לא יודעים כמה זמן לוקח לאדם ממוצע לחסוך סכום כזה או שאתם מבוססים ממש טוב בחיים.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני תיקנתי נקודות רעות שאתם הדגשתם על הדגם הנ״ל.

רוצה לשמוע דברים רעים?

1 מחירים גבוהים לחלפים - הלך החלק לא מתקנים מחליפים 90% המזמן.

כך גם המחירים עבור הטיפולים במוסך.

2 כמעט כל החלפה של רכיב באוטו גוררת עמה קידוד מה שמייקר את התיקון ומונע ברוב המקרים את האפשרות לתקן באופן עצמאי.

3 מנועים רגישים מאוד לכל מיני פילטרים אפטרמרקטים כאלו ואחרים - כך שרוב הזמן תמצא את עצמך משתמש בפילטרים מקוריים ויקרים.

4 הטורבואים רגישים מאוד במנועים הקטנים.

5 רכבים כבדים יחסית למתחרות אבל זה בא כיתרון בבטיחות.

6 ברכבים החדשים ההגה הפך חצי חשמלי ולכן ההגה פחות ״מתקשר״

אם אתה מעוניין בעוד רק תגיד, זה לא שאני אוהד את המותג בעיניים עיוורות.

זה פשוט מעצבן לראות אנשים כמוך נותנים ביקורת ומטעים אנשים לגבי מכוניות שהישבן שלך לא נגע בכיסא שלהן ומתבסס רק על כתבות וסיטונים כאלו ואחרים אשר מציגים מי יותר חזק.

אני פחות בן אדם של מילים אני מוכן ללכת איתך הכי רחוק.

אתה מוזמן לבוא אם איזו לאון מאזדה גיאיטיי שאתה רוצה

ואני אנהג על סדרה 1 עם הטורבו כבוי (220 כ״ס)

או בכלל לבוא עם האוטו של אחי שזה בדיוק כמו הרכב של מיניקיפוד ולהראות לך ולכל הפורום פה איך סדרה 1 מתנהגת.

Permission [emoji8]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמיר,

 

שכחת את האפשרות השלישית והיא שסתם מחרטטים אותנו.

 

עניינית, אני עדיין מנסה להבין אם הוא נוהג ב:

בתור בעלים של 135i .

 

או ב:

יש לי x5 עם 315 כ״ס ויש גיפ אינפיניטי עם 370 סוס ואני משאיר לו עשן בכל מהירות.

 

בכל מקרה, אחרי שהוא אומר דבר כזה:

נראה איך הפלסטיקה ופנים הרכב יראו אחרי שנתיים במאזדה.



עם פלסטיקה מצקצקת ובידוד רעשים גרוע

 

 

קצת מצחיק פתאום למצוא שרשור כזה:

תראה, אצלי ההגה כבר התחיל להיות ״מבריק״ ותמיד רציתי לשנות את צבע התפרים למרות שהרכב לא ישן (2012).

 

ועוד שרשור שלם של כל הציפוי ב X5 מתקלף אז עשה פרויקט קארבון עליו.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?563975-%D7%9E%D7%96%D7%92-%D7%94%D7%90%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A8-%D7%A0%D7%99%D7%A6%D7%97-%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%92%D7%A8%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%AA&p=4707937#post4707937

 

אז נכון, אנחנו לא יודעים איך הפנים של המאזדה יראה, אבל תודות לחבר בוואריה, אנחנו יודעים בדיוק איך פנים הב.מ.וו יראה :lol:

 

 

בכל מקרה, אני מצדיע לך, אדון בוואריה, שלישיית רכבים כ"כ מרשימה בגיל 24 זה באמת מרשים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסופו של יום הכל ברזל מותק.

שום דבר לא נגנב ותהייה בטוח ש״עשיר״ כמו שאתה מנסה להוציא אותי אני לא.

הx5 של אמי ויוצא לי לנהוג בה לא מעט בגלל וו גרירה שמותקן ברכב.

יש כאן הרבה ילדים בפורום, אולי צריך לשים איזה פילטר יעודי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה פשוט מעצבן לראות אנשים כמוך נותנים ביקורת ומטעים אנשים לגבי מכוניות שהישבן שלך לא נגע בכיסא שלהן ומתבסס רק על כתבות וסיטונים כאלו ואחרים אשר מציגים מי יותר חזק.

תגיד, אנחנו מכירים מאיפה שהוא שיש לך קצה קצהו של מושג על מה נהגתי ועל מה לא?

ואני אנהג על סדרה 1 עם הטורבו כבוי (220 כ״ס)

איזו המצאה זו טורבו כבוי? איך מכבים טורבו?

או בכלל לבוא עם האוטו של אחי שזה בדיוק כמו הרכב של מיניקיפוד ולהראות לך ולכל הפורום פה איך סדרה 1 מתנהגת.

שוב, אם הרכב של אחיך לא משופר, הוא מתנהג כמו כל ב.מ.וו 1 אחרת ואיך הן מתנהגות אני יודע, אפילו מצוין.

אבל אנחנו לא מדברים על מתנהגות, אנחנו מדברים על האם הפרמיום של הרכב מספיק בכדי לגבות את תג המחיר הגבוהה וכאן התשובה היא בפרוש לא, לא הספק ולא איבזור ולא פרמיום.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזמנך הפנוי (במידה וזה אכן מעניין אותך)

אתה יכול לקרוא קצת על מנועי N55 של במוו ושיפורים שלהם מבחינת תוכנה.

אצלי ברכב יש 4 מפות שונות, אחת סטוק אחת טורבו ״כבוי״ (לחץ גדישה נמוך מאוד שכמעט ולא מורגש)

בוסט מקסימלי לדלק 95 ומפה נוספת לדלק 98.

50% מהזמן אני עם טורבו כבוי (צריכת דלק)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי התוכנה כבויה, בטח לא הטורבו.

 

שמע, אני ממש לא מעוניין להוריד את הדיון הזה לפסים אישיים, זה אף פעם לא נכון!

 

אני רק אגיד בעדינות מירבית, עברתי על ההודעות שלך ואתה בחור צעיר (24) עם נסיון מינימלי ומנסה להציג את העניין כאילו אתה איזה מומחה.

אתה לא!

יש לך עוד הרבה מה ללמוד.

 

נסגור את העניין כך ואתה תמשיך בשלך, יום אחד תתבגר, תחכים ותראה שאני צודק .

פאק, זה משפט שאני חושב שסבא שלי פעם אמר לי, אני כ"כ זקן :bigcry:

 

 

בינתיים, תהנה מהאוטו שאבא ואמא קנו לך לכבוד השחרור, בטח בשביל שיהיה לך קל להגיע לבין-תחומי בהרצליה :wink:

(סתם עקיצונת קטנטונת, אל תיקח ללב, זה סגירת חשבון על "מכוניות שהישבן שלך לא נגע בכיסא שלהן ומתבסס רק על כתבות וסיטונים כאלו ואחרים אשר מציגים מי יותר חזק.")

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית גם מסתייג מגרסת הכניסה 118 (116 בעבר). אולי בתמורה למחיר נמוך משמעותית זה יכול להיות יותר מעניין.

 

לגבי העדכון עצמו, הדבר הבולט ביותר הוא כמובן העדכון לעיצוב החיצוני והוא מהווה שיפור (אם כי העיצוב הקודם היה כל כך מכוער שזו לא חוכמה גדולה). ראיתי את הרכב לא מזמן במציאות ואני חייב לציין שהתמונות משקפות בצורה די נאמנה את עיצוב הרכב - לא מכוער או יפה יותר במציאות.

 

הגרסה החמה 135 מקבלת ניהול מנוע זהה לזה של ה-235 (היו הבדלים קלים ביותר לפני מתיחת הפנים), את מערכת ההיגוי של ה-235 (שיפור לעומת ה-135 היוצאת) ועוד כמה פריטי אבזור כמו תאורה מבוססת לד (אשר מחליפים את פנסי הקסנון). לא רע והמחיר בסה"כ הגיוני ביחס למתחרים.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאן מתחילה הבעיה של המותג, תמיד חושבים שאם יש לך במוו אתה סוג של טמבל עם כסף.

אם כבר אז כבר [emoji25]

אשמח לספר לך שלקחתי הלוואה לא קטנה בשביל לקנות את הרכב הזה.

הדבר היחידי שראיתי מההורים הוא הוא הרכב הראשון שעבר במשפחה.

בבין תחומי אני לא לומד וכנראה שגם לא אלמד

חכם אני לא, מחכים כל יום אני כן בסופו של יום לכולנו יש עוד הרבה ללימוד כן?

לא יודע איזה חברים אנשים מכרים יש לך.

אני רחוק ממה שעובר לך בראש.

שאלת איך אני יודע שלא נהגת?

דיברת שטויות בלי לחשוב.

אם אתה מאזור המרכז אתה מוזמן לבוא לכוס קפה וטעימה מהרכבים הנ״ל, ותחליט לבד אם מאזדה יכולה לעשות את אותו הדבר.

יום טוב לך [emoji3]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3321 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...