Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: במוו סדרה 1 המחודשת בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3292 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

^ התקלות של מנוע N54 ידועות לא מהיום והן אינן רק בטורבו. מנוע N54 איננו רלוונטי ואנחנו לא ב-2011 אלא ב-2015. בלינקים שצירפת מדובר על בכלל על כשל בשרשרת התזמון משנת 2007!

 

אני שואל שנית, בקו המוצרים הקיים של ב.מ.וו או מיני, האם יש בעיה סדרתית במגדשי הטורבו (ולצורך הדיון, לא נתייחס למנועים שהושקו זה עתה)?

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 165
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

צפה בסרטון יש תקלה בטורבו

 

במוו נותנים תירוץ שהבעיה בתדירות החלפת השמן,ושצריך להחליף שמן כל 7500 מייל למרות

 

שמדובר בשמן long life .

 

מענין מי נתן את הוראת תדירות ההחלפה המקורי??אהה במוו בעצמם.

 

בישראל נכון להיום הוראת במוו/דלק מוטורס כל שנה או 12000 ק״מ ליקוויד מולי סגול 5-40

 

גם לטורבו גם לרגיל.

 

עריכה אחרונה על ידי dts2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה סרטון עם פחות מ-1,000 צפיות. לא ממש פופולרי.

 

ענה על שאלה פשוטה: הסרטונים וכל הדברים שהעלת נוגעים ל-2 מנועים ספציפיים אשר אינם בשימוש עוד. איזו רלוונטיות יש להם?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

די טי אס 2,

חבל לך על המאמץ, חלק המגיבים מלמעלה שבויים בקונספציה, הגיון, תימוכין וסימוכין לא יעזרו פה.

 

נדהמתי לקרוא בתגובה 98 את המשפט "מה הקשר בין עבודתי כנציג מכירות למחירון החלפים של החברה?"



משכנעים אנשים למתוח את התקציב "רק עוד קצת" כדי לרכוש 116i,

אבל גילוי נאות לזה ש"התקבלת" לעולם עלויות האחזקה של "הגדולים" לא קשור פה לעניין.

 

החלפת שמן ופילטר 1,000 ש"ח

פילטר אוויר 600 ש"ח,

רוצה מצבר? 3,000 ש"ח

מחליף רפידות? 3,000 ש"ח

נשברה הזכוכית של המראת צד? תביא 1500 ש"ח,

 

ושרק לא תתקלקל הציריה (7,500 ש"ח)

בולמים מחזיקים מעמד כל החיים, כן? (4,500 ש"ח לבולם בודד וסכום דומה לתושבת)

 

ולא המצאתי את הנתונים האלה:

http://bmw.co.il/il/he/insights/corporation/spareparts/index.html

 

אני לא יודע מה אורך החיים של ציריה בולם, טורבו, מדחס, אלטרנטור וכדומה, אבל בעת כשל ברכיבים אלה - מדובר בהוצאה נכבדת ובלתי נתפשת.

 

מה צפוי לעשות בן אדם שכיר מן היישוב שמתח עוד קצת את התקציב והתקדם לב.מ.וו ב160K וידרש בעתיד לתחזוקה קצת מעבר לתחזוקה השוטפת, ויקבל חשבון של 15K-20K במוסך??

עריכה אחרונה על ידי Gidimi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נדהמתי לקרוא בתגובה 98 את המשפט "מה הקשר בין עבודתי כנציג מכירות למחירון החלפים של החברה?"

משכנעים אנשים למתוח את התקציב "רק עוד קצת" כדי לרכוש 116i

אבל גילוי נאות לזה ש"התקבלת" לעולם עלויות האחזקה של "הגדולים" לא קשור פה לעניין.

מדהים אותי שאתה אשכרה כותב את מה שכתבת. אתה באמת מאמין בדברים שאתה כותב או שנכנסת לסחרור מטורף עם הטעות שלך ועכשיו אתה לא יודע איך לרדת מהעץ? מאיפה אתה מביא את השטויות האלה?

 

אתה מוזמן להסביר לי מה הקשר ביני לבין מחירון החלפים. רק בבקשה עם טיעונים אמיתיים ולא שטויות כמו מה שכתבת עד עכשיו.

 

אנחנו לא משכנעים אף אחד. אנחנו לא יוצאים לרחוב ואומרים לאנשים לבוא לקנות. אנחנו לא הולכים לאולמות תצוגה אחרים וגורמים לאנשים לקנות מאיתנו.

 

אנשים נכנסים לאולם תצוגה שבו אני עובד, דרך הדלת הראשית, ומרצונם החופשי. עצם כניסתם מהווה הבעת עניין ברכישת הרכב.

מספיק אנשים נכנסו אלינו ולא קנו מאיתנו או קנו מהמתחרים שלנו.

אם קנית רכב ולא בדקת את עלויות האחזקה שלו לפני זה, בעיה שלך, לא של איש המכירות שמכר לך. אתה אדם בוגר ועם שכל בין האוזניים, למרות איך שאתה מצטייר בשרשור הנוכחי.

 

אגב, כאשר אדם שואל על עלויות אחזקה, אני דווקא אומר שכמובן שהעלויות גבוהות כי בכל זאת הוא נכנס לאולם תצוגה של ב.מ.וו. לפעמים אני אפילו מפנה אותו למוסך שנמצא 20 מטר ממני (באותו בניין) ומחבר אותו עם נציג השירות אשר עונה לכל שאלותיו, גם אם התשובות פחות נעימות. למדנו שכאשר אדם נכנס ומתעניין ברכישת רכב שאנחנו מוכרים, הוא מראש מצפה לשמוע עלויות גבוהות ולכן לא מופתע כאשר שומע את עלויות הטיפולים. למען האמת, יש לא מעט לקוחות שמופתעים לטובה מהעלויות.

 

אתה כנראה אחד מהלקוחות של "אכלו לי שתו לי", כי קנית רכב, אבל לא חשבת על זה עד הסוף, ובמקום להאשים את עצמך שלא בדקת הכל טרם הרכישה, אתה מאשים את איש המכירות ש"שכנע אותך" לרכוש את הרכב.

בקיצור, אתה ממשיך לכתוב שטויות, מעליל עלילות, ובאופן כללי מצטייר כאדם לא חכם במיוחד. הגיע הזמן שתתבגר.

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבקש לעשות קצת סדר.

דבר ראשון מנועים מוגדשים הם אכן נוטעים להתקלקל יותר ממנועים אטמוספרים בבמוו.

פה אין וויכח (גם הגירים שמשודכים למנועים מוגדשים זוכים לכשל תוך זמן קצר יותר בהשוואה לגירים במנועים אטמ׳)

שוב, אני לא אומר שאורכו לא אמין אבל לכל דבר היתרונות והחסרונות שלו.

לא צריך להיות גאון בשביל להבין שברגע שמנוע עובד בלחצים גבוהים יותר וכל המכלולים שלו מתאמצים יותר יש יותר בלאי ותקלות.

אבל עם זאת באה צריכת הדלק המעולה במנועים המוגדשים בבמוו (1-12) בנסיעה משולבת אצלי במנוע 3 ליטר מוגדש (בתצורת סטוק כמובן)

דבר שני החלפים בבמוו יקרים, לא גילינו עוד יבשת על פני הכדור, זה חלק מהאחזקה.

לספר לכם על כשלים במנועים בקונצרן הידוע?

הDSG שמחליפים בגדר אחריות כמו סוכריות בצנצנת בכניסה לאולם התצוגה?

במוו העולמית יודעים לתת שירות וזה מפורסם בכל העולם, גם בריקולים שלא רק במצבים בהם יש סכנה לחיי אדם, אלא ריקול שמונע בעיות וחוסך בתחזוקה של הרכב.

מי שמחפש רכב אמין שיקנה טויוטה קורולה.

כי גם על ביצועים יש מחיר שצריך לשלם, אם בתחזוקה ואם במחיר לרכב חדש.

לדעתי לבוא ולרמוס פה נציג מכירות של החברה זה לא הנושא.

הוא לא קובע את המחירים ורוצים לדעת עוד משהו? דלק מוטורס לא מתעסקים עם יבוא חלקי החילוף לבמוו כלל.

מדובר ביבואן חיצוני שלא קשור לחברה, המוסך הוא עוד יד שגוזרת רווח על חלקי החילוף.

כך שסך הכל המחירים עוד איך שהו סבירים.

ממליץ למי שמתכנן לרכוש רכב לא לסמוך על נציג המכירות ולא על נציג השירות במוסך בכל הקשור לתחזוקה, פשוט לעשות שיעורי בית טוב טוב על אותו הרכב וללמוד את כל הנקודות החלשות של הדגם וכן לקחת בחשבון כל תקלה שלא תבוא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

דלק מוטורס לא מתעסקים עם יבוא חלקי החילוף לבמוו כלל.

מדובר ביבואן חיצוני שלא קשור לחברה.

 

אנא פרט יותר.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היבואן הוא בחור מחולון שמייבא את כל חלקי החילוף לבמוו ומיני בישראל.

המוסכים הראשיים ניר צבי והמוסך המרכזי בפתח תקווה (לשעבר קמור) רוכשים ממנו את החלקים ולא מתעסקים עם ייבוא החלקים כלל.

החל מחלקי פח ופגושים עד למנועים חדשים בקרטון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שם החברה?

האם הוא הגורם להעלאת מחירי החלפים בדיוק כשדלק הפכה ליבואנית או שדלק העלתה את המחירים בלי קשר למחירון היבואן?

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שם החברה אינו רלוונטי כיוון שמדובר במחסנים בלבד.

חל עליו איסור למכור לבודדים (מנסיון).

המחירים תמיד היו אותו הדבר פחות או יותר..

אני יודע שהוא כבר כמה שנים טובות היבואן הרשמי של החלקים, ככה שאם המחירים עלו ככל הנראה הם עלו מצד המוסכים.

חשוב לציין שיש גם יבואן נגדי שמייבא את אותם החלקים אך מסוג OE ללא חותמת היצרן

לדוגמא רוב החלקים בבמוו מיוצרים על ידי Siemens וBosch את אותם החלקים ניתן להשיג בחצי המחיר רק ללא החותמת והמקט המקורי של במוו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מסביר למה אין נוזל קירור מקורי של BMW הזמין לרכישה דרך דלק. עצוב. לגבי מחיר הטיפולים, אני דווקא הופתעתי לטובה (יחסית, כן?): כ-800 ש"ח לטיפול ראשון, שכולל גם שטיפה במכונה, עליה כמובן אוותר.

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשדלק מוטורס הפכו להיות היבואנים, מחירון הרכבים צנח אך מחירון החלפים הוכפל.

כנראה ללא קשר ליבואן החלפים.

את נוזל הקירור המקורי משיגים לבד. בדלק אתה מקבל רק נוזל קירור של דלק.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תופתע לדעת גם שבמוו העולמית משתמשים רק בשמן Castro edge 5w 30 (או 40 5w לדיזל) בהתאמה שמיוצר במיוחד עבור במוו ולא ניתן לקנות בכל מקום אחר אך ורק מהיבואן.

ואגב משתמשים בו בכל מוסכי היבואן בעולם.

ובארץ (איך לא) משתמשים במיגויין או ליקוי מולי שגם טובים אגב.

אבל על פי הוראות היצרן מומלץ קסטרול אדג׳.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, רשום אצלי "מיני ממליצה על קסטרול" בספר רכב ואפילו על פקק המילוי. אתה משיג את הנוזל ממקור אחר (י.ל. חלפים?) ומבקש מהם לשים, על מנת לשמר את האחריות (זה אפשרי?).

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3292 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...