Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: במוו סדרה 1 המחודשת בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3291 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם הוא היה לפחות נציג רשמי של דלק מוטורס בפורום, אז יכולת לבוא אליו בטענות כאלו ואחרות. הוא לא, אז מה אתה רוצה ממנו?

 

דווקא ממה שאני מכיר הבחור די בקיא במוצרים שהוא מוכר. היכן הוא הטעה אותך?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 165
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

טורבו נורמלי, לא מתקלקל כ"כ מהר והאנטגוניזם נגדו מזכיר לי את אותו אנטגוניזם שהיה פעם ל 16V, מערכות הזרקה ועוד שלל "חידושים".

 

עוד לא נולדתי אז, אבל אני משוכנע שהיו שרטנו גם על הסטרטר החשמלי שעלול להתקלקל, אחרי הכל, מה רע במנואלה?:lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית מוכן לחיות עם המגרעות של הטורבו, בגלל התרומה לביצועים.

שלושת הרכבים האחרונים שלי היו מוגדשים.

אבל, לומר ללקוח שמוטרד מאוד מעניין האמינות (וזה השיקול המכריע אצל לא מעט אנשים) ״עזוב אותך טורבו לא מתקלקל״ - זאת הטעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה מגרעות אתה מכיר למגדש הטורבו המודרני?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שהדגשת את המילה מודרני כדי שתוכל לדחות כרצונך את המגרעות שיציפו פה.

 

קבל ת'רד עמוס בתקלות (אותה בעיה אבל בכמה סדרות) הנוגעות לטורבו ה GTI החדשה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?538579-%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2%D7%99-2-0TSI-%D7%93%D7%95%D7%A8-3-MQB

 

ובאופן כללי, מי שלא מקפיד להמתין אחרי ההתנעה לפני שהוא מאמץ את הטורבו - מקצר את חייו של המגדש (כנ"ל גם כיבוי לאחר מאמץ). כמה מהמכוניות המודרניות מצויידות בטורבו טיימר או במנגנון הגנה אחר לעניין זה?

 

כמו כן, ברכבי הטורבו נתון צריכת הדלק הרשמי, רחוק מהמציאות עבור מי שאינו נוהג כמו זקנה בת 90.

צרכן שמעניינת אותו צריכת הדלק, עשוי לקבל החלטה שגויה במידה ויתבסס על הנתונים הרשמיים וישווה בין מנוע אטמוספרי למוגדש.

עריכה אחרונה על ידי Gidimi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתת דוגמא לבעיה עם הטורבו של gti, אנחנו מדברים פה על ב.מ.וו.

 

צריכת דלק איננה רלוונטית לאמינות.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דוד גוגל שולח לך ד״ש

 

http://www.autoblog.com/2010/10/12/class-action-suit-alleges-bmw-n54-turbo-engine-unsafe-causes-un/

 

 

http://wheels.blogs.nytimes.com/2010/10/26/bmw-recalling-130000-cars-for-problems-with-its-twin-turbo-engine/?_r=0

 

 

תגיד לי מתי להפסיק.

עריכה אחרונה על ידי dts2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבאת דוגמאות לשטויות שאתה כביכול שומע מלקוחות במקום עבודתך (״טורבו זה דבר לא אמין״), ואתה מצפה שלא יעשה שום קישור או ריבאונד בתגובות הבאות למקום ולמעמד בו שמעת את השטוית? (שדרך אגב הם דווקא ממש לא שטויות, אפילו אם נאמרו ע״י אדם שאיננו מבין בתחום, וזה בחזקת השעון המקולקל שמראה את השעה הנכונה)

 

בתגובותיך פה וגם בשירשורים אחרים (אם תתעקש אביא ציטוטים) הוכחת (לפחות לי) לא פעם שאתה מטעה לקוחות.

קשה לקרוא את זה ולא להגיב.

תגיד לי, אתה קשה הבנה? יש הבדל בין לדבר איתי על מה שאני כתבתי לבין להעלות כלפיי טענות על מחירי החלפים של החברה.

אתה מוזמן לדבר איתי על הלקוחות, על הרכבים, על המפרט, על העיצוב, על היתרונות והחסרונות, וכמובן על השטויות שאני שומע (מבטיח לך שעות של צחוקים, יעידו חברי פורום שפגשו אותי באופן אישי) אבל אתה דיברת על מחירי חלפים. מה הקשר בין עבודתי כנציג מכירות למחירון החלפים של החברה? שחרר כבר! נוח לך לנגח אותי כי אני עובד בחברה שמרוויחה המון כסף? אולי בגלל שאתה מתבעס שאתה לא יכול להרשות לעצמך את הרכב בגלל עלויות אחזקה גבוהות? get over it. העצבים שלך על החברה הם על החברה ולא עליי ואני לא נציג רשמי של החברה בפורום. פעם אחרונה שאני אומר את זה. בחייאת דינק תבין כבר את הרמז הממש לא דק.

 

טוב לדעת שאתה רובוט שלא טועה אף פעם. כנראה שאתה בן אדם יותר טוב ממני.

מעולם לא אמרתי שאני לא טועה, וכאשר אני טועה אני מודה ומתנצל. אני לעולם לא מטעה לקוחות. כאשר אני יושב עם לקוח ויש משהו שאני לא בטוח בו, אני מוודא עם האנשים הרלוונטיים. עשיתי את זה מספיק פעמים ואמשיך לעשות את זה. כל שאלה ולו הכי קטנה של לקוח מקבלת מענה הולם כיאה לשירות בחברה שמוכרת רכבי פרימיום.

 

לא אמרתי שכל הלקוחות אומרים שטויות, אמרתי שיש כאלה. למשל, לקוח שמצביע על האלטרנטור ואומר לי שזה הטורבו. לא שואל אותי אם זה הטורבו, אלא אומר לי. לא התווכחתי איתו. אני שוב חוזר להבנת הנקרא הלוקה בחסר שלך.

 

אני אישית מוכן לחיות עם המגרעות של הטורבו, בגלל התרומה לביצועים.

שלושת הרכבים האחרונים שלי היו מוגדשים.

אבל, לומר ללקוח שמוטרד מאוד מעניין האמינות (וזה השיקול המכריע אצל לא מעט אנשים) ״עזוב אותך טורבו לא מתקלקל״ - זאת הטעיה.

מעולם לא אמרתי שטורבו לא מתקלקל. אני כן אומר שלאורך התקופה שבה אני עובד שם הרכבים האלה הראו אמינות די מרשימה. כמובן שלא מושלמת כי אין מושלם, אבל בהחלט מאוד מרשימה לדעתי. זה פשוט עוד חלק שיכול להתקלקל ברכב, כמו כל רכב אחר. כתבתי את זה בתגובתי הקודמת, אבל אתה כנראה לא קורא ורק מתרכז בלנסות לנגח אותי ולהתנגח איתי על משהו שאין לי שום שליטה עליו.

 

תפסיק לכתוב שטויות, תפסיק לנסות להוציא אותי קטן, תבין כבר שאני לא נציג החברה, אני במקרה משתמש בפורום שגם עובד באחת מיבואניות הרכב הגדולות בארץ. אם יש לך טענה כלפיי אתה מוזמן לפנות אליי בפרטי.

 

dts2, כאמור, אין רכב מושלם, אין דבר כזה רכב ללא תקלות, זאת טבעה של מכונה. אבל אל תשווה את כמות התקלות והריקולים בקונצרן ואג לעומת קונצרן ב.מ.וו. על אותו משקל אני יכול לטעון שטויוטה זה רכב לא אמין בעליל כי רק לפני מספר ימים פורסם ריקול של מעל 5 מליון רכבים. זה אחרי ריקול ענק נוסף שהיה לפני איזה שנה-שנתיים בנושא דומה. נו אז? הרכב גרוע? לא. תקלות קורות, יש פאקים בייצור, השאלה איך מתמודדים איתם.

אגב, הבעיה בטורבו בכתבה שצירפת מדברת על פליטת מזהמים גבוהה ולא על בעית אמינות. יש הבדל.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתת דוגמא לבעיה עם הטורבו של gti, אנחנו מדברים פה על ב.מ.וו.

 

צריכת דלק איננה רלוונטית לאמינות.

 

נו באמת, הבנת הנקרא.

בגירה שאל על חסרונות באופן כללי של המגדש המודרני (זה לא שהוא לא יודע, אלא פשוט מנסה להוציא אותי בור/אדיוט או סתם לנצח בדיון)

 

הבאתי במיוחד ת'רד שנפתח מטעם "סוחר סוסים" מהענף, שיש לו פה הרבה מעריצים, כדי להפחית את הסיכוי לוויכוח לגבי נכונות התוכן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדבר הנכון היחיד שאמרת הוא,לדעת לקחת אחריות.

 

פולסווגן לא מצטיינים בזה ועד שלא כיפפו להם את היד לא קרה כלום,גם בחו״ל,גם בארץ,השוק בסין הכתיב את את ההודעה באשמה,ומשם לשאר העולם.

 

הזבל הטהור שנקרא dsg,וגם המנוע המסובך 160 twin,לא יודעים לשחרר,מוכרים בכוח סחורה פגומה,ביודעין.

 

גם במוו לא חפים מטעויות וכשלונות ומעורבותם בהרפתקה הכושלת בתכנון המנוע במוו-פיגו רק מוכיחה זאת.

 

כמה ריקולים שמעת שהיו ללקסוס?

 

החוצפה של חלק מהיצרנים להפוך אותנו לשפני נסיונות,ומכירת רכבים בעלי טכנולוגיות ״לא אפויות״ משגעת

 

אותי.

עריכה אחרונה על ידי dts2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו באמת, הבנת הנקרא.

בגירה שאל על חסרונות באופן כללי של המגדש המודרני (זה לא שהוא לא יודע, אלא פשוט מנסה להוציא אותי בור/אדיוט או סתם לנצח בדיון).

 

אני בטח לא מנסה להוציא אותך אידיוט וגם לא בור.

 

אבל להצהיר הצהרה לא מגובה, מה לעשות, זה בניגוד לכללי הפורום.

 

אתה חושב שטורבו זה עניין לא אמין?

תשקיע 5 דקות בלחפש בגוגל מי הרכבים הכי אמינים בסקרים השונים, מי הלא אמינים (ומה סעיפי הליקוי שגרמו לליקוי) ונראה אם יש הצדקה לזה שטורבו לא אמין.

 

סתם ככה להפציץ ססמאות סתומות (מעבר לזה שזו ההתחלה של כל סטיגמה שגויה בעולם הרכב) יאפשרו לך אולי בפורומים של ילדים, לא פה!!!

 

יאללה, לחזל"ש לנושא השרשור ולהפסיק מיד את ריב הילדות הזה של "אתה עובד בדלק, אתה קקה!"

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אבל להצהיר הצהרה לא מגובה, מה לעשות, זה בניגוד לכללי הפורום.

 

!"

 

ביום שתחליטו לאכוף את החוק הזה, תוכלו לנעול את הפורום.

 

ודרך אגב, הטענות המקוריות בדיון שטענו את ההיפך מאשר טענתי, היו גם הן לא מגובות..

 

מקווה שלא חרגתי מהכללים עם ההתפלפלות הפילוסופית/עובדתית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב

אומנם הטורבו לא שגרתי בתצורתו, אך לכל הפחות בדגמים הבכירים קרי x35 הוא מקורר מים.

 

לגבי אמינותו, הזמן יגיד.

כן, גם לגבי סלחנותו לנהגים שלא מודעים או אכפת להם מהרכב

M-TECH E46

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו באמת, הבנת הנקרא.

בגירה שאל על חסרונות באופן כללי של המגדש המודרני (זה לא שהוא לא יודע, אלא פשוט מנסה להוציא אותי בור/אדיוט או סתם לנצח בדיון)

 

הבאתי במיוחד ת'רד שנפתח מטעם "סוחר סוסים" מהענף, שיש לו פה הרבה מעריצים, כדי להפחית את הסיכוי לוויכוח לגבי נכונות התוכן.

שוב, אתה מסיק מהפרט אל הכלל וזו הסקת מסקנות שגויה. לפולקסוואגן יש בעיות עם טורבו? אמת. האם זה אומר שגם אצל ב.מ.וו, מרצדס או פיאט יש בעיה עם הטורבו? אין קשר.

 

התבלבלת, את הד"ש הוא שולח לך. מה הקשר לתקלות מלפני 5 שנים במנוע אשר אינו משרת יותר ברכבים אשר נמכרים כיום?

 

גם במוו לא חפים מטעויות וכשלונות ומעורבותם בהרפתקה הכושלת בתכנון המנוע במוו-פיגו רק מוכיחה זאת.

על פג'ו לא רק אתה שמעת, אך באופן מעניין דווקא בב.מ.וו נראה כי המנוע אינו עושה בעיות ובכל אופן הבעיות אצל פג'ו אינן מסתכמות במגדש טורבו בעייתי.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא התבלבלתי זה אתה שמבולבל,מבולבל ומטעה ציבור שלם.

 

למיני שחולקים את המנוע עם פיגו יש גם יש בעיות לפחות עד 2011

 

http://www.northamericanmotoring.com/forums/r56-hatch-talk-2007/248226-n16-engine-is-there-a-timing-chain-problem.html

 

http://atlanticmotorcar.com/mini-timing-chain-tensioner-2/

 

http://www.law360.com/articles/423692/bmw-hit-with-mini-cooper-engine-defect-class-action

 

בענין התקלות ברכבי במוו מלפני 5 שנים

 

1.אתה מצפה שיגלו את התקלה תוך יום?אולי שנה?גילוי תקלות לוקח זמן(ראה ריקול טויוטה על רכבים בני יותר מ-10 שנים)

 

2.הדוגמא היתה להראות שיש תקלות הן בטורבו והן בבמוו

עריכה אחרונה על ידי dts2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3291 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...