Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: במוו סדרה 1 המחודשת בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3273 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 165
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

היתרון של במוו היא כמובן ההנעה האחורית ש-90% אחוז מהאנשים לא ירגישו ב-90% אחוז מהזמן. אבל ששששש... אל תספרו לאף אחד.

 

הבעיה היא, שהיא הב.מ.וו הקטנה האחרונה עם הנעה אחורית :cry:

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני פשוט מת על העיצוב החדש של במוו בפנים הרכב.

פשוט עדין ויוקרתי ולא מתנשא כמו כל הוואגיות של האנשים פה בפורום.

לדעתי 181 אלף ש״ח לא יקר כל כך לרכב הנ״ל.

הגולף הכי פשוטה שהולכים לחברה להוציא היום עולה לכם לפחות 160k, הבמוו לא עדיפה עליה ב20k? הרכב יותר בטיחותי יותר יציב יותר חזק בעל פלסטיקה יותר איכותית מפתח חכם הנעה אחורית (למי שזה מעניין אותו).

אני לא רואה במת סיבה למה לא להוסיף 20k (במידה וזה מתאפשר כמובן) על הרכב הזה.

 

אני אתחיל בכך שאומר ואבהיר מראש שאני מאוד אוהב את הסדרה 1 (אני חובב ב.מ.וו בכלל, והיו ברשותי לא מעט) כולל את שפת העיצוב הפנימי שלו, אבל אני חייב לומר שהפוסט שלך פשוט מלא בשטויות.

אם אתה רוצה שאנשים יכבדו ויקחו את דבריך ברצינות תכתוב לעניין.

 

איזה מן הצהרה זו להגיד שהווגיות מתנשאות (לא ידעתי שמכונית יכולה להתנשאות) ובכל אופן הן הכי understated שיש היום מבחינת העיצוב הפנימי, אפילו יותר מב.מ.וו.

 

ולגבי הגולף, על מה לכל הרוחות אתה מדבר כשאתה אומר שהגולף הכי פשוטה עולה 160k??

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב יש לנו תזכורת עגומה בדמות המחיר שכדי לרכוש מכונית טובה צריך להיות מליונר...

 

בשביל לקנות רכב ב 180K ש"ח לא צריך היום, עם תנאי האשראי המצוינים, להיות מליונר.

אבל גם אם צריך להיות ממוקם גבוהה במעמד הביניים, יש לזכור, אנחנו מדבראים על ב.מ.וו, לא סובארו.

 

עניינית, כל רכבי הסופר מיני פרמיום של השלישיה הגרמנית מצדיקים את המחיר שלהם אך ורק בגירסאות הקצה הספורטיביות.

 

כל הגרסאות הבסיסיות, הם רכבים בינוניים, מאובזרים בצורה מגוחכת ואין בהם כמעט שום ייתרון על רכבים מתחרים מעבר לסמל הסטטוס שמתנוסס על החרטום.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה הזה מתיחת הפנים עשתה לרכב הזה רק טוב. לדעתי.

 

חידדת לי מאוד את התחושות שלי כלפיה. אני חושב הפוך.

היא הפכה אולי ליפה יותר, קלה יותר לעיכול, יוקרתית יותר.

אבל לטעמי מאבדת ממשהו שאפיין אותה לאורך שנים. עיצוב לא פתור, משהו שאי אפשר להשאר אדיש כלפיו.

מי שמנהל מערכת יחסים עם המכונית יכל למצוא פרטנרית מרתקת יותר.

העצוב החדש ימאס ויזדקן הרבה יותר מהר.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי בעיה עם קווים שלא מתחברים כמו הסדרה 7 של באנגל לפני מתיחת הפנים.

תא המטען נראה כאילו הונח שם בטעות.

 

לעומת זאת, סדרה 3 לדורותיה הקודמים עדיין יפה ואלגנטית לטעמי. כך גם הרכב שלי - עדיין נראה מודרני גם בימים אלו

 

אבל איך אומרים - על טעם וריח...

M-TECH E46

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק היום בבוקר ראיתי בכביש אחד מלפניי גרר מלא בכמה רכבים , לא הבנתי איזה . התקרבתי וראיתי את הסדרה 1 המחודשת , ממש יפה .

C200k W204 & C180k W203 coupe

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אתחיל בכך שאומר ואבהיר מראש שאני מאוד אוהב את הסדרה 1 (אני חובב ב.מ.וו בכלל, והיו ברשותי לא מעט) כולל את שפת העיצוב הפנימי שלו, אבל אני חייב לומר שהפוסט שלך פשוט מלא בשטויות.

אם אתה רוצה שאנשים יכבדו ויקחו את דבריך ברצינות תכתוב לעניין.

 

איזה מן הצהרה זו להגיד שהווגיות מתנשאות (לא ידעתי שמכונית יכולה להתנשאות) ובכל אופן הן הכי understated שיש היום מבחינת העיצוב הפנימי, אפילו יותר מב.מ.וו.

 

ולגבי הגולף, על מה לכל הרוחות אתה מדבר כשאתה אומר שהגולף הכי פשוטה עולה 160k??

 

הבנת בדיוק למה אני מתכוון שאני אומר ״מתנשאות״ אל תנסה לסבך את הדברים.

יצא לך פעם לשבת בS3?

הקבינה נראית כמו מטוס קרב של כפתורים.

10 כפתורים של מצבי ספורט מי ישמע איזו GTR.

כשאני אומר גולף הכי פשוטה אני מתכוון לגולף בעלת אותם התוספות זהות לבמוו.

גולף עם מנוע טורבו נגיד גירסת ה 160 כ״ס עם מולטימדיה ושליטה מההגה ועוד כמה שטויות שיש בסדרה 1 הזאת שמוצעת ב181k - לא תגיע בקל ל160? תגיע וגם תעקוף.

לגבי אחזקה המחירים שווים לפה ולשם.

יוצא לי דיי הרבה לנהוג על GTI, חוץ מזה שהיא חזקה במעט מה118i ההתנהגות של הבמוו הקטנה לא נופלת ממנה, וצורת הנהיגה של שתיהן שנויה במחלוקת לחלוטין.

הגולף רכב דביק מאוד שלא מאפשר לך להשתולל איתו יותר מידי בפניות

הבמוו יותר חופשיה ובעזרת כפתור א-ח-ד בלבד אתה יכול לשנות את האוטו מקצה לקצה.

בתור בעלים של 135i אני יכול לספר לכל מי שחושב לרכוש 118i- שהרכב פשוט פנטסטי וחוץ מיותר כח כמעט ואין הבדלים משמעותיים בין ההתנהגות של שתי המכוניות.

והיו כאן בפורום כמה שעברו את ה230 כ״ס עם תוכנת ניהול פשוטה ב118i, ללא כל מיני קיטים שהורסים את המנועים והגירים כמו בוואגיות.

עריכה אחרונה על ידי Bavarian
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רואים שלא ישבת באחת בחיים שלך אם אתה משווה אותה למאזדה.

כולם אומרים איפה הכפתורים איפה היוקרה.

איזה כפתורים אתם רוצים? אני פשוט מת על העיצוב החדש של במוו בפנים הרכב.

פשוט עדין ויוקרתי ולא מתנשא כמו כל הוואגיות של האנשים פה בפורום.

לדעתי 181 אלף ש״ח לא יקר כל כך לרכב הנ״ל.

הגולף הכי פשוטה שהולכים לחברה להוציא היום עולה לכם לפחות 160k, הבמוו לא עדיפה עליה ב20k? הרכב יותר בטיחותי יותר יציב יותר חזק בעל פלסטיקה יותר איכותית מפתח חכם הנעה אחורית (למי שזה מעניין אותו).

אני לא רואה במת סיבה למה לא להוסיף 20k (במידה וזה מתאפשר כמובן) על הרכב הזה.

מה לגבי תוספות? כל התוספות הרגילות שיש במכויות אחרות יש ברכב הזה ויותר.

הרכב הזה אכן יכול להגיע גם ל230 אלף עם תוספות של קסנון קיט ספורט ומושבי עור חשמליים, אבל כמה זה עולה במכוניות אחרות? לא פחות.

בקיצור מי שלא נסע על הרכב או לפחות ביקר באולם והתרשם ממנו לא יכול לתת פה חוות דעת.

כמה שזה נשמע מוזר, אבל לא כדאי לזלזל במאזדה 3 החדשה, ניצחה את צמד הגרמניות בפלח היוקרה.

אני כחובב יפניות ואמריקאיות, לא ממש אוהב מותגים גרמנים במיוחד VW.

חוץ מBMW ומרצדס שבישבילי זה הדבר, הסדרה ה1 הזו הפכה מבטי המכוערת לבטי החתיכה.

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה שזה נשמע מוזר, אבל לא כדאי לזלזל במאזדה 3 החדשה, ניצחה את צמד הגרמניות בפלח היוקרה.

אני כחובב יפניות ואמריקאיות, לא ממש אוהב מותגים גרמנים במיוחד VW.

חוץ מBMW ומרצדס שבישבילי זה הדבר, הסדרה ה1 הזו הפכה מבטי המכוערת לבטי החתיכה.

לא לשכח ! מדובר בגירסאות דיזל ולא בנזין - לא רלוונטי בכלל לארץ כיוון שהן לא מיובאות ע"י היבואן

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיזל קשור לאספקטים מסויימים של תנועה, הוא לא קשור להתנהגות, לאחיזת כביש, לאיכות הרכבה של תא הנוסעים, לאיכות הכוללת של תא הנוסעים, למרווח רגליים לנוסעים מאחור, לנפח תא המטען, לזה שהמזדה ממוצבת מתחת לרכבי הפרמיום ולכן אתה מקבל הרבה תוספות ברכב שעולה כמו "אעלק רכב פרמיום" שמגיע ערום וכו'.

 

מה שהסרטון בעצם ממחיש ע"י ההשוואה הזו למזדה שתיגרום לכל אחד לזקוף גבה, את מה שכתבתי בהודעה הקודמת, רכבי הפרמיום האלה בגרסאות הכניסה הם רכבים מביכים בביצועים וברמת האבזור ותמחור היתר שלהם הגיוני רק למי שמתרשם מהסמל בחזית הרכב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3273 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...