Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: במוו סדרה 1 המחודשת בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3273 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 165
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אם תהיה הצדקה, גם הסידרה שלוש תקבל ממני על הראש.

 

אם יש דבר שאני שונא, הוא פרות קדושות שקדושות רק בזכות קדושתן ולא בזכות היכולות שלה.

ריית'הופר מתפלל שלא תקטול לו את ה-3.

אני מסכים מאוד לגבי המשפט השני שלך. אני מאוד אוהב פרות קדושות, אבל רק כשמגיע להן להיות כאלו.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השלוש הנוכחית נהדרת, לפחות ה-320 שנהגתי עליה. אם לא הייתי כותב מהטלפון, הייתי מצרף קישור. נעמד לי, עפו לי הטאסות - מה לא, והאוטו רחוק מלהיות נטול פגמים.

 

האם ה-118 הזאת תתן לי את אותן התחושות? מסופקני, וזה לפני שאני מתחיל עם איך שהיא נראית (לפחות יותר טוב מהגרסא שלפני מתיחת הפנים)...

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן ישבתי. אכן יש תחושה מאכזבת מעט, מודה. אבל, פאר תא הנוסעים הוא רק היבט אחד..

 

מה עם ההנאה מהנהיגה, שאמרו שהיא מזכירה את תחושת הקארט של המיני

היא לא. לפחות לא ה-116. המיני היא חיה אחרת לגמרי (עצם העובדה שאחת הנאה קדמית והשניה אחורית). זה כמובן למי שזה משנה בכלל.

 

מה עם יחידת ההנעה האיכותית, הגם שאינה נמרצת במיוחד ביחס למחיר (מנסיון עקיף, כי הבנתי שהיא קיבלה אותו המנוע שיש במיני)?

אם היא אינה נמרצת, איך היא איכותית? חסכון בדלק יש בסיטרואן C3 דיזל, כח יש ב-1.8 טורבו של פולקס' וגמישות יש ל-1.2 טורבו של פיג'ו 308. מה זה ה"משהו הזה" שהופך אותה לאיכותית? (שואל ברצינות מוחלטת)

מה עם תנוחת הישיבה העוטפת המשדרת ספורטיביות?

תנוחת נהיגה "עוטפת" ו"ספורטיבית" יש גם סקודה ראפיד ספייסבק. והאמת היא שגם בפונטו שלי, אבל לא נכניס אותה לסיפור.

מה עם מנגנון iDrive שנחשב לבין הטובים בתעשייה (אומר מנסיון אצלי - ובבקשה לא לתקוף)?

מה איתו באמת? במה הוא שונה ממה שיש למרצדס/לקסוס (לא מכליל את אאודי בגלל פגם מוחשי מבחינתי - סיבוב הגלגלת שמאלה מעלה למעלה בתפריט וזה מנוגד להיגיון ומעצבן אותי אז לא מגיע ל-MMI להיכנס לכאן).

מה עם העיצוב המיוחד, ששונה כל כך מהעדר?

יפה? יש מצב. שונה מהעדר? במה בדיוק. האמת? אני חושב שוולוו V40 נראית יותר טוב. האמת היא שאני חושב ש-A קלאס (עם חבילת AMG בלבד) נראית עוד יותר טוב. בשתי האחרונות, אגב, אני יכול לשים את האצבע על הרבה יותר אלמנטים שהופכים אותן ל"שונות מהעדר" מאשר בסדרה 1

 

מה עם טכנולוגיות מתקדמות (Efficient Dynamics)?

מה האפישנט דינאמיקס הזה עושה? כי אם זה שם מפוצץ ל"התיבה תמיד בוחרת בהילוך הכי גבוה כדי לחסוך בדלק", יש את זה גם בטויוטה אייגו. זה מזכיר לי את מסכי ה"רטינה" של אפל, שבפועל הם לא יותר מבסדר גמור ובטוח משמעותית פחות טובים ממסכי 4K למיניהם (להוציא את מסך ה-5K שלהם שהוא באמת מיוחד)

מה עם תיבת ההילוכים המשובחת, אחת הטובות בתעשייה כיום?

מה אכפת למי שקונה את הגרסה הבסיסית ביותר של מכונית באשר היא טיב תיבת ההילוכים (טיב, לא אמינות). אגב, גם התיבה של וולוו נהדרת.

בכנות, האם כל זה אינו נותן "גיבוי" לסמל..?

 

בוא תגיד לי אתה אם הדברים האלה באמת מעניקים למכונית הזו איזשהו ערך מוסף או שהם סתם סלוגנים שיווקיים של היצרנית שמנסה ליצור "הילה" למכוניות שלה.

 

That being said - אני חושב שבגרסאות היותר חזקות שלה, הסדרה 1 היא אוטו בנ***נה והסדרה 1 M קופה היא עדיין מכונית החלומות שלי. כל מה שאני בא להגיד זה שקצת פרופורציות ולא לבלוע כל פיסת מרקטינג בולשיט שמאכילים אתכם.

 

עריכה: בונא, מה זה? ניסחתי תגובה אחת וכבר הספקתם לרדת חצי עמוד? אתם לא נורמליים.

עריכה 2: פלוקטסר, 1.2 לא נראה טובה בפרוספטק? ו-1.5 נראה סבבה? שטויות. גם זה וגם זה הם נפחים שלא "יאה" למכונית בסטטוס של סדרה 1 (או כל אחת מהמקבילות שלה לצורך העניין). זה נטו בגלל הצורך לעמוד בתקנים, ואת תפקיד הפרוספקט ימלאו אנשים מכירות וסוכני נסיעות מבחן שילחשו ללקוח באוזן "לא ציפית לזה מאלף חמשמאות, אה?". אני חושב שהסיבה העיקרית שהלכו על המנוע היותר גדול זה כדי לשמור על לחץ גדישה נמוך יותר ואמינות טובה יותר. צריכת דלק היא אישיו יותר קטן לרוכשי במוו מאשר לרוכשי מיני שעולה בערך חצי בכל מקום נורמלי על הפלנטה (מבלי להעליב, כן?).

עריכה אחרונה על ידי Spire
מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העיצוב החדש קצת יותר קל לעיכול- הפרונט נראה קצת יותר מגובש, תואם לבימרים מהדור החדש (3 המתוחה, 2 טורר), אבל הכל התפקשש כשעברו לעצב את החלק האחורי- הפנסים האחוריים מבולגנים משהו.

 

מאמר של כריס האריס על העיצוב של BMW.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עיצוב - על טעם ועל ריח.. לי יש את הדגם היוצא, מאוד אוהב איך היא נראית.

אם נתחיל להשוות... לאודי a3 עם ה1.4? שלי יותר כיפית, סביבת הנהג יותר מדברת אלי, ואני לא אמצא את תיבת ההילוכים, המנוע ובכלל את כל הפלטפורמה שלי בהנחה משמעותית, תחת סמל אחר (אגב, אותם ה180 אלף קונים a3 עם 1.4, ה1.8 במחיר של ה120). גולף gti?נכון שמחיר הgti ירד קצת, אבל עדיין מדובר בהפרש של 30k. כשאני קניתי זה היה יותר בכיוון ה40-50, מבחינתי זה הוציא את הgti מהמשוואה. כך שאז ההשוואה הייתה לa3 1.4 ולוולו v40, שאולי יש לה יותר כח, אבל היא בהמה שמשתמשת בכל הכח הזה רק בשביל ליישר קו עם הבמוו. מרצדס עם הנעה קידמית? ועוד במחיר הזה?

מה שמביא אותנו לנושא הכי לוהט בשרשור, ההנעה האחורית! היו לי רכבים עם הנעה קידמית, אני מרגיש את ההבדל, ומאוד נהנה בכבישים מפותלים. גם מאוד אוהב את תגובת המנוע. היא לא סדרה 3, סבבה, אבל היא גם לא עולה כמו סדרה 3 (שוב, מדובר בהפרש של 50k, לפחות). יחסית לקטורגיה יש כאן משהו יחודי שמרגישים בנהיגה. מצד שני, בנסיעות לא מאומצות, או כאלו בכביש המהיר, הנסיעה מאוד נוחה.

 

אז לפני שנה זה הסתדר לי, ולא מצאתי אלטרנטיבה יותר טובה. היום ההפרש עם הgti הצטמצם, וכשמדובר ב118 המאובזרת זה בכלל אותו המחיר, כך שהפעם הייתי בודק גם את הgti ואולי נסיעת מבחן הייתה משנה משהו. אולי לא, אני מאוד מרוצה.

 

כמובן שיש גם אופציה להוסיף עוד כח באמצעות צ׳יפ, והיצרן בעצמו עושה את זה במנוע הזה, ופתאום הסיפור הופך ליותר מעניין, עם לא מעט כח, וכאמור - ההנעה האחורית המדוברת. אבל בינתיים (תתפלאו) לא חסר כח, אולי עוד כמה שנים.

 

בכל הקשור למתיחת הפנים - החלק הקידמי נהיה יותר ״גנרי״, בשביל רוב האנשים זה גם אומר יותר יפה. את החלק האחורי, לדעתי - הרסו, אבל סה״כ נראת נחמד.

116i

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה, מה תגיד על זה שאותו מנוע הולך לשרת את סדרה 3 הבאה? זה מעניין - סדרה 3 עם שלושה צלינדרים!

 

GB, נתון המומנט ב-116 זהה לקופר? אם גם הוא נמוך יותר, יכלו לתקוע שם את ה-1200 שיש אצלי, אבל כנראה שזה לא יראה טוב בפרוספקט וזו הסיבה שבחרו ב-1500.

לגבי מנועי 3 צילינדרים, קח בחשבון שהיצרן פחות מתחשב במר ישראל ישראלי כשהוא בא לבחור מנוע לרכב שהוא מייצר ויותר מסתכל לכיוון של הלקוח האירופאי והאמריקאי, ויבחר מנועים לדגמים שלו בהתאמה ללקוח. יכול להיות שהלקוח האירופאי יהיה יותר פתוח לבווארית עם מנוע משולש צילינדרים בעוד שאמריקאי ישנא את זה. הכל עניין של שוק המכירה.

לגבי המומנט, הוא אכן זהה בין מנוע ה1500 סמ"ק משולש הצילינדרים שבקופר לבין מנוע ה1600 סמ"ק מרובע הצילינדרים שב116 (היום 118).

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בא נהיה דוגריים, מנוע 3 צלינדרים בב.מ.וו זו "שערוריה קולסלית" בקרב חובבי המותג שהם חובבי נהיגה ובקרב עיתונאי רכב.

 

ליתר 99.9% מציבור רוכשי ב.מ.וו מעניין כקליפת השום אם יש לו מתחת למכסה המנוע 3 צלינדרים או שש טורי או כל תצורה אחרת שלא אומרת לו מאום.

 

אם יום אחד מנוע ה 3 צלינדרים יגיע לאיזה רכב M, שם הרוכשים הפוטנציאלים כבר הרבה יותר מביני עניין, זאת כבר תהיה לדעתי בעיה שתפגע במכירות גם אם באיזה דרך פלא לא תהיה פגיעה בביצועים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה, גם בקהל הלקוחות הישראלי מנוע 3 צילינדרים הוא "שערוריה קולוסלית", פשוט כי כל לקוח ישראלי הוא עיתונאי רכב וחובב נהיגה ולא חס וחלילה כי הוא חי אי שם בשנות ה90 על סטיגמות של שנות ה70.

 

וברצינות, עדיין יש לקוחות (ולא מעט) שאומרים שטורבו זה לא אמין, שמנוע 1600 (אפילו אם הוא גודש) הוא חלש ובב.מ.וו חייב לפחות מנוע 2000 (אל תנסה לבלבל אותו עם הסבר על זמינות כוח בסל"ד נמוך, צריכת דלק נמוכה יותר [גם אם במעט] ועוד ועוד, הוא מבין יותר ממך, ממני ומ-bavarian, ביחד), ועוד חצאי אמיתות ושקרים שלמים שבאים בסתירה מוחלטת לכל היגיון, עובדה וניסיון בשטח.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, יש הרבה כאלה, אבל שוב, בקיזוז של המומחים האמיתיים ושל "מומחים מטעם עצמם" (שעיקר מומחיותם היא בלזכור, לשנן ולפלוט סטיגמות לא רלוונטיות מלפני 30 שנים), תכלס, נשארת עם 95% רוכשי ב.מ.וו שאין להם מושג או קצה קצהו של עניין מה יש מתחת למכסה המנוע.

 

אני כרגע מתנייד ברוב עוונותיי בפיג'ו 2008 ידנית, מנוע 1200, שלושה צלינדרים, אטמוספרי, 82 כ"ס (מנוע משובח, אגב), אתה יודע איזה שטויות שמעתי? אנשים המליצו לי לשכור רכב אחר אם אני נוסע לירושליים:loco::brickwall:

 

אנשים התערבו איתי על כסף שאין מצב שאוטו כ"כ גדול עם מנוע כ"כ קטן עובר את ה 120 קמ"ש.:screwy:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה, גם בקהל הלקוחות הישראלי מנוע 3 צילינדרים הוא "שערוריה קולוסלית", פשוט כי כל לקוח ישראלי הוא עיתונאי רכב וחובב נהיגה ולא חס וחלילה כי הוא חי אי שם בשנות ה90 על סטיגמות של שנות ה70.

 

וברצינות, עדיין יש לקוחות (ולא מעט) שאומרים שטורבו זה לא אמין, שמנוע 1600 (אפילו אם הוא גודש) הוא חלש ובב.מ.וו חייב לפחות מנוע 2000 (אל תנסה לבלבל אותו עם הסבר על זמינות כוח בסל"ד נמוך, צריכת דלק נמוכה יותר [גם אם במעט] ועוד ועוד, הוא מבין יותר ממך, ממני ומ-bavarian, ביחד), ועוד חצאי אמיתות ושקרים שלמים שבאים בסתירה מוחלטת לכל היגיון, עובדה וניסיון בשטח.

 

יפה שאתה מנסה למכור לאנשים רכבים ב 200K ש"ח ויש לך טענות לגבי הדרישות והצרכים שלהם.

 

אתה באמת חושב שהוספת מגדש טורבו לא פוגעת באמינות? הסתכלת פעם במחירון של החברה שאתה עובד בה כמה עולה מגדש טורבו של סדרה 1 או 3? (20 אלף שקל לפני מע"מ ועבודה..)

אתה באמת חושב שהדברים האלה לא מתקלקלים?

תעיף מבט על השירשור שנפתח בנוגע לטורבואים החדשים בגולף GTI 7 החדשה.

פולקסווגן הוציאו לשוק איזה 10 סדרות תקולות. אולי עכשיו מחליפים ללקוחות בחינם במסגרת האחריות, אבל מה יהיה בעוד 3-5 שנים??

 

בהשוואת גרף מומנט/סל"ד בדקת רק דבר אחד - את המומנט במצב של מצערת מלאה (וגם זה רק מסל"ד של כ 1500. ההספק הוא נגזרת של המומנט (מכפלה בסל"ד וחילוק בקבוע).

לא קיבלת שום אינדיקציה לגבי תגובת מצערת ומצבי ביניים (רבע דוושה) וכח בסל"ד סרק 700-1100 שמאוד רלוונטי לגיר ידני במצבים בהם הטורבו עוד לא נכנס לפעולה.

ומה עם פעולה חלקה של המנוע (ב3 צילנדרים מגדילים את גלגל התנופה כדי להתגבר על רעידות) גם את זה רואים בגרף שאין שום הבדל בין המנועים עם ה 3 צילנדרים ואלה עם ה 4 או 6?

 

היצרנים משקיעים היום מאמצים לעמוד בתקנות זיהום אוויר. לא מעניין אותם לייצר מכוניות יותר אמינות. ונהפוכו, הם מרוויחים מסגמנט החלפים לא פחות (אם לא יותר) מאשר ממכירת רכבים חדשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי את כל הדיון ,חייב לציין שמחלק נהנתי יותר וחלק פחות,וחבל שהולכים למקום אישי בכל דיון ושיח בין אנשים.

כבעלים של מספר רכבים היום ובעבר, חייב לציין שבמוו זה הרכב היחיד לטעמי שבנוסף לפורשה שהיה לי שחייתי בארה"ב ,שהשלם שווה יותר מכל סה"כ חלקיו בפרמטרים של תחושה והרגשה שמתחיל משילדה מאוזנת דרך רמת גימור ומנועים.

לא נהגתי על ה118 ,אבל כן נהגתי על הדור הראשון 120,ונכון זה לא סדרה 3 בעלת 6 צילינדר ,אבל טובה יותר מכל מתחרה בקטגוריה .

לא כל דבר אפשר למדוד ולא כל איכות אפשר לקמט למספרים וטבלאות אקסל ולהשוות למתחרים ,כי גם אני וגם השף מהולל אהרוני נשתמש באותם פרודוקטים ,ושלי אפילו יהיו טריים וטובים יותר ,אבל מה נעשה לא יצא אותו דבר, זה הערך המוסף שלא מדיד רק בחלקים .

והנעה אחורית כמובן מוסיפה קצפת ותות על הטעם המושלם,אולי שסדרה 1 תהיה כמתוכנן הנעה קדמית משהו בכל התחושה של השלם ישתנה,עד אז סדרה אחת בסגמנט הזה מבחינתי נמצאת בליגה משלה .

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה, אתה רק מחזק את טענותיי. לרוב האנשים אין מושג והם מומחים מטעם עצמם.

 

גידימי, קודם כל, התגובה שלך ראויה להתראה כי היא לגופו של כותב ולא לגופו של עניין. אשמח אם תקבל אחת.

דבר שני, מתחיל להימאס לי מזה שכל פעם שעולה נושא לדיון שקשור לחברה שאני עובד בה, אנשים פה יוצאים עליי כאילו אני הבעלים של החברה. חלאס, שחררו ממני כבר, נמאסתם, כל אחד פה נהיה לי רובין הוד וחושב שאם הוא היה מנכ"ל החברה הוא היה מחלק לאנשים טורבואים בחינם ורכבים בחצי מחיר. מספיק כבר לצאת עליי באופן אישי כאילו אני עשיתי משהו לא בסדר. יצא לי כבר מכל החורים ק*ב*נ*פAק*נגמט! חרפנתם לי כבר את השכל!

דבר שלישי, אני לא נציג החברה בפורום. אם משהו לא טוב לך בהתנהלות שלהם, אתה מוזמן לפנות אליהם. אל תוציא את העצבים שלך עליי כי לא אני זה שקובע מדיניות, תמחור וכו'. לא יאה לך? לחץ כאן.

 

עכשיו, אתפנה לענות לתגובתך.

 

יפה שאתה מנסה למכור לאנשים רכבים ב 200K ש"ח ויש לך טענות לגבי הדרישות והצרכים שלהם.

תלמד לקרוא. לא באתי בטענות לדרישות ולצרכים של הלקוחות, אלא לסטיגמות שלהם. למרות שיש גם לקוחות עם דרישות מטומטמות, בכל מקרה זאת לא הבעיה כאן וגם לא הנושא של הדיון.

 

אתה באמת חושב שהוספת מגדש טורבו לא פוגעת באמינות? הסתכלת פעם במחירון של החברה שאתה עובד בה כמה עולה מגדש טורבו של סדרה 1 או 3? (20 אלף שקל לפני מע"מ ועבודה..)

אתה באמת חושב שהדברים האלה לא מתקלקלים?

קודם כל זאת לא הוספת מגדש, כי לא לקחו מנוע קיים והוסיפו לו מגדש, אלא תכננו מנוע חדש עם מגדש. תלמד לכתוב.

כל דבר יכול להתקלקל. מנוע אטמוספרי הוא ערובה לאמינות של 100 אחוז ללא תקלות? לא. זה פשוט עוד חלק שיכול להתקלקל, אחד מיני רבים בכל רכב על הכביש.

מה איכפת לי מה המחירון חלפים של החברה שאני עובד בה? לא מתפקידי לקבוע אותו ולא מתפקידי להלין עליו. לא טוב לך? אל תקנה. תפקידי למכור רכבים, אני מוכר מוצר שאני מאמין בו מאוד, ואני עושה את עבודתי בצורה מצוינת. יש לך טענות על מחירי החלפים? מוזמן לפנות לחברה. אני לא נציג החברה ואל תוציא את העצבים שלך כלפי החברה עליי. אנא התייחס אליי כאדם פרטי, תודה.

 

תעיף מבט על השירשור שנפתח בנוגע לטורבואים החדשים בגולף GTI 7 החדשה.

פולקסווגן הוציאו לשוק איזה 10 סדרות תקולות. אולי עכשיו מחליפים ללקוחות בחינם במסגרת האחריות, אבל מה יהיה בעוד 3-5 שנים??

עד היום, בשנתיים וקצת שאני עובד שם, לא זכורה לי תקלה אחת של טורבו באף אחד מהרכבים. מה יהיה בעוד 3-5 שנים? תשאל את זה על כל רכב. שוב, לא מתאים לך? אל תקנה. כמובן, אני מדבר על כל רכב באשר הוא ולא רק על ב.מ.וו או מיני.

 

בהשוואת גרף מומנט/סל"ד בדקת רק דבר אחד - את המומנט במצב של מצערת מלאה (וגם זה רק מסל"ד של כ 1500. ההספק הוא נגזרת של המומנט (מכפלה בסל"ד וחילוק בקבוע).

לא קיבלת שום אינדיקציה לגבי תגובת מצערת ומצבי ביניים (רבע דוושה) וכח בסל"ד סרק 700-1100 שמאוד רלוונטי לגיר ידני במצבים בהם הטורבו עוד לא נכנס לפעולה.

אתחיל מהסוף. גיר ידני לא רלוונטי במדינת ישראל, לפחות לא בסגמנט שאני עובד בו. כמות הרכבים הידניים שנמכרים בסגמנט הזה בטלה בשישים. הלאה.

תגובת מצערת ומצבי ביניים? כנראה שיהיו טובים יותר ברכבים בעלי המגדש. לפחות מהניסיון שלי, ובמסגרת עבודתי נסעתי בכל כך הרבה רכבים שכבר איבדתי ספירה, אז ניסיון לא חסר. וכן, תתפלא, אני בודק דברים כאלה בנסיעות מבחן שאני מבצע גם על הרכבים שאני מוכר וגם על הרכבים המתחרים שלי. אני בן אדם יסודי.

 

ומה עם פעולה חלקה של המנוע (ב3 צילנדרים מגדילים את גלגל התנופה כדי להתגבר על רעידות) גם את זה רואים בגרף שאין שום הבדל בין המנועים עם ה 3 צילנדרים ואלה עם ה 4 או 6?

נסעת על רכב אשר מצויד במנוע משולש הצילינדרים שיושב במיני החדשות? נכון שהוא לא חף מרעידות, אבל הם קיימות רק בעמידה במקום וגם הם נעלמות לאחר שנייה. גם בעמידה וגם בנסיעה. אתה מוזמן אליי לנסיעת מבחן. בדיוק היום קיבלתי מיני קופר לנסיעות מבחן. הקפה עליי והוא אפילו טוב, הפולים נטחנים במקום.

 

היצרנים משקיעים היום מאמצים לעמוד בתקנות זיהום אוויר. לא מעניין אותם לייצר מכוניות יותר אמינות. ונהפוכו, הם מרוויחים מסגמנט החלפים לא פחות (אם לא יותר) מאשר ממכירת רכבים חדשים.

נכון שהם משקיעים כדי לעמוד בתקנות זיהום אויר, עם זה אין ויכוח. לגבי לא מעניין אותם לייצר מכוניות אמינות, לא ידעתי שאתה נשיא BMW או VAG או כל יצרן אחר שאתה יכול לקבוע כך. עזוב שאני מסכים איתך בעניין הזה, אבל אתה לא יכול לקבוע אותו כעובדה מוגמרת ללא הוכחות. אם יש לך כאלה, אנא הצג אותן.

רווח מסגמנט החלפים? ברור. מישהו מקים חברה בשביל להפוך לארגון צדקה? שוב, לא טוב לך, אל תקנה. סע באוטובוס, אופניים, לך ברגל.

 

ושוב פעם, אני לא נציג החברה בפורום, תפסיקו להתייחס אליי כאחד כזה, זה לא יעזור לכם ולא יקדם אף אחד לשום מקום ורק מסיט את הדיון כל פעם מחדש! באמת, באמת, באמת שזה יצא מכל חור אפשרי, זה מעצבן אותי כל פעם מחדש ואודה למנהלים אם ישימו לב לזה יותר כי בין היתר, זה גם עבירה על חוקי הפורום שקיבלתי עליהם התראות מפה ועד יפן.

 

אשמח אם התגובות הבאות בשרשור הזה לא יתייחסו אליי באופן אישי או לחברה שאני עובד בה אלא לנושא הדיון.

אני כותב את זה כי לדיונים האלה יש נטייה לסטות יותר מפדופיל.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבאת דוגמאות לשטויות שאתה כביכול שומע מלקוחות במקום עבודתך (״טורבו זה דבר לא אמין״), ואתה מצפה שלא יעשה שום קישור או ריבאונד בתגובות הבאות למקום ולמעמד בו שמעת את השטוית? (שדרך אגב הם דווקא ממש לא שטויות, אפילו אם נאמרו ע״י אדם שאיננו מבין בתחום, וזה בחזקת השעון המקולקל שמראה את השעה הנכונה)

 

בתגובותיך פה וגם בשירשורים אחרים (אם תתעקש אביא ציטוטים) הוכחת (לפחות לי) לא פעם שאתה מטעה לקוחות.

קשה לקרוא את זה ולא להגיב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3273 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...