Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: במוו סדרה 1 המחודשת בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3287 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נדהמתי לקרוא בתגובה 98 את המשפט "מה הקשר בין עבודתי כנציג מכירות למחירון החלפים של החברה?"



מעניין מה גרם לתדהמה? שכן אף נציג מכירות לא מכיר את מחירון החלפים מתוקף תפקידו.



משכנעים אנשים למתוח את התקציב "רק עוד קצת" כדי לרכוש 116i,

אבל גילוי נאות לזה ש"התקבלת" לעולם עלויות האחזקה של "הגדולים" לא קשור פה לעניין.

זה נשמע כאילו יש לך איזושהי אג'נדה אישית כאן. אף אחד לא משכנע אף אחד - אם אין לך כסף, אל תקנה. אם קנית? בעיה שלך. אין כאן שום עניין של גילוי נאות - לא מתפקידו של נציג המכירות לעדכן את כבודו בעניין עלויות החלפים/טיפולים/תיקונים בדיוק כשם שאינך מקבל עדכון זה כאשר קנית מחשב נייד, סמארטפון או מכונת כביסה.

 

בולמים מחזיקים מעמד כל החיים, כן? לא.

 

ולא המצאתי את הנתונים האלה:

http://bmw.co.il/il/he/insights/corporation/spareparts/index.html

זו בדיוק הפעולה שעלייך לעשות במידה והינך מעוניין לדעת מה עלות חלקי החילוף אצל דלק (ב.מ.וו). אף נציג לא צריך לעדכן אותך מיוזמתו.

אני לא יודע מה אורך החיים של ציריה בולם, טורבו, מדחס, אלטרנטור וכדומה, אבל בעת כשל ברכיבים אלה - מדובר בהוצאה נכבדת ובלתי נתפשת אז קנה רכב זול יותר לאחזקה וטיפול.

מה צפוי לעשות בן אדם שכיר מן היישוב שמתח עוד קצת את התקציב והתקדם לב.מ.וו ב160K וידרש בעתיד לתחזוקה קצת מעבר לתחזוקה השוטפת, ויקבל חשבון של 15K-20K במוסך??

מה צריך לעשות שכיר מן היישוב? אם ההוצאה גדולה עליו, אז מה שהוא צריך לעשות זה ללמוד לקח.

12345

 

אתה מדבר כאילו הבאתי הוכחות מימי יצור החיפושית הישנה או מימי המנדט הבריטי.

לא, אבל הן עדיין לא רלוונטיות.

 

אוטו מתוכנן לעבוד כשורה וללא תקלות זמן רב,זו לפחות התפיסה שלי לענין,ואני חושב שיש

רבים שיסכימו איתי,סליחה באמת שאני מצפה מאוטו שיחזיק מעמד יותר מ-5 שנים.

אתה יכול לצפות למה שאתה רוצה. יש מציאות והיא לא בהכרח תואמת את הציפיות שלך. בכל אופן, לא הבנתי מה הרלוונטיות של ההצהרה הזו.

 

אם אתה רוצה לתרום לחברה זו או אחרת עשה כך לבד בלי לשתף אותי,במוו ישראל חושבת

שמי שמחזיק במוו או מיני נופל לו כסף מהכיסים. לא בא לך? אל תקרא.

 

מאז משפט איכמן לא הגנו על נבלה כל כך מסריחה. צודק, אני חושב שצריך לתפוס את הנהלת דלק, לשרוף את הבתים שלהם, לרצוח את המשפחות שלהם ולתלות את הראשים שלהם על עמודים בכיכר העיר.

 

 

מרגע שמגלים תקלה ועד פתרון או ריקול עובר זמן רב,המיני החדשה הושקה רק בשנה שעברה כמה קילומטרים כבר נסעו בה?

אז מה אתה טוען בעצם, שיש שם תקלה שב.מ.וו מסתירים?

12345

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 165
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אתה יכול להיות בטוח שבגלל ששמת שמן כזה או אחר לא תבוטל האחריות, יצרן לא יכול להחליט בשבילך באיזה שמן מנוע אתה תשתמש.

הוא יכול להמליץ לך במה כן להשתמש על פי בדיקות שהוא ערך בעצמו ועל פי איך שהמנוע בנוי (טמפרטורת עבודה מקסימלית צמיגות וכו׳)

יש סרטון מעניין שהם פירסמו פעם שבו הם השוו סוגי שמן שונים בטמפרטורת הרתחה מקסימלית לה מגיע המנוע בשעת מאמץ.

ואחרי זה הם קיררו את השמן סיננו אותו והראו מה נשאר בתחתית המבחנה (תחתית המנוע במציאות) במבחנות האחרות נשארה בוצה שרופה והקסטרול פשוט חזר למצב הרגיל שלו לאחר קירור.

מה שכן לקסטרול לוקח יותר זמן להתחמם ולהגיע לטמפרטורת העבודה המתאימה לו וברכבי הספורט של במוו לא ניתן לעבור את ה4000 סלד ב10 דק׳ הראשונות של התנעה קרה (מוגבל אלקטרונית) כך שהמנוע מכוון בדיוק לעבוד עם השמן הזה מבחינת טמפרטורה.

 

לנושא אחר, היה מעניין אותי לערוך השוואה בין חלקי החילוף של במוו לאלו מקונצרן VAG.

כמעט בכל מוסך שתכנסו אליו יקחו לכם חלקים מצחיקים על בולמים טורבואים ברקסים צלחות ציריות.

כך שיוצא שבמוו יחסית לוקחות מחיר סביר.

ממליץ למי שרוצה לחסוך בעלויות הבמוו שלו לעשות מה שאני עושה (עם כל זה שיש לי הנחה של 35% על חלפים במוסך במוו המחיר עדיין יקר) פשוט קונים ברקסים בעצמכם והולכים למוסך לצורך התקנה בלבד!

4501460376741e93def10a9d1b2319c6.jpg

מחיר לצלחות ברקסים מקוריים לפני הנחה: 3480₪ לזוג

לאחר הנחה 2260 בערך

קניתי של ברמבו מחורצים (יותר יקרים קצת) ב1400₪

אותם הבדלי מחירים לפרידות -+.

יש לציין שאת אותו הדבר ניתן לעשות גם עם פילטרים.

ככה שלמי שלא רוצה לשלם מחירים גבוהים על חלקים יש דרכי מילוט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הן אחת על השניה יש עוד אחת מתחת, פשוט לא רואים.

קניתי מהיבואן הרשמי של ברמבו בארץ ככה שהפעם לא התעסקתי עם כל מיני אישורים ומיסים האוטו נשאר במוסך (קודם הכנסתי אותו אז מחר בצהריים יהיה מוכן)

פשוט קל וזול, בטח יראה גם לא רע.

במידה ומישהו מעוניין בברמבו יכול לפנות אליי ואוכל לסדר לו את ה20% הנחה שלי אצלהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה איך הפלסטיקה ופנים הרכב יראו אחרי שנתיים במאזדה.

עם פלסטיקה מצקצקת ובידוד רעשים גרוע

וצריכת דלק לא משהו.

יותר טוב מבגרמניות זה בטוח

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין טעם שוב להכנס לדיון הזה, די ברור לכולנו שהאיכות הגרמנית זה לא מה שהיה פעם (לרעה) והאיכות הקוראנית (ובטח ובטח היפנית) זה גם לא מה שהיה פעם, רק לטובה.

 

מי יותר טובה ממי לאורך השנים? זה באמת כ"כ משנה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במידה ואתה מעוניין להחזיק רכב לכמה שנים טובות כמו רובם של מי שמשקיע סכום כסף נכבד על מכונית גרמנית, כן זה מאוד משנה איך הרכב יראה מבפנים עוד כמה שנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה חושב שרוב מי שיש לו סכומים כאלה להוציא על רכב נשאר איתו שנים רבות?

 

אני חושב שאתה טועה, אני חושב שהממוצע הוא 3 שנים.

 

מנכ"לים ואנשי עסקים (וסוחרי סמים) לא יכולים להרשות לעצמם לנסוע ברכב בן (בא נגיד) 5 שנים, יתחילו לדבר עליהם שהם בקשיים:lol:

 

בכל מקרה, הורדת האיכות והעמידות תקפה בכל עולם תעשיית הרכב וPLANNED OBSELESENCE (כשל מתוכנן) אינה מילה גסה וכל הרכבים בלי יוצא מן הכלל (בהתעלם באמת מהטופ של הטופ) 5 שנים לאחר יציאתם מאולם התצוגה נראים כצל חיוור של הרכב שעמד באולם התצוגה.

8-10 שנים אח"כ הוא כבר נראה בערך כמו הסמרטוט רצפה של המנקה באולם התצוגה :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מכיר את רוב הרוכשים או שאתה מכיר נתונים שבדקו את העניין?

 

אשמח לראות נתונים בעניין.

 

למה אתה מגזים עם רוצחים, אתה לא חושב שמרבית רוכשי ב.מ.וו הם מנכ"לים ואנשי עסקים ו... ברוב עוונותיהם, גם עבריינים?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בארץ הכל מסתכם בסטיגמה ועוד סטיגמה.

אתה חושב שילד שקונה סדרה 1 או בחורה שנוסעת על סדרה 3 הם עבריינים? כי מנכ״לים או אנשי עסקים הם בטח לא.

היום גם עבריינים נוסעים על פרארי מזראטי ורנג׳ רובר סופרג׳ארג׳רד בוא נכניס אותם באותה צנצנת.

זה כמו שאגיד לך שרוב מי שנוסע על גולף זה זקנים בני 80 (סטיגמה) זה הופך את זה לנכון?

אם נתונים באמת מעניינים אותך, אתה מוזמן לשבת (ואשמח להצטרף גם) בקבלת הקהל במוסך המרכזי בפתח תקווה ולראות את קהל הלקוחות של המותג, תאמין לי במדינה כמו שלנו מספיק מבט של חצי דקה על בן אדם בשביל לדעת אם מדובר בעבריין או באדם ״רגיל״.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3287 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...