Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: במוו סדרה 1 המחודשת בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3287 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתה כותב את זה:

בארץ הכל מסתכם בסטיגמה ועוד סטיגמה.

ואז כותב את זה:

במדינה כמו שלנו מספיק מבט של חצי דקה על בן אדם בשביל לדעת אם מדובר בעבריין או באדם ״רגיל״.

נחמד.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 165
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא. גם משה קצב, אריה דרעי, אהוד אולמרט ועוד ועוד הם עבריינים והם ממש לא "נראים עבריינים".

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל למה אתה נכנס לפינה של העבריינים?

מנכלים ואנשי עסקים פרטיים לא בסדר לך?

 

עכשיו לעניין הילד/נערה/בחורה על ב.מ.וו, מבלי בכלל להכנס (שוב) לקווים אישיים, תחשוב שאני מדבר על אנשים שכלל לא קשורים אליך ובטח ובטח לא עליך!!!

 

ולאחר ההקדמה, עכשיו התשובה:

 

אין כזו חיה, בחורה שנוסעת בסידרה 3 ולא ילד שנוסע בסידרה אחת אלא אם הוא "בן/ בת של...", עבריין או אדם ממש לא חכם!

 

אין אף בחורה בת 24 או ילד בן 22 שיכול לעמוד בעלויות רכישה של רכב שכזה מכסף שהוא חסך בעבודה המועדפת בתחנת דלק.

 

אז עם מה נשארנו?

או שקיבלו את הכסף מאבא/אמא, או שהיא נערת ליווי, או שהוא סוחר סמים, או שהאופציה היותר פופולארית שהוא מישכן את הת*ת שלו לשנים רבות בשביל לנהוג ב"סמל סטטוס", ואז מעשה חכם זה בטח לא, אבל אשרי וטוב לו? טוב גם לי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה חייב להצטרף פעם למפגש במוו ולראות באילו בחורים מדובר.

אני בטוח ב100% שתחזור בעצמך

שלא תטעה אני מודע לסטיגמה לגבי המותג.

אבל למזלי מדובר בסטיגמה בלבד.

יותר ויותר אנשים היום מעדיפים את המותג על פני רכבי יוקרה אחרים במחירים דומים.

ולאו דווקא בגלל סמל סטטוס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בן אדם נורמטיבי, משתחרר מהצבא בגיל 21, איך ללא עזרה מההורים עד גיל 22 הוא מעמיד 135 חדשה על הכביש?

מאיזה כסף?

מאיפה ה 300K ש"ח האלה?

מן אללה?

 

כנראה שבמפגשים שלכם או שהאנשים יותר מבוגרים ממה שאתה חושב, או שלא ממהרים להודות שקיבלו כסף מההורים, או שלא ממהרים להודות שפה ושם, במקום לקנות לעצמם אצבע וגרם, קונים 5 אצבעות ו 10 גרם ומפזרים לחברים :twisted:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איי אתה בן אדם גדול נשבע לך!

 

האללו, עד כאן!

אני באמצע דיאטה וכבר הורדתי 8 קילו! :lol:

 

אבל אם אתה רוצה לשכנע אותי בטעות שלי, רק תענה בפשטות על השאלה הקבועה שכבר שאלתי, מאיפה הכסף של אותו ילד/ נערה בב.מ.וו 3?

 

 

בן אדם נורמטיבי, משתחרר מהצבא בגיל 21, איך ללא עזרה מההורים עד גיל 22 הוא מעמיד 135 חדשה על הכביש?

מאיזה כסף?

מאיפה ה 300K ש"ח האלה?

מן אללה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר ראשון מנועים מוגדשים הם אכן נוטעים להתקלקל יותר ממנועים אטמוספרים בבמוו.

אצל יצרנים אחרים - לא בהכרח.

 

פה אין וויכח

יש וויכוח:

 

לא צריך להיות גאון בשביל להבין שברגע שמנוע עובד בלחצים גבוהים יותר וכל המכלולים שלו מתאמצים יותר יש יותר בלאי ותקלות.

לא חשבת עד הסוף.

מנוע מוגדש עובד בסל"ד נמוך יותר. עיקר המאמצים על בוכנות ושסתומים הם לא מלחץ הבעירה, אלא מהסל"ד. כך שמבחינה זו למנוע מוגדש יש פחות מאמצים ופחות בלאי.

מצד שני המומנט גבוה יותר, ולכן יש יותר בלאי על מכלולי ההנעה. במנועים ישנים היו גם בעיות של התחממות מקומית וצלצולים, בעיות שלא קיימות היום.

 

בסך הכל זה בכלל לא מובן מאליו שמנוע מוגדש ישרוד פחות. ראיה - מנועי וולבו מוגדשים משנות השמונים. מדובר במנועים שבגרסאות לא מוגדשות היו אמינים להפליא, ואחרי הוספת המגדשים... נשארו אמינים כשהיו. מכוניות מוגדשות היו מחלידות ומתפרקות והמנוע שורד.

 

כך שהקביעה "מגדש = פחות אמינות", כהכללה, אינה מוצדקת.

 

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה בפרטי, משאירים אותי בממתינה וסוגרים עלינו כיפה אדומה בהודעות.

כאן ועכשיו רוצה לדעת מי המתחרים שלי בשוק.

ואם לא, אז בוררות אצל ערוסי לפנים

לאבא שלי יש עכשיו אודי שחורה עם כבוד רצחחחחח והוא מחפס משו שיהיה ככה במקום...

אני אמרתי לו שיקנה BMW אבל הוא אומר שזה בעיה למה הוא לא מוצא משומשת..

אי אפשר חדש כי המזדיינים ממס הכנסה לא נותנים לחיות... וכמעט שחכתי הוא חייב

!!!!1 שהאוטו יהיה משוריין למה אוייבים לא חסר ברוך השם... כסף לא חסר עלינו חחח

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?100339-צריך-עזרה!!!!!!!! .

לאבא שלי יש עכשיו אודי שחורה עם כבוד רצחחחחח והוא מחפס משו שיהיה ככה במקום... אני אמרתי לו שיקנה BMW אבל הוא אומר שזה בעיה ,,,אי אפשר חדש כי המזדיינים ממס הכנסה לא נותנים לחיות... וכמעט שחכתי הוא חייב!!!!

1 שהאוטו יהיה משוריין למה אוייבים לא חסר ברוך השם... כסף לא חסר עלינו חחח

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בארץ הכל מסתכם בסטיגמה ועוד סטיגמה.

אתה חושב שילד שקונה סדרה 1 או בחורה שנוסעת על סדרה 3 הם עבריינים? כי מנכ״לים או אנשי עסקים הם בטח לא.

היום גם עבריינים נוסעים על פרארי מזראטי ורנג׳ רובר סופרג׳ארג׳רד בוא נכניס אותם באותה צנצנת.

זה כמו שאגיד לך שרוב מי שנוסע על גולף זה זקנים בני 80 (סטיגמה) זה הופך את זה לנכון?

אם נתונים באמת מעניינים אותך, אתה מוזמן לשבת (ואשמח להצטרף גם) בקבלת הקהל במוסך המרכזי בפתח תקווה ולראות את קהל הלקוחות של המותג, תאמין לי במדינה כמו שלנו מספיק מבט של חצי דקה על בן אדם בשביל לדעת אם מדובר בעבריין או באדם ״רגיל״.

אם אנחנו בקטע של סטיגמות, אז עבריינים לא תמצא עם ב.מ.וו. מסידרה 1, כי גם הם מכירים את הסטיגמות ובדיוק מכאן נובעת הפירכה הקשורה בסטיגמות, לפחות אלו הקשורות בקהלי היעד להבדיל מאלו הקשורות באמינות למשל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום עבריינים בכלל נוסעים במכוניות מושכרות, הם הבינו שהם צריכים כמה שפחות לבלוט [emoji1]

לגבי מנוע טורבו אמין כמו אטמוספרי.

מציע לך לבחון שוב את הדברים.

לגבי וולוו אתה צודק, היו להם כמה מנועי טורבו שהם אכן אמינים להפליא אך אל תשכח שהנפחים היו גם יותר גדולים והטורבו עבד בלחץ נמוך בהרבה מאשר במנועים כיום.

היום יצרני הרכב רוצים צריכת דלק טובה, קטגוריית הצריכה לא נופלת מקטגוריית הביצועים כיום.

מה שגורם להם לייצר מנוע 1.2 ליטר עם מגדש קטנטן אבל ממוקסם ב90% ועובד בלחץ דיי גבוהה בשביל מנוע בנפח 1.2 ליטר.

אל תלך רחוק, גם אודי גם וולקסווגן וגם במוו ידעו ויודעים עדיין תקלות במנועי הטורבו, החל מגירים שנדפקים בוואגיות ועד מזרקים שנדפקים להם במנוע ה N55 הידוע של במוו.

מה לעשות לכח יש מחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם נתחיל לציין דוגמאות של בעיות כאלו ואחרות במנועים אטמוספריים, זה לא ייגמר. מנוע מוגדש שמתוכנן היטב יעבוד היטב לאורך זמן.

 

הרכב שלי חצה את ה-100,000 ק"מ, הוא מוגדש, קטן נפח (1.4) ומשופר. נותן בראש.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3287 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...