Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב - מזדה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים ,

 

 

Mx-5.

תוצג ב-05.

 

 

 

Rx-7.

תוצג לקראת 06.

 

 

 

Rx-8 MPS.

תוצג לקראת 06.

 

תצוייד במנוע שמופיע ב-6 MPS , המספקת 300 כ"ס.

 

 

 

Suv.

יוצג לקראת 07.

 

גי'פון קומפקטי המתבסס על ה-3.

Mx 5.jpg

Suv.jpg

Rx 7 1.jpg

Rx 7 2.jpg

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

רק אני או שהפנסים הקדמיים של המיאטה העתידית מזכירים את אלו של הS2000 של הונדה? :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

קצת לא נעים לומר, אבל הפרונט של המיאטה נראה כמו עבודה טובה של חובבן פוטושופ, שעשה "עימות חזיתי" עם הונדה S2000...

:roll:

 

בכללית, אהבתי את הלוק החדש של מזדה!

Now: Fiat Bravo Dynamic 1.4T T-Jet Auto 10 Before: Subaru Impreza GX 2.0 AWD Auto 03 | Fiat Punto 1.8 16v HGT Manual 02 | Subaru Impreza LX 1.6 Auto 04 | Ford Escort MK V 1.6 Manual 92

פורסם
רק אני או שהפנסים הקדמיים של המיאטה העתידית מזכירים את אלו של הS2000 של הונדה? :roll:

הם דומים, אבל הם נלקחו ישירות מה-3....

ושרואים אותם במציאות הם דווקא לא דומים לפנסים של ה-S2000.

פורסם
הם דומים, אבל הם נלקחו ישירות מה-3....

ושרואים אותם במציאות הם דווקא לא דומים לפנסים של ה-S2000.

תזכיר לי מתי ראית את המיאטה החדשה במציאות :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
תזכיר לי מתי ראית את המיאטה החדשה במציאות :roll:
אתה שואל ברצינות? או שיש לך קושי בהבנת הנקרא?

 

"נלקחו ישירות מה-3...." כלומר אותם פנסים בדיוק כמו שיש ב-3.

 

ומאזדה 3 ראיתי לא מעט במציאות הישראלית שלנו.:-)

ושראיתי אותם ב-3 (על גבי העיתונים לפני היבוא לארץ) הרהרתי לעצמי כמה הם דומים לאילו שבהונדה.

 

קפיש?

פורסם
אתה שואל ברצינות? או שיש לך קושי בהבנת הנקרא?

 

"נלקחו ישירות מה-3...." כלומר אותם פנסים בדיוק כמו שיש ב-3.

 

ומאזדה 3 ראיתי לא מעט במציאות הישראלית שלנו.:-)

ושראיתי אותם ב-3 (על גבי העיתונים לפני היבוא לארץ) הרהרתי לעצמי כמה הם דומים לאילו שבהונדה.

 

קפיש?

אם אתה אומר.. :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

צהריים טובים, אז ככה:

 

ה-RX-8 וה-RX-7 הם אותו אוטו, זה עבודת פוטושופ. שימו לב ללוחית הזיהוי ולרקע :???:

חוץ מזה, לדעתי הפרונט של ה-MX-5, דומה מאוד לפרונט של הS2000.

 

בברכה :wink:

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם
צהריים טובים, אז ככה:

 

ה-RX-8 וה-RX-7 הם אותו אוטו, זה עבודת פוטושופ. שימו לב ללוחית הזיהוי ולרקע :???:

חוץ מזה, לדעתי הפרונט של ה-MX-5, דומה מאוד לפרונט של הS2000.

 

בברכה :wink:

הרגת אותי עכשיו..

הרעיון הוא שזאת גרסא עם גג נפתח-קשיח (כמו בSLK ובפז'ו CC).

והרעיון שבצילום הוא להראות את המכונית, באותה נקודה, באותה זווית, עם גג פתוח ועם גג סגור.

 

קשה לי מאוד להאמין שזו עבודה של פוטושופ, ואם כן אז היא מאוד מאוד מושקעת..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
הרגת אותי עכשיו..

הרעיון הוא שזאת גרסא עם גג נפתח-קשיח (כמו בSLK ובפז'ו CC).

והרעיון שבצילום הוא להראות את המכונית, באותה נקודה, באותה זווית, עם גג פתוח ועם גג סגור.

 

קשה לי מאוד להאמין שזו עבודה של פוטושופ, ואם כן אז היא מאוד מאוד מושקעת..

אם כך, אז איזו מהם היא ה-RX7 או הRX8?

וכמו שידידי, VW Racing אמר:

למה שהם יציגו RX7 חדשה,אם הRX8 היא בעצם המחליפה של ה7?

 

:???:

 

בברכה :wink:

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

אין RX8 בתמונות דלעיל...

 

ואכן עדיין נשאלת השאלה,

למה שהם יציגו RX7 חדשה,אם הRX8 היא בעצם המחליפה של ה7?

דברי הבלים אינם מזיקים כאשר אין אוזניים לשמעם...

 

הדבר הכי מעצבן בעולם זה שאחותי הקטנה פורסת את הלחם עקום! צריך ללמד את זה בביה"ס!!

×
×
  • תוכן חדש...