Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שמעתי מאיש תפעול שעובד בפריים ליס שיש לרכב נטיה לשרוף פנסי חזית. אני מניח שהבעיה היא בחברת הליסינג ששמה נורות לא תואמות.

 

בהתייחס לדור הקודם(נקרא מגאן 2) הרכב אכן נטה לשרוף פנסים בתדירות פסיכית, והוא טופל במוסך מורשה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בוקר טוב לכולם. אני חייב להגיד שהאינסטינקט שלי אומר שהפלואנס היא הרכב הנכון

הוא עונה על כל הצרכים שלי - מרווח, חסכוני וכו. גם דיברתי עם שני אנשים בעלי הרכב שהיו מאוד מרוצים, אבל דוד שלי שעובד בחברת ליסינג אמר לי שהוא אוסר עליי להתקרב לרכב הזה, קצין רכב אמר שהדגם נוטה לתקלות חשמל מרובות. בכל מקרה אני מתכנן לרכוש את הרכב במסלול של ליסינג פרטי לתקופה של שנתיים מה שמוריד את הסיכון (אחריות בשנה הראשונה) ובמקרה כזה אני יכול לקבל היסטוריית טיפולים מלאה. בנוסף חשבתי אולי לשאול מוסך מורשה של רנו. במידה ולא, איזה רכב בשנתון הזה עדיף? פורטה, קורולה יונדאי i35?

דוד שלך מתכוון כנראה לדגמי הבנזין הראשונים שבאמת לא היו מציאה גדולה.

אבל הנה תשובה קצרה אך עניינית של מוסך מורשה רנו שאולי תחסוך לך שיחת טלפון:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?540068-%D7%A2%D7%96%D7%A8%D7%94-%D7%91%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%A8%D7%A0%D7%95-%D7%A4%D7%9C%D7%95%D7%90%D7%A0%D7%A1-%D7%93%D7%99%D7%96%D7%9C&p=4468745&viewfull=1#post4468745

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אז ככה:

היום הייתי במגרש והציעו לי פלואנס 2011, 80 אלף קמ. בנזין 1.6

מקדמה של 5600 ש״ח ותשלום חדשי של 787 ש״ח לשנתיים. העסקה כוללת אחריות לשנתיים או 30 אלף קמ. הרכב מרגיש בסדר גמור, צריך עוד בדיקה מן הסתם. ראיתי ונסעתי גם על פוקוס סטיישן אבל ההחזר החודשי גבוה יותר - 970₪

דוד שלך מתכוון כנראה לדגמי הבנזין הראשונים שבאמת לא היו מציאה גדולה.

אבל הנה תשובה קצרה אך עניינית של מוסך מורשה רנו שאולי תחסוך לך שיחת טלפון:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?540068-%D7%A2%D7%96%D7%A8%D7%94-%D7%91%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%A8%D7%A0%D7%95-%D7%A4%D7%9C%D7%95%D7%90%D7%A0%D7%A1-%D7%93%D7%99%D7%96%D7%9C&p=4468745&viewfull=1#post4468745

פורסם

לא אמרת שאתה רוצה דיזל?

דגם 1.6 בנזין הוא עגלה טוחנת דלק. דגם הדיזל (כפי שנכתב פה) מוצלח מאד.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

אין בעיות בגיר הרובוטי של הפלואנס דיזל?

ומה בדבר הממיר הקטליטי? שמעתי שגם הוא עושה בעיות?

בנוסף, הפלואנס דיזל יקרה ביד2... אולי עדיף רכב יותר זול ובהפרש לשלם על הדלק?

פורסם

אנשים רק מחפשים איך להפחיד ולהמשיך לשמור על סטיגמות שהיו נכונות לפני 20 שנים אולי ולא נכונות ולא רלוונטיות כיום!

אין שום בעיות בממיר הקטליטי והגיר הרובוטי מתפקד היטב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

העניין עם הממיר הקטליטי הוא שצריך לעשות נסיעה בינעירונית פעם בשבוע שבועיים כדי שהוא יתנקה, הנושא עלה כמה פעמים. מעבר לזה רכב מומלץ.

פורסם

לי יש פלואנס דיזל סוף שנת 2011. בנוסף יש לי 2 ילדים בני כמעט שנתיים ועוד אחד בן 8.

 

אני יכול להגיד שעד שהקטנים לא עברו מהסלקלים לכיסאות הבטיחות, לא עזר הגודל. זה היה קצת קשה להתנייד כך. יחד עם זאת, כמות הפעמים שכול המשפחה הייתה מתניידת ביחד הייתה בערך פעם אחת בשבוע אז זה לא כול כך נורא. כאמור עכשיו עם כיסאות הבטיחות, יש מספיק מרווח לכולם.

 

אני נוסע כול יום את המסלול של אריאל - תל אביב ומגיע לצריכה של 20+ ק"מ לליטר. צריך לציין כאן שהרגל שלי יחסית קלה על הדוושה. אני אוסיף שאני מתכנן כך שאתדלק בתחנות הדלק הזולות. יוצא לי נכון להיום 5.96 ש"ח לליטר, שזה גם נתון מאוד חשוב בנושא החיסכון בדלק.

 

הרכב אצלי כמעט שנה והדבר היחידי שנאלצתי להחליף לו היו 2 הנורות הקדמיות, שחברת הליסינג שממנה קניתי שמה, שגם היו מדגם סיני זול.

 

אני מסכים עם צביקה שהרדיו לא הכי ידידותי וגם הרמקולים לא יותר מבסדר. אפשר לחבר נגן חיצוני ל-2 RCA שזאת קצת שיטה מיושנת לטעמי במקום ה-AUX שיש כמעט בכול רכב אחר בשנתונים אלו.

 

לסיכום, אני מאוד מרוצה מהרכב ובשביל הצרכים שלי הוא נותן תמורה מלאה.

פורסם

לי אומנם היתה מגאן דיזל מודל 2014 אך בשמונת החודשים שהיא היתה אצלי היא עבדה קשה מאוד.

4500 ק"מ לחודש בפקקי כביש החוף וביתרת הזמן עם רגל מאוד כבדה על הגז.

0 תקלות ו1:16 לליטר.

עכשיו אני מחליף לאישתי את הייטי 2012 במגאן סטיישן דיזל 2014 משומשת ועוד מיוזמתה.

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם (נערך)

האם יש הבדלים בין הדגמים בשנים השונים?

מה בדבר עלויות? טסט? ליטר לדיזל? ביטוח? טיפולים?

כמה עולה לקנות מהליסינג?

עריכה אחרונה על ידי chenrp
פורסם

טסט אותו דבר, סולר אני קונה בין 6₪ ל6.60₪ ביטוח מהעובדי מדינה, כנס לwabi להשוות, טיפולים סטנדרטי אין בינתיים עלויות גבוהות או מיוחדות.

how it's like to drive :twisted:


×
×
  • תוכן חדש...