Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4080 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מחפש רכב משפחתי מרווח (שלושה ילדים), חסכוני ואמין.

קיבלתי המלצה חמה על הרנו פלואנס וגם עסקת ליסינג פרטי מזמינה - 5000 ש"ח מקדמה ותשלום חודשי של כ-1000 ש"ח לשנתיים. הרכב מגיע עם אחריות לשנה.

הבנתי שהדגם סובל מתקלות חשמל - והייתי שמח לקבל חוות דעת על אמינות הרכב. כאמור ירידת הערך לא רלבנטית מאחר ומדובר בעסקת ליסינג לשנתיים שבסיומה אני מניח מפתחות על השולחן.

תודה

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גרסת הדיזל מעולה. חסכונית, זריזה ומרווחת. הנדסת האנוש קצת בעייתית, אבל אתה תתרגל.

 

אני מכיר כמה רכבים כאלו ממודל 2011 ו-2012 שמגרדים היום את ה-100 אלף קילומטרים עם מעט מאוד תקלות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תודה על המידע, כשאתה אומר שאתה מכיר כמה רכבים כאלה - תוכל לפרט?

מה הכוונה להנדסת אנוש בעייתית?

פורסם

כן. יש לי למשל חבר טוב שקנה פלואנס דיזל אוטומטית מודל 2011, החליפה קורולה 2003. הרכב נוסע על בסיס יומי מהרצליה ליוקנעם וחזרה, צריכת דלק של 18 ולפעמים 19 קילומטרים לליטר. עד היום הייתה רק תקלה אחת - רעש מוזר מהגיר בגלל איזה משהו משוחרר. כל השאר זה רק תאונות ודפיקות שהוא עשה, אפס בעיות. מרוצה עד הגג, הרכב חוסך לו מאות שקלים בחודש בהוצאות הדלק.

 

לגבי הנדסת אנוש בעייתית - מערכת השמע, למשל, מסורבלת לתפעול. בבקרת האקלים המפוצלת, למשל, השליטה תמיד מופרדת לימין-שמאל ואי אפשר לשנות את הטמפרטורה בכל האוטו בלחיצה אחת. קצת מעצבן, אבל אפשר לחיות עם זה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

שלום,

יש לי רנו מגאן טורבו דיזל סטיישן (1500), (נקרא אסטייט ספורט טורר בחו"ל) - מודל 2013 רמת גימור אקפרסיון, גיר "אוטומטי" קלאצ' כפול 6 הילוכים - שהוא למעשה רובוטי - נוסע עם הרכב שנתיים 62000ק"מ, פרט לטיפולים - 0 תקלות!

הגיר עובד חלק, מעקב צמוד על צריכת הדלק (משולבת) 17.6 קמ"ל ממוצעת.

הדבר היחידי שלכאורה מפריע, - היעדר פתחי מיזוג אויר לנוסעים מאחור.

אני אחליף ככל הנראה בקרוב, לפלואנס דיזל חדשה (היא מגיעה עם פתחי איוורור מאחור) .

אין לי שום אינטרס אישי - לאחר שנים רבות שנמנעתי מרכב צרפתי (רנו, פיז'ו-סיטרואן) - הופתעתי לטובה מרמת האמינות, מצויידת בבקרת שיוט, נוח לנסיעה למרחקים ארוכים ובנסיעות כאלו מגיעים ל 20קמ"ל ויותר.

הבדל נוסף הוא בארץ היצור - הפלואנס שלמעשה תוכננה ע"י סמסונג מוטורס בקוריאה מיוצרת בתורכיה

המגאן סטיישן - מורכבת בספרד, זה לא ממש משנה את איכות ההרכבה.

 

ABA

פורסם

ABA, להורים שלי יש רכב כזה, רק שהם נסעו הרבה פחות ממך, הגיר והמנוע מצוינים, יצא לי לנהוג על הרכב לתקופה מסוימת, הרכב מאוד חסכוני (בעיר הוצאתי בסביבות 1:15, מחוץ לעיר ההורים שלי מוציאים 1:21-1:22, משולב כמוך בערך - 1:18).

בקרת השיוט אכן מאוד שימושית, יש לי כזאת בקליאו וכאחד שנסע הרבה מחוץ לעיר זה היה מאוד שימושי.

 

אבא שלי היה שבוע שעבר עם הרכב בטיפול, פגש שם נהגי מוניות שעשו תוך שנה 200 אלף ק"מ, רק טיפולים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

שמעתי מאיש תפעול שעובד בפריים ליס שיש לרכב נטיה לשרוף פנסי חזית. אני מניח שהבעיה היא בחברת הליסינג ששמה נורות לא תואמות.

פורסם
ABA, להורים שלי יש רכב כזה, רק שהם נסעו הרבה פחות ממך, הגיר והמנוע מצוינים, יצא לי לנהוג על הרכב לתקופה מסוימת, הרכב מאוד חסכוני (בעיר הוצאתי בסביבות 1:15, מחוץ לעיר ההורים שלי מוציאים 1:21-1:22, משולב כמוך בערך - 1:18).

בקרת השיוט אכן מאוד שימושית, יש לי כזאת בקליאו וכאחד שנסע הרבה מחוץ לעיר זה היה מאוד שימושי.

 

אבא שלי היה שבוע שעבר עם הרכב בטיפול, פגש שם נהגי מוניות שעשו תוך שנה 200 אלף ק"מ, רק טיפולים.

 

אני עם פלואנס דיזל 2014 אוטומט .ומגיע לצריכת דלק של 1/16.5 +/-.בנסיעה של כ50% עירוני ו50% ובינערוני

מעניין שאתם מגיעים לצריכת דלק טובה יותר

פורסם
שמעתי מאיש תפעול שעובד בפריים ליס שיש לרכב נטיה לשרוף פנסי חזית. אני מניח שהבעיה היא בחברת הליסינג ששמה נורות לא תואמות.

 

אצלנו 75k רנו מגאן החלפנו פעם אחת.

בקשר לצריכת הדלק היא 4.8 ליטר ל100 קילומטר. 80% בין עירוני ו20% בעיר.

how it's like to drive :twisted:

פורסם
אני עם פלואנס דיזל 2014 אוטומט .ומגיע לצריכת דלק של 1/16.5 +/-.בנסיעה של כ50% עירוני ו50% ובינערוני

מעניין שאתם מגיעים לצריכת דלק טובה יותר

שילוב של נהיגה רגועה ומחושבת ורגל לא כבדה על הגז.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
שלום,

יש לי רנו מגאן טורבו דיזל סטיישן (1500), (נקרא אסטייט ספורט טורר בחו"ל) - מודל 2013 רמת גימור אקפרסיון, גיר "אוטומטי" קלאצ' כפול 6 הילוכים - שהוא למעשה רובוטי - נוסע עם הרכב שנתיים 62000ק"מ, פרט לטיפולים - 0 תקלות!

הגיר עובד חלק, מעקב צמוד על צריכת הדלק (משולבת) 17.6 קמ"ל ממוצעת.

הדבר היחידי שלכאורה מפריע, - היעדר פתחי מיזוג אויר לנוסעים מאחור.

אני אחליף ככל הנראה בקרוב, לפלואנס דיזל חדשה (היא מגיעה עם פתחי איוורור מאחור) .

אין לי שום אינטרס אישי - לאחר שנים רבות שנמנעתי מרכב צרפתי (רנו, פיז'ו-סיטרואן) - הופתעתי לטובה מרמת האמינות, מצויידת בבקרת שיוט, נוח לנסיעה למרחקים ארוכים ובנסיעות כאלו מגיעים ל 20קמ"ל ויותר.

הבדל נוסף הוא בארץ היצור - הפלואנס שלמעשה תוכננה ע"י סמסונג מוטורס בקוריאה מיוצרת בתורכיה

המגאן סטיישן - מורכבת בספרד, זה לא ממש משנה את איכות ההרכבה.

 

ABA

בכל הביקורות שקראתי על המגאן אסטייט (סטיישן) ציינו שישנו הבדל באיכות ההרכבה בינה לבין הפלואנס

האם מישהו יודע אם ההבדל באמת מורגש?

פורסם

בוקר טוב לכולם. אני חייב להגיד שהאינסטינקט שלי אומר שהפלואנס היא הרכב הנכון

הוא עונה על כל הצרכים שלי - מרווח, חסכוני וכו. גם דיברתי עם שני אנשים בעלי הרכב שהיו מאוד מרוצים, אבל דוד שלי שעובד בחברת ליסינג אמר לי שהוא אוסר עליי להתקרב לרכב הזה, קצין רכב אמר שהדגם נוטה לתקלות חשמל מרובות. בכל מקרה אני מתכנן לרכוש את הרכב במסלול של ליסינג פרטי לתקופה של שנתיים מה שמוריד את הסיכון (אחריות בשנה הראשונה) ובמקרה כזה אני יכול לקבל היסטוריית טיפולים מלאה. בנוסף חשבתי אולי לשאול מוסך מורשה של רנו. במידה ולא, איזה רכב בשנתון הזה עדיף? פורטה, קורולה יונדאי i35?

פורסם

ליס 4 יו. זה מותנה במקדמה שאתה נותן ובקמ של הרכב. יש הגבלה של 35k בשנה.

עדיין אני אשמח לדעה על הרכב.

1000 שח לחודש נשמע קצת מידי

אשמח לשמוע מאיפה משיגים כזה מחיר והאם יש הגבלת קילומטרים?

 

תודה.

פורסם

אין שום בעיות חשמל, שאנשים יפסיקו לספר סיפורים, זה לא רנו משנת 98', זה רנו מודרנית.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...