Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4100 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

צהרים טובים

 

אני לפני רכישת הונדה ג'אז ומשום מה לרכב כבר היתה בדיקת קנייה מלפני חודש-שמופיעה בה תקלות בשני מכלולים: בלאי במערכת המנוע ובלאי בגיר (רובוטי) האם יש ממה לחשוש או שמכוני הבדיקה כידוע מקצינים בתוצאות הבדיקה?

 

וכן האם זה יעזור לקחת את הרכב למוסך מורשה הונדה ולשלם על טיפול ע"מ לקבל אינדיקציה אמיתית?

 

תודה רבה

עריכה אחרונה על ידי jojomd
פורסם

מכוני הבדיקה כידוע מקצינים בתוצאות הבדיקה.

לא יעזור אם תיקח את הרכב למוסך מורשה הונדה ותשלום על טיפול.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

שאלה אחרונה:

 

ביחס לפונטו גרנדה האם הג'אז יותר מרווחת משמעותית ליושבים מאחור והבגאז' האם הוא יותר גדול?

אני עם 3 ילדים קטנים ששניים מתוכם עם כסא בטיחות...

פורסם

ברגע שכתבת פיאט בראבו ב-carsforum - אין לך אופציות נוספות. לך על הבראבו, כרגע זה הרכב הטוב ביקום.

 

ובנימה קצת יותר רצינית, אתה מנסה לרבע את המעגל. כל הרכבים שציינת לא ממש נועדו למשפחה עם שלושה ילדים. למשפחה בגודל כזה יש מיניוואנים עם 5 או 7 מקומות ישיבה, שכוללים שורת מושבים עם שלושה מושבים נפרדים. למשל במקרה של הונדה, אתה צריך את ה-FRV ולא את הג'אז.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

בתור אחד שמכר ג׳אז לפני שלושה חודשים (שנת 2010) לזוג עם שלושה ילדים קטנים (שני סל קלים ובוסטר) לא היתה בעיה בכלל.

הג׳אז סופר מרווחת ותא המטען שלה יכיל עגלה. כן הייתי נמנע מהדגם הרובוטי.

פורסם
בתור אחד שמכר ג׳אז לפני שלושה חודשים (שנת 2010) לזוג עם שלושה ילדים קטנים (שני סל קלים ובוסטר) לא היתה בעיה בכלל.

הג׳אז סופר מרווחת ותא המטען שלה יכיל עגלה. כן הייתי נמנע מהדגם הרובוטי.

 

 

מה הבעיה בדגם הרובוטי? אם זה בגלל התפעול וההכרה של הגיר אני מודע ומכיר היטב את הגיר הזה שכן שני הרכבים הקודמים שלי היו רובוטיים...

פורסם

נתקלתי בכמה גאז אבל תא המטען היה נראה קטן מידי. האם זה בגלל שהדגם ההיברדי תא מטענו קטן יותר מהגאז הרובוטי הקודם משנת 2010 ?

פורסם (נערך)

אז ככה:

שני הרכבים המדוברים שאני בהתלבטות גדולה ביניהם:

פיאט בראבו 2010 רובוטית דגם דינמיק (ללא השליטה מההגה ורדיו דיסק לא מקורי) יד שנייה פרטית 72k ק"מ ב 39 אלף ש"ח

 

הונדה ג'אז 2010 רובוטית יד שנייה 53 אלף ק"מ עברה תאונה קלה מאוד בחזית הקידמית (ירידת ערך של אחוז אחד) ב 50 אלף ש"ח

 

אומנם יש הפרש של יותר מ 10 אלף ש"ח והסיבה שאני מוכן למתוח בשביל ההונדה זה בגלל האמינות הברורה לטובת ההונדה (גם הפיאט להבנתי אמינה, אך יחסית להונדה...) וצריכת הדלק והסחירות העתידית.

השאלה היא איזה מהם המרווח יותר בתא הנוסעים ובמטען ? כי על פניו לפי הנתונים היבשים הפיאט עם 179 ס"מ רוחב לעומת ה 169 בהונדה.

עריכה אחרונה על ידי jojomd
×
×
  • תוכן חדש...