Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4100 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכרתי רכב למגרש מכוניות

הוא אמר שתוך 14 יום לפי החוק הוא יעביר בעלות

בינתיים עברו 22 יום ועדיין הוא דוחה אותי בכל מיני סיפורים

 

שאלתי : מה החוק מחייב אותי אם לא עשיתי העברת בעלות תוך 14 יום?

פורסם

קבלת את הכסף?

הרשיונות של הרכב אצלו?

נסה לבדוק אם יש באפשרותך להוריד את הרכב מהכביש במשרד התחבורה,לא לפני שאתה מודיע לו על כוונתך לעשות כך.

ייתכן שזה ילחיץ אותו לבצע העברת בעלות.

בכל מקרה,אם זה סוחר מורשה,הוא לא נחשב יד, לכן לא ברור למה העיכוב.

אם הוא לא מורשה-זה כבר סרט אחר לגמרי.

סלע

פורסם

הוא קנה את הרכב ואמר שאם תוך שבועיים הוא לא מעביר בעלות אני יכול להשבית אותו.

בכל זאת כיון שהוא מעוניין ברכב לנסיעה. אני לא מעוניין להפסיד אותו סתם.

לכן שאלתי מה המצב החוקי שלי?

תודה.

פורסם

מה זה הוא מעביר בעלות? אתם מעבירים בעלות, לא הוא.

 

ספר את הסיפור מהתחלה וננסה לעזור לך להבין מה מצבך.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הקונה חתם לי על מסמך שכל הדוחות , עבירות, כביש 6 או כל דבר אחר שיפגע במוכר יחול עליו.

הרכב נמכר כרכב לפירוק אם אפשרות נסיעה(1200 שח) הקונה שלח גרר ולקח אותו.

במידה והוא ירצה להשמיש את הרכב הוא יבוא להעברת בעלות.

 

כרגע הוא לא בא. לכן רציתי לדעת מה המצב החוקי שלי

בברכה

פורסם

להרים טלפון לקונה (ולהקליט את השיחה).

שלום מר אדון איש יקר. יש לך 24 שעות להגיע אליי ולעשות העברת בעלות (רצוי שהיא תתבצע במעמדך, אחרת אתה צריך לתת לו ת.ז וייפוי כח ולא ממש נראה לי שזה רעיון טוב בהתחשב באיש). אם לא תגיע אליי תוך 24 אני הולך להשבית את הרכב.

תודה.

שלום.

*אפשר להוסיף "חג שמח" אם בא לך להיות נחמד.

 

**כל ה"לא, אבל..." למיניהם - אל תתייחס, פשוט תחזור על המשפט שוב. 24 שעות. להתראות.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

מכיוון שלקונה אין שום אינטרס וחובה חוקית להעביר בעלות, אתה צריך לפעול בנחישות ובהקדם. אל תשבית את הרכב באופן חד צדדי, מבחינה חוקית זה אינו רכושך והפעולה הזו בלתי הפיכה.

פורסם

אני חושב שאתם מלחיצים יותר מדי. אם הקונה כבר שילם וחתם על מסמכים, מירב הסיכויים שאין לו מניע נסתר.

מכרתי ככה רכב לפני כמה שנים לסוחר. הוא השתהה עם העברת הבעלות והצקתי לו כל כמה ימים, וזה קרה כי הוא פשוט לא הצליח למכור. ברגע שמכר, הועברה בעלות והכל בא על מקומו בשלום.

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם
מכיוון שלקונה אין שום אינטרס וחובה חוקית להעביר בעלות, אתה צריך לפעול בנחישות ובהקדם. אל תשבית את הרכב באופן חד צדדי, מבחינה חוקית זה אינו רכושך והפעולה הזו בלתי הפיכה.

 

הקונה אמר שלפי החוק צריך לעשות העברת בעלות תוך 14 יום

יש לנו זכרון דברים עם תאריך

השאלה מה קורה חוקית אם לא עושים העברת בעלות

 

בברכה

פורסם

אם יהיו דו״חות, המרדף אחריו יהיה לך הרבה יותר קשה. שיחת טלפון אחת תקיפה ואסרטיבית שבה אתה מבהיר שאם הוא לא מבצע ה״ב במיידי, אתה מוריד את הרכב מהכביש. קח בחשבון שמשרד הרישוי סגור בחוה״מ.

פורסם

אם אתה רץ אחריו ככה בשביל העברת בעלות, תאר לעצמך מה שווה חתיכת הנייר שיש לך ש"קנסות ועברות זה עליו".

 

בנוסף, לך תדע לאן תתגלגל המכונית שרשומה על שמך:

חשד: אנשי דומרני תכננו לפוצץ מכונית תופת ליד בית כנסת כדי לחסל יריב

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4642037,00.html

 

ולכן חתור להעברת בעלות בהקדם המיידי, עצתו של SPIRE נשמעת מצויין.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כנראה איום עובד

הוא העביר בעלות עכשיו (עשה את זה בלעדי) בדקתי ב *5678 שהרכב לא על שמי

טוען שהעביר על שם נכה במשרד הרישוי כדי לא לשלם על העברה.

 

תודה לכולם וחג שמח

פורסם

בקיצור, סוחר עם קומבינה.

 

ברוך שפטרנו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ולכן חתור להעברת בעלות בהקדם המיידי, עצתו של SPIRE נשמעת מצויין.

 

באופן כללי, עצותיו של Spire נשמעות מצויין :)

Ford Focus estate ; Subaru XV

×
×
  • תוכן חדש...