Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אודה לכם על המלצות לרכב שעונה לתנאים הבאים:

אני רווק, נוסע פעם-פעמיים בשבוע בקו באר שבע - תל אביב, ולכן אני חושב בכיוון הסופר-מיני.

אני מחפש רכב אמין במטרה לא להחליף אותו בחמש השנים הקרובות.

 

צרכים:

צריכת דלק נמוכה

נוחות נסיעה



חיסכון כספי(אחזקה, ביטוח וטסט)

 

עדיפות לאוטומט מטעמי עצלנות.

כרגע אני מחפש רכב בן שנתיים-שלוש עם קילומטרז' נמוך כדי לחסוך מצד אחד ולקנות ב"ראש שקט" מצד שני.

התקציב הוא בסביבות 70K.

 

א) האם סופר מיני זו אכן הקטגורייה המומלצת עבורי?

ב) האם יש מסלולי קנייה שכדאי לי לבדוק(מימון,ליסינג וכו')?

 

וכמובן, שאלת השאלות, על איזה רכב אתם ממליצים?

 

תודה מראש לעונים!

פורסם

למה לא ידני? ממילא מרבית הנהיגה שלך בין עירונית שבה לא תזקק ליותר מדי החלפות הילוכים.

הידנית זולה יותר ברכישה ובאחזקה, תהיה חסכנית יותר בדלק (אולי לא מול רובוטיות, אהל לאלה יתרונות וחסרונות משלהן). להערכתי במתיחת תקציב קלה תוכל לרכוש ידנית חדשה שתוכל לשמש אותך שנים רבות, עם יתרון של "ראש שקט" מבחינת אמינות צפויה + אחריות יבואן למשך מספר שנים. גם זה שווה כסף.

מבחינת מסלול שכדאי לך לבדוק - רכישה מכסף שיש לך, אלא עם יש לך הכנסות יציבות שיוכלו בודאות לכסות הלואה קצרת טווח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

הצעה שלי תתפשר בשנתון ובקילומטראז, אל תתפשר בסוג הרכב ולא בתיבת ההילוכים.

 

שתי הצעות:

1. פלואנס דיזל בגלל הבינעירוני.

2. טויוטה פריוס בשביל הפינוק.

 

שתי ההצעות יעלו לך בדלק אותו דבר, סע בשניהם תחליט מה יותר נוח.

 

ולא, סופרמיני לא תתאים לך.

עריכה אחרונה על ידי spring

נוסע בפריוס 2008

פורסם

אמנם בנסיעה זה פחות בא לידי ביטוי, אבל בעמידה בפקק באיילון בשמונה בבוקר הידני בהחלט מורגש...

 

ולגבי הסופר-מיני, באמת?!

יאריס/ ג'אז/ פאביה/ I20/ סוויפט/ איביזה לא יעשו את העבודה?

פורסם

בנסיעה של כביש בין עירוני, הגודל של הרכב מורגש...

אז אני לא יודע אם סופר מיני תתאים מבחינת נוחות נסיעה

פורסם

סוזוקי סוויפט - רכב אמין וחסכוני. ביטוחים לא יקרים, תחזוקה לא יקרה.

חברה, לא צריך להגזים - מב"ש לת"א לא חייבים רכב משפחתי.

 

אפשרות נוספת - יונדאי I 20. אבל בגלל ריבוי הרכבים האלה בחברות ליסינג בעתיד יהיה קשה יותר למכור אותה במחיר טוב. אותו דבר קיה ריו ( גם לא חסכונית ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

יותר זול מאשר יאריס וכנראה יותר חסכוני ואמין מאשר פאביה.

אבל לכל אחד יש את העדפות שלו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בתקציב שלך לא נכנסת טויוטה יאריס של בני אדם אלא רק הדגם הרובוטי, שאפילו המוסכניקים של טויוטה לא מוכנים לגעת בו. או שתרד משמעותית בתקציב, ואז תקנה יאריס מודל 2006 מהצורה הישנה, או שתגדיל משמעותית את התקציב ותקנה יאריס צורה חדשה, נדמה לי שזה מ-2012 והלאה.

הסוויפט תהיה קצת פחות חסכונית אבל היא מגיעה עם גיר אוטומטי רגיל ולא רובוטי. היא לא פחות אמינה ולא פחות נוחה, רק טיפה פחות מרווחת (בעיקר תא המטען, אבל גם קצת המושב האחורי).

 

אני עשיתי את הנסיעות האלו ב"ש-ת"א-ב"ש עם סופר מיני ידנית (206XS) במשך שלוש שנים והכל היה פיקס. אתה לא צריך יותר מזה, באמת שלא. זאת נסיעה מישורית (חוץ מעליה קטנה לפני החיבור לכביש 6), רגועה, זורמת ברוב הדרך.

אם אתה מחפש נטו חיסכון, מיצובישי ספייס סטאר תוכל להתאים לך מאוד. בתקציב שלך תוכל לרכוש אחת חדשה מ-0 קילומטר:

http://motori.co.il/%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%9D_%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%99%D7%9D/%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99_%D7%A1%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%A1_%D7%A1%D7%98%D7%90%D7%A8/111

היא חסכונית מאוד בדלק, זולה לאחזקה (יש אחריות ל-3 שנים = אין תקלות יקרות, רק טיפולים שגרתיים) ודי נוחה. מה שכן, אם אתה מחפש רכב עם קצת "פלפל", אז זה היא לא. תחבורה בסיסית מפה לשם וזהו, מינימום פאן.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

בתקציב שלך אפשר קיה פיקנטו חדשה לגמרי, שזה רכב מאוד נחמד - אבל לא שיא הנוחות בבינעירוני.

 

אפשר גם סופר מיני בוגרת ליסינג\השכרה בת שנה בערך. תעשה כמה נסיעות מבחן בחברות ההשכרה, ותראה מי נותנת הכי הרבה נוחות עבורך.

פורסם

בתקציב שלך תוכל לקנות פיג'ו 208. רכב מעולה. תחפש פה בהודעות בפורום יש הרבה חוות דעת עליה.

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.

פורסם (נערך)

פיקנטו לא בקטגוריית הסופר-מיני..

מעדיף להמנע מפיג'ו בגלל הוצאות אחזקה שיכולות להיות גבוהות.

האם מבחינת שמירה על ערך ו"ראש שקט" כדאי למתוח את התקציב ליאריס 2012 או שהיא לא מצדיקה את השם שיצא לה?

ואיך המאזדה 2 בהשוואה לסוויפט?

עריכה אחרונה על ידי ידידיה
×
×
  • תוכן חדש...