Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בימים האחרונים קיבלתי לידיי את ספר השנה הרשמי של פרארי לשנת 2003.

למי שלא מכיר- זה ספר גדול-מימדים, מאוד יוקרתי ובהפקה מאוד רצינית ויקרת-ערך.

 

באחד הפרקים בספר, מסופר על שלושה אספנים משווייץ.

 

הראשון-ג'אן פייר סלאביץ'- בעל של 24 פרארי אדומות שהוא שומר במוזיאון- אתם חייבים לראות את מה שהוא עשה עבור הפרארי שלו- זה פשוט א)מפחיד ב)מעורר יראה. בכל מקרה- המוזיאון אשר מתפרס על-פני 1,400 מטר ריבועי של שטח מוחשך(בכדי לשמור על ה"פסלים" מנזקי האור) נמצא מתחת לאדמה.

השני-אנגלברט שטייגר- בעל של 30 פרארי אשר עשו היסטוריה- לדוגמה מכוניות האליפות של לאודה ושקטר.

השלישי-פליקס אנטון בלטלר- התחיל את האוסף ב-1981 ורכש את כל הדגמים שיוצרי אי-פעם!

 

בהתבסס על כל זה ועצם העובדה שפרארי מעניקים את היוקרה שברכישת אנזו רק למי שיש לפחות 2 פרארי, נראה לי שייתנו להם צ'אנס.

Howard Walker, Autocar: That rumble you're feeling is Ferry Porsche turning in his grave

פורסם

מאיפה יש לשומר במוזיאון תקציב ל24 פרארי ? :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

הוא לא עובד בתור שומר במוזיאון, את הרכבים הוא שומר במוזיאון!!!

 

איתמר.

בסדנא, עובד....

הידעת:

אם תשפוך טיפת אלכוהול על עקרב, הוא ישתגע ויעקוץ את עצמו למוות!!!!

פורסם
בימים האחרונים קיבלתי לידיי את ספר השנה הרשמי של פרארי לשנת 2003.

למי שלא מכיר- זה ספר גדול-מימדים, מאוד יוקרתי ובהפקה מאוד רצינית ויקרת-ערך.

 

באחד הפרקים בספר, מסופר על שלושה אספנים משווייץ.

 

הראשון-ג'אן פייר סלאביץ'- בעל של 24 פרארי אדומות שהוא שומר במוזיאון- אתם חייבים לראות את מה שהוא עשה עבור הפרארי שלו- זה פשוט א)מפחיד ב)מעורר יראה. בכל מקרה- המוזיאון אשר מתפרס על-פני 1,400 מטר ריבועי של שטח מוחשך(בכדי לשמור על ה"פסלים" מנזקי האור) נמצא מתחת לאדמה.

השני-אנגלברט שטייגר- בעל של 30 פרארי אשר עשו היסטוריה- לדוגמה מכוניות האליפות של לאודה ושקטר.

השלישי-פליקס אנטון בלטלר- התחיל את האוסף ב-1981 ורכש את כל הדגמים שיוצרי אי-פעם!

 

בהתבסס על כל זה ועצם העובדה שפרארי מעניקים את היוקרה שברכישת אנזו רק למי שיש לפחות 2 פרארי, נראה לי שייתנו להם צ'אנס.

מה כל העניין הזה שיש את הזכות לקנות אנזו רק לבעלי 2 פרארי לפחות? במילה אחת, למה?

 

מאוד מוזר, אפשר לחשוב שהעולם לא במיתון...או שאלה רק אנחנו....

 

הסבר מישהו?

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

מה כל העניין הזה שיש את הזכות לקנות אנזו רק לבעלי 2 פרארי לפחות? במילה אחת, למה?

 

מאוד מוזר, אפשר לחשוב שהעולם לא במיתון...או שאלה רק אנחנו....

 

הסבר מישהו?

 

 

יוסי.

 

אם אנלא טועה כי זה יוצא בייצור מוגבל...

 

(כמו עוד דגם שהם שיחררו, למיטב זכרוני...)

דברי הבלים אינם מזיקים כאשר אין אוזניים לשמעם...

 

הדבר הכי מעצבן בעולם זה שאחותי הקטנה פורסת את הלחם עקום! צריך ללמד את זה בביה"ס!!

פורסם

מה כל העניין הזה שיש את הזכות לקנות אנזו רק לבעלי 2 פרארי לפחות? במילה אחת, למה?

 

מאוד מוזר, אפשר לחשוב שהעולם לא במיתון...או שאלה רק אנחנו....

 

הסבר מישהו?

 

 

יוסי.

הרעיון הוא שאם יש מישהו שיש לו לפחות 2 פרארי אז הוא כנראה כבר אספן ולא סתם סוחר שיקנה כדי למכור מייד ברווח!

אין לפרארי רצון שהמכוניות שלהם יתחילו להסחר מיד ליד דקה אחרי שיצאו משערי המפעל!

גורג

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
הרעיון הוא שאם יש מישהו שיש לו לפחות 2 פרארי אז הוא כנראה כבר אספן ולא סתם סוחר שיקנה כדי למכור מייד ברווח!

אין לפרארי רצון שהמכוניות שלהם יתחילו להסחר מיד ליד דקה אחרי שיצאו משערי המפעל!

גורג

ורק להוסיף לדבריך...

הם רוצים שרק מי שמרוצה מפרארי יקנה אותה ..ומי שכבר יש לו 2 אז הוא כניראה מרוצה...

הם לא רוצים שמישו יקנה ואז יגיד : בעעעע חבל שלא קניתי לוטוס...

 

 

ועוד סיבה זה שהם רוצים מישהו שרוב הסיכוי שהוא יודע לינהוג על רכב כזה ולא לביש את הקונצרן בהשבתה עוד כשהרכב בניילונים..

ולרוב בעלי מספר פרארי כבר צברו ניסיון על הרכב ובטח עברו פה ושם קורס נהיגה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...