Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ROTEM

תאמין לי חפרנו הרבה בתוכנה הזו, גם אני וגם החשמלאי שהיה לידי, יחד עם המוסך המרכזי שהיה על הקו, וחוץ מניתוק{פיזי}של חוטים מסויימים, אין פתרון אחר. אם תמצא כזה, אנא דווח לנו כאן בפורום, כי יש הרבה אנשים שסובלים מהבעיה הזו. תודה.

חן.

מדוע לא מחוקקים הדלקת האורות כל השנה ברכב פרטי, כן? {לא תחבורה ציבורית}. הרכבים הפרטיים הם הרוב כאן, להזכירך.

בעניין התחממות הפנסים. אתה תכננת אותם?{אולי...}. אבל במידה ואם לא, בינתיים אתה לא יכול לקבוע שהם עמידים בטמפרטורות המטורפות של ​אילת בחודשי הקיץ, כשהאורות דולקים. אלה אם כן אתה תמציא לנו מסמך או מזכר מטעם היצרן, שמצביע על גבול החום המכסימלי במעלות שהפנס יכול לספוג+ הזמן. יצא לי לנסוע כמה פעמים עם אורות דלוקים כאן כשהחום נמדד על 42 {בצל}, וכשנגעתי בפנס, כמעת נכוותי.

ומה עם האורות החנייה מאחורה כולל אור הלוחית? באמצה הקיץ. במה בדיוק הם מועילים? כולל תאורת כל השעונים בפנים.

ובכלל מישהו הכריז כאן אי פעם שבזכות הדלקת האורות כל היום, גם בקיץ, יש פחות תאונות? יש הוכחה כתובה על זה?

ואילו הייתה הוכחה, למה אין חוק כזה?

פורסם

זה רשום בתוכנה תחת איזה שם מוזר, אין לי את ההכבל פשוט

חפרתי כבר בכל האינטרנט וראיתי במו עיני איביזה FR 2015 עם פנסים מכובים

פורסם

ראיתי ממש היום איביזה חדשה שנסעה מולי עם אורות כבויים לגמרי כולל אורות חניה. אתמול ראיתי איביזה עם אורות חניה דלוקים בלבד.

 

אני אישית לא מבין למה לנסוע עם אורות ביום שמשי, למשל היום נסעתי 60 ק"מ בלי אורות, ואתמול 98 ק"מ בדיוק על השעון בלי אורות. בכל המקרים יש שמש ואין ענן אחד בשמיים. מודע לתאריך, מודע לחוק. זאת השנה ה- 11 שאני נוסע ללא אורות ביום במזג אוויר נאה.

 

אני אישית הייתי פונה ליצרן כדי שיספק כלים לפתרון הבעיה.

פורסם

מדוע לא מחוקקים הדלקת האורות כל השנה ברכב פרטי, כן? {לא תחבורה ציבורית}. הרכבים הפרטיים הם הרוב כאן, להזכירך.

 

למה? זו פשרה פוליטית בגלל נודניקים כמוך שישאלו "למה" בגלל שיקולי עלות שבטלים בששים, זה למה.

 

בעניין התחממות הפנסים. אתה תכננת אותם?{אולי...}. אבל במידה ואם לא, בינתיים אתה לא יכול לקבוע שהם עמידים בטמפרטורות המטורפות של ​אילת בחודשי הקיץ, כשהאורות דולקים. אלא אם כן אתה תמציא לנו מסמך או מזכר מטעם היצרן, שמצביע על גבול החום המקסימלי במעלות שהפנס יכול לספוג + הזמן. יצא לי לנסוע כמה פעמים עם אורות דלוקים כאן כשהחום נמדד על 42 {בצל}, וכשנגעתי בפנס, כמעט נכוויתי.

 

וכשהפנס כבוי זה עושה הבדל כזה גדול? הדלקת אורות מעבר (נעזוב בינתיים פנסים נשלפים נוסח קורבט) לא מביאה לעלויות נלוות גבוהות, ומזג האוויר לא משנה הרבה להבנתי. ואגב, בוא לא נצא מפרופורציות ביחס לחום, כי רכבים נוסעים היטב גם בחום גבוה בהרבה.

 

ובכלל מישהו הכריז כאן אי פעם שבזכות הדלקת האורות כל היום, גם בקיץ, יש פחות תאונות? יש הוכחה כתובה על זה?

ואילו הייתה הוכחה, למה אין חוק כזה?

 

כן, אני הכרזתי, בהודעה הקודמת. כל הממצאים מעידים על ירידה בכמות ההתנגשויות גם בישראל, באיטליה, בספרד, במדינות בארצות הברית שנהנות ממזג אוויר בהיר ועוד.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
VAG COM?

 

אין לא את הכבל ולא ידע בתוכנה.

 

מפתיע לגלות שאף אחד לא ממש יודע איך מסדרים את זה בפורום, בהיתחשב בכמות האיביזה שנמכרו.

 

אחרי המון חיפושים באינטרנט נראה לי שהבנתי איך מסדרים את זה, אז רציתי לשתף:

כדי להגיע למצב כשהמתג יכוון על 0 כל האורות יכבו צריך להיתעסק עם שתי מעגלים חשמליים.

1) כיבוי האורות הראשיים שדולקים כל הזמן - הוצאת מתג האורות, והוצאת הכבל הירוק צהוב.

2) כיבוי האורות חנייה - בעזרת VAG COM.

 

אני לא מיתכוון להיתעסק עם זה.

אבל אני ילך למוסך המרכזי נראה אם הם הפעם יעזרו

פורסם
למה? זו פשרה פוליטית בגלל נודניקים כמוך שישאלו "למה" בגלל שיקולי עלות שבטלים בששים, זה למה.

 

 

 

וכשהפנס כבוי זה עושה הבדל כזה גדול? הדלקת אורות מעבר (נעזוב בינתיים פנסים נשלפים נוסח קורבט) לא מביאה לעלויות נלוות גבוהות, ומזג האוויר לא משנה הרבה להבנתי. ואגב, בוא לא נצא מפרופורציות ביחס לחום, כי רכבים נוסעים היטב גם בחום גבוה בהרבה.

 

 

 

כן, אני הכרזתי, בהודעה הקודמת. כל הממצאים מעידים על ירידה בכמות ההתנגשויות גם בישראל, באיטליה, בספרד, במדינות בארצות הברית שנהנות ממזג אוויר בהיר ועוד.

או שאתה לא מבין כלום בחוקי הפיזיקה הפשוטים, שקשורים מן הסתם בטמפרטורה, או שאתה סתם עונה תשובות לא הגיוניות בעליל כדי לעצבן, או שאתה מתייחס לחלקי משפטים שאתה בוחר בכוונה כדי להצדיק את עצמך... שיהיה.

טוב שאתה טוען שבגלל רוב בעלי האיביזות,{הנודניקים}, שהיו בוחרים מצב מפסק נורמלי, עם אורות כבויים במצב "0" משנת 2010 ועד היום, אין חוק הדלקת אורות דרך מלאים ביום, בכל הרכבים בארץ.{לא רק אני}. אבל זו הייתה עקיצה. נכון?

טוב, שכחתי שאתה בוחן תאונות משטרתי, או עובד ציבור במשרד התחבורה, ועוסק בסטטיסטיקה חקר תאונות, שקשורות ישירות באי הדלקת אורות דרך מלאים{לא DRL ייעודי} מן הסתם.

אבל אני בטוח, שבגלל 7 מיליון נודניקים, שהיו מתנגדים להצבת המצלמות החדשות, {אילו היו עושים משאל עם},היו מתנגדים לזה, בכל זאת הם היו מציבים אותם. אבל זה שייך לנושא אחר כבר.

פורסם

שתי עובדות פשוטות ממחקרים ולא מחוכמת רחוב של משתמשים אילתיים כאלו ואחרים:

 

העלויות הנלוות להדלקת אורות ביום הן נמוכות. הן בהחלט קיימות ואף מורגשות - אך נמוכות.

הדלקת אורות ביום מפחיתה התנגשויות בדרכים מכל הסוגים, למעט פגיעה ישירה מאחור, ואת חומרתן.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

וואו! איפה היית כל השנים האלה? בארץ? שר התחבורה היה מתגאה בך.

אז אתה צודק בזה{חלקית}, ואולי, לגבי ה"ארץ". אילת...זו מציאות אחרת ידידי!

ובקשר לעלויות של פנסים או מנורות, כל אחד שיעשה את החשבון שלו.

בשבילך כנראה זה כסף קטן.

פורסם (נערך)

עלות ששקולה לעוד 2% צריכת דלק (בלאי הנורות משוקלל) היא כסף קטן לכל הדעות למול הסיכוי להיות מעורב בהתנגשות ועוד מהסוג הכואב!

 

מי שהחשבון שלו נוטה לכיוון החסכון בדלק ובנורות ופנסים - צריך לעשות בדק בית בסדר העדיפויות שלו כשהוא על הכביש.

 

אגב, בהתחשב בכמות המדינות עם תקנות בדבר אורות יום, נראה שגם בקנה מידה ממלכתי מדובר בכסף קטן.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

בדיוק מסוג הדברים שמתאימים לקלישאה "גם אם זה לא מועיל, זה בטח לא מזיק". אין דבר כזה יותר מדי בטיחות. נכון שבישראל השמשית רוב הזמן זה לא תמיד נחוץ, אבל מה זה מפריע?


×
×
  • תוכן חדש...