Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4111 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הענין שאז הם אמרו שהם לא עושים את זה....

בעיה איתם

 

מה זה לא עושים? לי עשו בלי שום בעיה אך ציינו זאת בכרטיס עבודה.

ברכב הנגב צ.בילו רחובות.

 

אתה לא רציני. הdrl לא מחממים ברמה כזו שהפנסים ידהו. אם אתה עד כדי כך חושש מבלאי לא היית צריך לקנות רכב

 

זה לא DRL אצלו אלה אורות דרך רגילים לכל דבר שידלקו גם בקיץ ב 40 מעלות. וזכותו לעשות ברכב כל מה שהוא רוצה כל עוד הוא לא עובר על חוקי הבטיחות.

 

אני אישית גם לא רואה שום סיבה לנסוע בקיץ עם אורות דלוקים, מי שרוצה בהצלחה לו.

פורסם (נערך)

אני ינסה לדבר איתם נראה מה הם אומרים..

ואגב אני מדליק את המנורות אפילו שיש קצת אור

אבל הענין שביום שמשי 40 מעלות בחוץ לדעתי זה ממש לא נחוץ

עריכה אחרונה על ידי rotem1322
פורסם (נערך)

את האמת זה מאוד טיפשי , או מצד היבואן או מצד היצרן , תלוי מי עשה את זה , לתכנת את התאורה ברכב ככה שאורות הדרך פועלים תמיד ברגע שאתה מניע את האוטו , זה באמת הזוי , מילא DRL , מילא אורות חנייה (למרות שפה אני גם נגד , כי בשביל זה יש את ה-DRL) , אבל אורות דרך דלוקים כל הזמן ויוצא שאתה לא יכול בשום מצב לכבות אותם , רק אם אתה מכבה את המנוע , מישהו פישל פה ניראה לי .

עצה שלי , דבר עם חנות היבואן , או עם המוסך שלהם , ופשוט תדרוש שיסדרו את זה , כי זה ממש לא אמור ליהיות המצב .

עריכה אחרונה על ידי JentuS12
עריכה

בעבר - Daihatsu Sharade (White) Classic 1997 1.5i MT - עדיין במשפחה

בעבר - Mitsubishi Lancer (White) X 2008 1.8 GTS CVT

בעבר - VW Jetta (White) MK6 2013 1.2TSI DSG7

כרגע (סוף סוף) - Seat Leon FR (not White anymore)) 2016 1.8TSI DSG7

פורסם

ביום שישי ככל הנראה אני ילך אליהם ויבקש מהם שיסדרו את זה. פעם אחרונה הם אמרו שהם לא מסדרים הפעם אנסה ללחוץ טיפה.

 

אני יגיד את האמת אחד הדברים שאני הכי אוהב ברכב אלו הפנסים ואני ממש לא רוצה שיצא מצב שהם יתחילו להפוף למטושטשים לכן זה מטריד אותי

 

מה שכן היום שנסעתי ראיתי איביזה FR 5 דלתות שנת 2015(לפי ה53 בסוף) ללא אורות דולקים

כנראה הם כיבוי לבחור את זה אני יגיד להם את זה כמיקוח

פורסם

ברשותי איביזה חדשה עם אותה פונקצייה מעצבנת, ואסביר זאת שוב:

בחוברת הרכב רשום במפורש איך לנתק את הפונקצייה הזו, עם הזזת ידית האיתות, גם במוסך מורשה, אבל זה לא משפיע.

 

ברכב אין אורות DRL יעודיים, אלה משתמשים בפנסים הראשיים לשם כך. בנוסף בכל מצבי המפסק גם אורות פנסים אחוריים נדלקים, כולל אורות מספר הרישוי.

לאחר שהייתי במורשה עם הרכב והתחברנו למחשב של הרכב וגם בשיחה עם איש דיאגנוסטיקה בכיר בחברה, מסתבר שגם דרך המחשב לא ניתן לבצע את הפעולה הזו. למרות שנתנו לי לחפור בעצמי שם, כי לא האמנתי. מה שכן הוא הציע, לנתק חוט מסויים שנכנס למפסק האורות וזהוא. כ-5 דקות עבודה. או לנסוע עם אורות חנייה כל הזמן, העיקר לשמור על הפנסים הראשיים מפני דהייה, בעיקר כאן באילת. בינתיים אני נוסע עם אורות חנייה שנראים היטב גם. להזכירכם, גם ברגע התנעת מנוע קר, הפנסים והאורות דלוקים, וזה גוזל אנרגיה מיותרת מהמצבר בהתנעת הבוקר. הפתרון הוא כמובן להדליק אור חנייה ואז להתניע את הרכב.

בחום הגבוה שסורר כאן,{הרבה מעל 55 מע" בשמש!}הבלאי הפנימי של הפנסים והמנורות הוא עצום, ואין לי כוונה לריב איתם{עם השרות}כל 9 חודשים על החלפת פנסים ומנורות מקדימה.

ואם כבר מדברים על תאונות, והסיבה תהיה "אי הדלקת אורות דרך מלאים ביום", למה לא מחוקקים את זה? למה אור מס" הרישוי צריך לדלוק כל הזמן למשל? במה הוא מועיל בדיוק בנהיגת יום? או אורות החנייה מאחורה, שביום גם ככה בקושי רואים אותם?

שוב, הפונקצייה הזו לפי החוברת, נקראת "פתרון למדינות צפוניות" ומסבירים ששם זה עוזר, מפני שיש המון ימים גשומים בשנה במיוחד בקיץ, וגם חורף קשה, וארוך במיוחד.

שם זה עוזר, אבל לצערי הרב אצלנו זה ממש מיותר.

פורסם

זה נכון שבספר יש את השיטה עם הוינקרים אבל רשום שם שזה מתיחס לפנסי הבי קסנון.

אחרי שחיפשתי באינטרנט מצאתי שכדי לנתק את האורות הראשיים מוציאים איזה כבל, את האורות חנייה הבנתי שכן אפשר לבטל עם תוכנה.

פורסם

בחוברת זה מתייחס גם לפנסים הרגילים, ובקשר לאורות החנייה גם לא ניתן עם תוכנה וגם אין שום חוטים אחרים שניתן להסיר. כבר בדקתי והתייעצתי עם "מומחים".

בקיצור, צריך להשלים עם זה, לא נורא. אבל בסך הכל הרכב נותן תמורה מצויינת למחירו.

פורסם (נערך)

תגובתי:

 

בינתיים אני נוסע עם אורות חנייה שנראים היטב גם. אורות חניה הוכחו במחקרים כבעלי יעילות נמוכה בתור אורות יום. להבלטת הרכב באור יום יש לעשות שימוש באור יום ייעודי (DRL) או בהיעדרו, באור המעבר. אם הרכב עושה זאת אוטומטית - מה טוב.

להזכירכם, גם ברגע התנעת מנוע קר, הפנסים והאורות דלוקים, וזה גוזל אנרגיה מיותרת מהמצבר בהתנעת הבוקר. הפתרון הוא כמובן להדליק אור חנייה ואז להתניע את הרכב. הפתרון הזה מקובל עלי ובלבד שבתחילת הנסיעה מדליקים את האור. חשוב לזכור שהסיכון בתחילת נסיעה הוכח מחקרית כגדול יותר.

בחום הגבוה שסורר כאן,{הרבה מעל 55 מע" בשמש!}הבלאי הפנימי של הפנסים והמנורות הוא עצום, ואין לי כוונה לריב איתם{עם השרות}כל 9 חודשים על החלפת פנסים ומנורות מקדימה. הבלאי הוא לא עצום, ובטח שלא עם אורות שהיצרן מראש תכנן אותם כאורות יום ולכן ביצע התאמות לעניין.

ואם כבר מדברים על תאונות, והסיבה תהיה "אי הדלקת אורות דרך מלאים ביום", למה לא מחוקקים את זה? חוקקו: אתה חייב להדליק בדרך בינעירונית בחורף, מונית ורכב כבד חייבים להדליק גם בעיר ודו גלגלי חייב להדליק תמיד.

שוב, הפונקצייה הזו לפי החוברת, נקראת "פתרון למדינות צפוניות" ומסבירים ששם זה עוזר, מפני שיש המון ימים גשומים בשנה במיוחד בקיץ, וגם חורף קשה, וארוך במיוחד. שם זה עוזר, אבל לצערי הרב אצלנו זה ממש מיותר. אמנם הפתרון הומצא במדינות צפוניות, אך הוא נועד לתנאי מזג אוויר בהירים ולא לימים גשומים, שבהם בכל מקרה חייבים להדליק אורות.

הפתרון הוכח כיעיל (אם כי פחות מבארצות צפוניות) גם במדינות בעלות מזג אוויר בהיר ושעות אור ארוכות כמו ישראל, איטליה, ספרד, אוסטרליה ומדינות שונות בארצות הברית.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]


×
×
  • תוכן חדש...