Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקנות מגבר לרכב. יד שניה\חדש מהחנות בתקציב של איזור ה1100.

אני רואה המון מגברים ואת עיקר המידע עליהם אני מקבל מהביקורות שרצות, בעיקר מאתרים אמריקאים.

יש למישהו מבחן מקיף נתונים של המגברים הקיימים בשוק?

 

ובמקרה שאין, בתרציב כזה הייתם קונים ביד 2?

אני רואה כל מני מגברים מעניינים כמו

sundown sax 100.4D

hertz he4(ניתן למצוא במחיר זול משמעותית מה2 האחרים)

nakamichi pa 4100

כשהמשותף לכולם זה הספק מוצהר גבוה לצד הפרעה יחסית נמוכה.

אבל לא יודע לאמוד אותם אחד מול השני.

שמעתי רק את ההרץ והוא לא רע בכלל לטעמי

פורסם

ישנו תקן שניקרא CEA2006 שבוחן מגברים ממותגים שונים תחת אותו סטנדרט

אבל לא כל המותגים נבחנו תחת התקן הזה ,לכן תצתרך להסתפק בחוות דעת של חברי הפורום.

 

ההרץ הוא דווקא המגבר הפחות טוב ברשימה

מדובר בדגם בסיס מסידרת האנרגי ,ואני לא ממליץ עליו.

אם כבר הרץ אז HDP4 או hertz ep4x.

 

הסאנדאון מגבר חזק וטוב עם קרוס אובר שמאפשר עבודה אקטיבית עליו ,בהחלט אופציה טובה.

 

הנקמיצי מגבר איכותי וחזק היקר יותר ברשימה הקצרה שלך ,ועליו הייתי הולך אם הייתי צריך לבחור משלושתם.

 

 

השאלה היותר חשובה היא ,אילו אלמנטים המגבר הנ"ל צריך להגביר.

פורסם

יגביר קומפ' טמפו 6.5 מקדימה, כרגע.

מתכוון לשפר אחוריים לפוקל 165CA שמאוד אהבתי את הצליל.

יהיה סאב אבל הוא כבר יבוא עם מגבר עצמאי(יכול להיות שעד אז אגשר עבורו).

חושב על לבודד את הדלת עם דינאמיט(או חומר דומה שאני מתעניין לגביו שיצריך 2 שכבות).

פורסם

אין צורך להשקיע ברמקולים אחוריים או מונובלוק.

עדיף קודם לשפר את הקיים.

הייתי מחליף את המורל טמפו הבסיסי בסט קדמי איכותי וחזק

יש לך פה רשימה של סטים ברמה גבוהה בטווח מחיר של 1500-2000 שח

ARC AUDIO ARC6.2

PS165FX Focal

Focal 165KR

Morel Hybrid 602

Hybrid Audio Clarus

Rainbow SLC 265.25 NG

Infinity Kappa Perfect 6.1

D662 Diamond

DLS UP6I

hertz hsk 165xl

Rockford Fosgate T2652-S

Audison Voce - AV K6

 

בשילוב סאב טוב בגישור תקבל תוצאה טובה.

פורסם

חלקם שמעתי ולא אהבתי במיוחד. בכל מקרה אני מניח שכל דבר יהיה בזמנו וכרגע הזמן הוא לקנות מגבר שיתאים לשנה שנתיים הקרובות.

אני מתכוון לקנות את הנקמיצי מיד 2. אני מניח שהבלאי למגברים הללו יחסית נמוך אבל יש משהו שלטעמך כדאי לשים לב אליו?

אחריו יגיע הסאב ואני מניח שלפי הניסיון הזה אדע אם ללכת לצליל ההיקפי שאני רגיל אליו או לבמה קדמית עם באס מדויק.

תודה על התשובה המפורטת

פורסם

תיקון קטן-

להבנתי תקן

CEA2006 אינו "בוחן מגברים ממותגים שונים" אלא מגדיר את השיטה איך לבדוק את הפרמטרים של המגברים.



היתרון במגברים הנבדקים לפי תקן זה:

א. הנתונים שמפורסמים ע"י היצרנים אמינים.

ב. ניתן להשוות את נתוני המגברים של יצרנים שונים.

האם זה מדויק?

פורסם
אין צורך להשקיע ברמקולים אחוריים או מונובלוק.

עדיף קודם לשפר את הקיים.

הייתי מחליף את המורל טמפו הבסיסי בסט קדמי איכותי וחזק

יש לך פה רשימה של סטים ברמה גבוהה בטווח מחיר של 1500-2000 שח

ARC AUDIO ARC6.2

PS165FX Focal

Focal 165KR

Morel Hybrid 602

Hybrid Audio Clarus

Rainbow SLC 265.25 NG

Infinity Kappa Perfect 6.1

D662 Diamond

DLS UP6I

hertz hsk 165xl

Rockford Fosgate T2652-S

Audison Voce - AV K6

 

בשילוב סאב טוב בגישור תקבל תוצאה טובה.

 

אשמח לדעת למה SEAS LOTUS לא נכנסים לרשימה הזאת.

שמעתי עליהם כ"כ הרבה דברים טובים , ניתן בכלל לרכוש אותם בארץ ?

תודה.

2017 Type R

פורסם

ממה שידוע לי היבואן של SEAS בארץ היה {או עדיין?} חבר הפורום dannyg שכבר שנים נעלמו עיקבותיו.

ממה שזכור לי הדגם הבסיסי מסידרת הלוטוס SEAS LOTUS Performance PS 165/1

היה מתומחר 2700 שח בזמנו.

פורסם

עשיתי קצת בירורים היבואן זה ישראל סרול , והמחיר אכן דיי גבוה סדר גודל של 3000 לפריפורמנס.

משום מה הייתי בטוח שהם מתומחרים בכיוון ה 2000 בארץ , הפריפורמנס באזור ה 400$ והרפרנס 700$ בחול , או שאני מפספס משו ?

הרי ה ארק למשל מתומחרים דיי דומה 400$ לא ?

עכשיו גם דיי ברור למה לא שומעים עליהם הרבה בארץ , דיי חבל בחול יש עליהם ביקורות ממש טובות.

2017 Type R

×
×
  • תוכן חדש...