Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אפליקציית engie, האם קיבלתם את כבל הODB?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4110 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר לפני 3 חודשים הורדתי את האפליקציה ועד עכשיו לא קיבלתי את הכבל שהבטיחו שילח בחינם, יש בערך 11 אלף אנשים שממתינים לכבל(לפי מה שרשום באפליקציה).

אפשר להזמין כבל כזה מאיביי והאם הוא יתאים?

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

מחכה מחכה, בוכה בוכה ומתאם ה OBD עדיין לא הגיע בדואר (עברו כבר יותר מחודשיים מאז ההרשמה, אאל"ט).

[רגעשלמיוחדות]אבל (וזה וואחד אבל), המנכ"ל בירך אותי על הצטרפותי[\רגעשלמיוחדות].

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם
מחכה מחכה, בוכה בוכה ומתאם ה OBD עדיין לא הגיע בדואר (עברו כבר יותר מחודשיים מאז ההרשמה, אאל"ט).

[רגעשלמיוחדות]אבל (וזה וואחד אבל), המנכ"ל בירך אותי על הצטרפותי[\רגעשלמיוחדות].

אתה לא מיוחד, גם אותי הוא בירך :/

פורסם

אני קיבלתי מהם מתאם, אפילו פעמיים.

בפעם הראשונה המתאם שלהם חירפן לי את האוטו, בפעם השנייה פשוט לא מצאתי זמן

וטלפון להתחבר (המתאם עובד עם אנדרואיד בלבד, והסלולרי שלי הוא אייפון).

בהזדמנות אנסה להתחבר עם המתאם הנוסף ששלחו, בתקווה שהוא פעיל (שלא כמו הראשון, למרות שהם

זהים לחלוטין חיצונית).

פורסם

אני קיבלתי את המתאם כחודש אחרי שנרשמתי...דלקה נורת תקלה השבוע והמתאם חסך לי תשלום למוסך לזיהוי התקלה.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

קיבלתי תוך פחות משבוע,כנראה הם כבר לא עומדים בעומס.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

אם זה מנחם באפליקציה יש אפשרות לראות מה מיקומך בתור.

נכנסים לאפליקציה ולוחצים על רכיב האנגי ושם כתוב.

רכב חדש נשאר חדש רק בעולם מקביל, בו רק לך יש רכב, אין כבישים, ואין ישראלים.

פורסם

לא הבנתי מה כל הרעש סביב הפלאג המצוקמק הזה שהחברה "נותנת" חינם. ס"הכ תרגיל ביחסי ציבור + דרך למשוך את כולם למסור את הפרטים שלהם.

כנסו לכאן ותבחרו את המתאם שמוצא חן בעיניכם במחיר שמתחיל מ 20 שקל.

מתאם OBD II ב 20 שקל כולל משלוחה

בשלושה חודשים כבר הייתם יכולים לקבל פעמיים את הפלאג הזה מאיביי.


×
×
  • תוכן חדש...