Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אפליקציית engie, האם קיבלתם את כבל הODB?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4111 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני קיבלתי את המתאם כחודש אחרי שנרשמתי...דלקה נורת תקלה השבוע והמתאם חסך לי תשלום למוסך לזיהוי התקלה.
תוכל לפרט? השתמשת בתוכנה של אנג'י כדי לזהות את התקלה?
  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קיבלתי את המתאם כ-חודש לאחר הרישום.

שלחתי מייל למנכ"ל שעדיין לא הגיע, הוא אמר שהזמנה מתעכבת ואחרי יום קיבלתי מייל שהזמנה בדרך אלי. ולמחרת כבר היה אצלי בתיבה.

משימוש מהיר בתוכנה היא לא מראה יותר מידי נתונים על האוטו שלי. ( לחת שמן תקין וכ'ו ) דברים לא רלוונטים.

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם

בוכה בוכה ומחכה...

 

אם כל כל בוער לכם, תזמינו ELM327 מדיל אקסטרים ב10$

 

http://www.dx.com/s/elm327

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

כן,אישתי נוהגת על הרכב,דלקה נורת תקלה ביום שישי חיברתי את המתאם והופיעה תקלה של מצת 4.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
כן,אישתי נוהגת על הרכב,דלקה נורת תקלה ביום שישי חיברתי את המתאם והופיעה תקלה של מצת 4.
השתמשת בתוכנה של אנג'י כדי לזהות את התקלה?
פורסם

תקראו כמה תגובות שליליות הם התחילו לקבל בגלל העיכוב הזה:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.engie&hl=en

אז תתחילו לדרג אותם בהתאם לתחושה שלכם.

כשהדירוג שלהם יירד ל 2 כוכבים זה ייתן להם וואחד פילפל בטוסיק כדי לפתור את הבעייה.

חברה חייבת לעמוד בהתחייבויות שלה.

בסוף הכל פתיר בכסף, יש גם משלוחים שעולים יותר כסף אבל מגיעים תוך 24 שעות, הרכיב הנ"ל הוא לא משהו מיוחד .... הם הבטיחו רכיב למי שיירשם אבל כנראה נמנעים עכשיו מלהשקיע את הדרוש כדי לענות על הביקוש.

זה גם לא אומר טוב על ההתנהלות העסקית של החברה הזו שנתפסה עם המכנסיים למטה.

פורסם

נסיתי לפני שבועיים להזמין לחבר את המתאם דרך האפליקציה ועכשיו הם רוצים 20 שקל על המתאם. אם מישהו ממש לחוץ על המתאם שלהם והוא ברשימת המתנה יש להם משרד בתל אביב, חבר נסע לשם וקיבל את המתאם במקום.

תן חיוך, עוד יבוא היום שגם על זה יטילו מס :)

פורסם

התוכנה חמודה, אבל בשביל רוב התקלות צריך תוכנה של היצרן מתאם מתאים.

OBDII זה תקן אוניברסלי, אבל לא מקיף דברים שמעבר לתקן, שיש לכל יצרן בנפרד.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
התוכנה חמודה, אבל בשביל רוב התקלות צריך תוכנה של היצרן מתאם מתאים.

OBDII זה תקן אוניברסלי, אבל לא מקיף דברים שמעבר לתקן, שיש לכל יצרן בנפרד.

 

 

בלינקים שאנשים צירפו יש מבחר גדול של דגמים.

אז לא כל מתאם OBDII מתאים לכל רכב?

אם לא - איזה דגם מתאים למזדה 3?

פורסם

המתאם עצמו מתאים וגם התוכנה.

היא מראה רק את הנתונים שעומדים בתקן OBD2.

למשל - מצב כריות האויר ותקלות נוספות ספציפיות ליצרן היא לא תראה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln


×
×
  • תוכן חדש...