Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[מצולם] שיפוץ מגדש טורבו, רנו מגאן 2001 1.9DTI


Igalz
שימו לב! השרשור הזה בן 3360 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תגובת מצערת בדיזל זה משהו חדש [emoji3]

 

קבל רספקט!

 

לא משנה אם השיפוץ היה נחוץ או לא.

זו עבודה לא הכי פשוטה ולא שגרתית, לא משהו שכל אחד יכול לעשות. בעיקר מכיוון שלהרבה אנשים פשוט "אין בייצים" להכנס לזה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד כמה טיפים לאלו שמשצפים טורבו לבד או המחליפים מגדש:

לאעולם לא לסגור את האטמים של הטורבו למערכת השימון או הקירור אם יש עם סילוקון או חומר אטימה כלשהו.

אחרי הרכבת המגדש ש לנתק פיוז של מרססים או משאבת דלק וללתת סטרטר ארוך מבלי לשמנוע יניע כאשר הצינור חזרת השמן של הטורבו מנותק על מנת כדי לוודא שיוצא משם שמן וזה אומר שהמערכת של הטורבו כעת מוצפת עם שמן ואין חסימות ואז לחבר את הצינור עודפים ולהניע מנוע.

להחליף שמן מנוע ומסנן וגם כדאי מסנן אויר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3360 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...