Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4154 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

אני מחפש המלצה לספר אלקטרוני- מעין טאבלט אבל שלא שורף את העיניים אחרי כמה שעות של קריאה (לא יודע אם חייב משהו בטכנולוגיה של E-paper אבל העיקר שלא יסנוור כמו פלאפון\ טאבלט רגיל)

אני מעוניין שהמכשיר ידע לקרוא בין השאר PDF

מסך של 6-8 אינצ'

ויי פיי

 

יש לי אפשרות להזמין מאמזון ארה"ב עם משלוח חינם- קינדל (או הקינדל פפר וויט) שעולה 100$.

 

אני מוכן לבדוק אופציות עד 150$.

 

תודה לעוזרים!

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

במחיר הזה - ממה שאני ראיתי והשתמשתי - Kindle Paperwhite.

שווה לשלם את ההפרש בינו לבין הקינדל הרגיל.

לי יש כזה והוא לגמרי העביר אותי מלקרא ספרים פיזים מצד אחד ובאייפד מצד שני.

 

אם אתה מחפש יד שניה - לשים לב שאתה רוצה את הPaperwhite דור שני. שיפורים קיימים בעיקר בעידכון הדפים ובתאורה האחורית.

עוד אופציה לא רעה - היא לנסות למצא Kindle voyage יד שניה.

שוב - קפיצה גדולה מאוד ברמה , אבל כחדש (200 דולר צפונה) לא שווה את ההפרש כנראה למי שלא ״מכור״

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

לי יש paperwhite מהדור הראשון ואני מאוד מרוצה כמכשיר לקריאה של ספרים. לpdf זה קצת יותר בעייתי. אפשר אומנם לפתוח את הקבצים, אבל הם לא מוצגים בגודל נורמלי, ולא ככ נח לקרוא אותם. יש תוכנות שיודעות להמיר מpdf לפורמט של קינדל בהצלחה משתנה, אבל זה משהו בכל מקרה שכדאי לקחת בחשבון (ואין לי מושג אם קוראים אחרים מתמודדים עם pdf טוב יותר).

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גם הקינדל טאץ' הפשוט לא מסתדר כל כך עם PDF

אבל נראה לי שזה אשמת הפורמט עצמו (פונטים בגודל קבוע, חלוקה קבועה לדפים וכולי)

שמעתי גם מבעלי NOOK שפי די אף זה פורמאט מחורבן לקוראים האלקטרוניים

×
×
  • תוכן חדש...