Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

STONE - חבר לאחרונה עשה טרייד על 207 לאחר שרכש רכב אחר.

 

בדקנו את מחיר המזומן לרכב שהוא רצה לרכוש לעומת התוספת לטרייד והוא פרסם את הרכב בסכום זהה למה שהטרייד הציע (1000₪ יותר להשאיר מקום למו״מ).

 

המחירון היה באיזור ה-45.

הרכב היה יד 3 עם 110 אלף ק״מ, טסט לשנה ואחרי טיפול. לא נתונים מדהימים - גם לא נורא. הרכב פורסם ב31 - 3 טלפונים, אפילו לא אחד בא לראות.

 

בגלילות שוכבות 207 עם ק״מ הזויים. יש אחת עם 6000 ק״מ - מודל 2011 או 2012. יש כמה וכמה עם ק״מ מתחת ל-20 - כולן שוכבות כמו אבן שאין לה הופכין

עריכה אחרונה על ידי Nakamichi
פורסם
בהצלחה,

בנושא ההגה אל תבנה על זה. אולי זה יגמר בהשתלת צמה והגה ואולי לא.

אם תרצה, תוכל להצטרף לקבוצת בראבו בוואטסאפ.

 

איך מצטרפים לקבוצה הזאת? [emoji48]

פורסם

אה, זה פשוט.

ראשית, קונים בראבו.

אחרי זה רוקדים את ריקוד הגשם ואז קוראים ברכת מחילה מהפאביה כשעומדים על רגל ימין עם הפנים לכיוון צפון. אם קנית את הדגם המאובזר (מגניפיקו\סנסיישן) אז עליך לקרוא את ברכת המחילה גם מהI20 סופרים כשאתה עומד על רגל שמאל ופניך מופנות למזרח.

אם עשית את הכל נכון, הקבוצה תופיע לבד ברשימת הקבוצות שלך ;)

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
אני לא ידעתי שהמצב של 207 כ"כ מחפיר.

 

אולי היא הופכת להיות רכישה שווה, אם כך.

 

 

רכישה שווה ביותר.

 

אני מכיר שניים שקנו מכוניות עם קילומראז' מצחיק ומרכב שנראה חדש. מחיר משעשע לכל הדעות.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם

הייתי עם הרכב באוטו איטליה, גיא קיבל אותי, בחור נהדר מיד בדק את הרכב והראה לי כל תיקון שעשו וכל פרט קטן, ירדתי מהרכב, הוא עבר הרבה מכות מסתבר.

חזרתי לאלבר עם ההתרשמות שלי, הם ״הופתעו״ והציעו להוריד רכב חדש מעבודה כי זאת האופציה היחידה שלהם, הסתכלתי על כל העבר שהיה לו לפי תאריכים במחשב שלהם והדבר היחיד שהיה זה תא כפפות שהוחלף,

הזמינו לי את הסנסיישן ה״חדשה״ ואני אשוב לעדכן

עברתי לסקייטבורד

פורסם
הייתי עם הרכב באוטו איטליה, גיא קיבל אותי, בחור נהדר מיד בדק את הרכב והראה לי כל תיקון שעשו וכל פרט קטן, ירדתי מהרכב, הוא עבר הרבה מכות מסתבר.

חזרתי לאלבר עם ההתרשמות שלי, הם ״הופתעו״ והציעו להוריד רכב חדש מעבודה כי זאת האופציה היחידה שלהם, הסתכלתי על כל העבר שהיה לו לפי תאריכים במחשב שלהם והדבר היחיד שהיה זה תא כפפות שהוחלף,

הזמינו לי את הסנסיישן ה״חדשה״ ואני אשוב לעדכן

באיזה צבע הרכב שבדקת? (גם אני בדקתי אחת אני רוצה לוודא שזו לא אותה אחת)

×
×
  • תוכן חדש...