Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, יש לי דיהטסו אפלאוז והרכב לא מניע, פעם אחרונה שנסעתי ברכב הרכב נסע מצויין, חניתי אותו בבית ועכשיו משום מה לא מניע, מצבר זה לא, לפי דעתי זה סטרטר, איך בודקים ? זה יכול להיות משהו אחר?

 

הרכב אוטומט.

 

תודה לעוזרים

פורסם

יש רעש של סטרטר בכלל ?

מה קורה כשאתה מנסה להניע ?

פעם אחרונה שנסעת ? מה זה אומר ? אתמול ? שנה שעברה ?

יש קודן ? אזעקה עם ניתוק כלשהו ?

יש דלק ?????

 

אני חושב שאם היית מוסיף פרטים היה אפשר לנסות לנחש טוב יותר

 

עפר.

גילוי נאות: לא מבין כלום בכלום

פורסם

יש טיפה רעש שמנסים להניע אני לא יודע אם זה סטרטר,

פעם אחרונה שנסעתי זה היה לפני שבועיים בערך

אין קודן/אזעקה

יש דלק

פורסם

אז סתם בשביל הניסיון ( כי קשה לדעת מה זה קצת רעש וכי זה ניסוי קל מאוד )

נסה להניע את הרכב עם "כבלים" ממצבר תקין אחר או רכב אחר.

שים לב שאת המחבר פלוס לפלוס ומינוס למינוס

 

עפר.

פורסם

טוב אמרת עוד מישהו אז ניתן לאחרים

בעיקרון קח בחשבון שכדיי שאוטו יניע צריך ניצוץ ודלק

לבדוק ניצוץ ודלק שמגיעים

בהצלחה

פורסם

חחח...

אמרת מישהו אחר לא ?

קח פלאג חבר לחוט הצתה , קרב לבלוק אבל אל תגע בו ותן סטרטר אתה אמור לראות את הניצוץ קופץ

 

קרוב זה כמה מילימטרים

פורסם

כנראה הסטרטר, היה לי אותו מקרה, תנסה להניע עם כבלים (בתוספת חבר), אחד נותן סטרטר מתוך הרכב, ואחד מכה עם מברג או מוט ברזל בסטרטר, אם מניע - הסטרטר דפוק.

×
×
  • תוכן חדש...