Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עדיף סטיביה ולא את כל התוספים המלאכותיים המזעזעים האלו.

 

לסטיביה יש טעם לוואי מוזר.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
סטיביה היא טבעית. היא צמח. שעלה אחד שלו מקביל במתיקותו לכפית סוכר.

הסירופ שנמכר כממתיק הוא במקרה הטוב מיצוי מאוד חזק של הצמח, ובמקרה הפחות טוב סינתוז שלו.

כך או כך, הקשר בינו לבין סטיביה בטח דומה לקשר בין תירס לבין סירופ תירס.

 

תמצית סטיביה, כשמה כן היא, תמצית של הצמח. בשביל להגיע לכפית סוכר צריך משהו כמו 5-6 טיפות. סירופ תירס, כשמופק מלכתחילה מתוק באופן עדין. זה שהאמריקאים מוסיפים לו כמות גבוהה של ממתיקים מלאכותיים כדי להשתמש בו כתוסף מזון זו כבר שאלה אחרת. המרחק בין תמצית סטיביה לסירופ תירס שמשווק רחוק מאוד.

אני שוב מציין כי אני לא סוטה לעניין ה"בריא או לא בריא". שכל אחד יאכל מה שבא לו. פות"ש שאל על תפוקת הלבלב בקרב חולי סכרת. לתמצית הסטיביה השפעה זניחה על כך. זה הכל.

אני שוב אומר, אין לי שמץ של מושג על תופעות לוואי כאלו או אחרות. או מה בריא ומה לא. פרופסור שחברת "סטיביה" תשלם לו, יאמר שאין תופעות לוואי. פרופסור שחברת "סכרין" תשלם לו יאמר שיש תופעות לוואי. בגלל זה אני לא מתייחס לעניין הבריאותי. התייחסותי נטו לעניין הלבלב.

זו הפעם האחרונה שאני מסביר את עצמי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

כדאי שאנשים יפסיקו להסתכל על הקלוריות ויתחילו לקרוא את רשימת המרכיבים. למה מישהו מכניס את הרעל הזה לגוף שלו אני לא מבין...

פורסם

למיטב נסיוני אין לממתיק השפעה על הפרשת אינסולין (כלומר, לאחר צריכת הממתיק רמות הסוכר לא יורדות כלל) = כמובן מלבד השפעת האינסולין לטווח ארוך שמוריד את רמות הסוכר בגוף באופן קבוע.

פורסם (נערך)

ניקו, מה שכתבת על סירופ תירס הוא פשוט שטויות,

אנא עדכן את מקורותיך.

 

ובחזרה לשאלה המקורית: לא, הוא לא מעלה את רמת הסוכר בדם

ובטוח לשימוש עבור חולי סכרת.

 

בנוגע להשפעות הבריאותיות השליליות הדימיוניות:

על המלעיזים חובת ההוכחה.

בינתיים, לא מצאתי כלום. (לא, "מתפרק כמו כלור" זאת לא הוכחה,

זה קשקוש מהול בשקר).

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לסטיביה יש טעם לוואי מוזר.

יש סטיביה של מרמולייט ויש של סוכרזית.

זה של מרמולייט יותר טוב, מרגישים את המתיקות ובעל פחות קלוריות מזה של סוכרזית.

פורסם

תבדקו טוב טוב מאיפה אתם קונים את הסטיוויה. הסטיוויה בארץ זה זבל, בד"כ מעורבב עם עוד ממתיקים מלאכותיים ונקרא סטיוויה כי יש שם 1% של הדבר האמיתי. וזה בהחלט משפיע על הטעם. יש בחו"ל אחלה סטיוויה שהיא הדבר האמיתי - חפשו Now Foods Certified Organic Better Stevia.

פורסם

Now foods עם כל הכבוד לזה שהם אימפריה הם עדיין תוספי מזון באיכות גנרית/ירודה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם (נערך)
ניקו, מה שכתבת על סירופ תירס הוא פשוט שטויות,

אנא עדכן את מקורותיך.

.

 

מה שטויות? [שסירופ תירס בגרסתו הגולמית בעל מתיקות יחסית עדינה עד שמעשירים אותו בפרוקטוז או ממתיקים מלאכותיים]?

אנא פרט.

אני תמיד שמח ללמוד דברים חדשים.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

סירופ תירס הוא תוצאה של פירוק של עמילן התירס לסוכר (גלוקוז). הוא בעיקר מאפשר ליצרנים לייצר מוצרים מתוקים ובפרוט המרכיבים לכלול כמות קטנה, אם בכלל, של סוכר.

:turn-l:
פורסם

בדיוק, רק תיקון קטן: העמילן מפורק לפרוקטוז בעזרת אנזימים.

בדיוק כמה שהאנזימים ברוק שלך מתחילים בפירוק עמילנים

עוד לפני המעבר לקיבה.

אין שום תוספת של פרוקטוז או חומרים מלאכותיים למיניהם בסירופ תירס תעשייתי.

זה פשוט פירוק של יעיל של עמילן לחומרי גלם רצויים.

 

למה יש כזה רעש בתשקורת על סירופ תירז והשפעותיו ההרסניות?

דיסוננס אמריקני קלאסי, הם שמנים כי הם אוכלים יותר מדי,

אבל במקום להטיל את האחריות על עצמם ועל הרגלי האכילה שלהם,

מוצאים שעיר לעזאזל תורן שהוא האשם בהשמנה.

תאכלו פחות, לא משנה מה, ולא תשמינו.

 

אתה רואה את הדיסוננס הזה גם בקפיצה ממזונות עתירי סוכר לסכרת.

מזונות עתירי סוכר לא גורמים באופן ישיר לסכרת אצל רוב האנשים הבריאים.

מה כן גורם? אכילה מרובה -> השמנה -> סכרת.

הופ, שמת לב איך ההשמנה נעלמה לה באמצע?

 

בקיצור, הכול חוזר תמיד לפרק ג של בראשית,

אחריות אישית. אני לא אכלתי מפרי עץ הדעת, חוה נתנה לי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)

ראשית, אציין שניסחתי עצמי לא נכון. אתם צודקים, להשתמש ב"מעשירים" לצד פרוקטוז היה שגוי [להבדיל מהממתיקים המלאכותיים]. יחי העברית שלי.

 

בדיוק, רק תיקון קטן: העמילן מפורק לפרוקטוז בעזרת אנזימים.

בדיוק כמה שהאנזימים ברוק שלך מתחילים בפירוק עמילנים

עוד לפני המעבר לקיבה.

אין שום תוספת של פרוקטוז או חומרים מלאכותיים למיניהם בסירופ תירס תעשייתי.

אז זהו, שיש.

זה פשוט פירוק של יעיל של עמילן לחומרי גלם רצויים.

 

סירופ הגלוקוז המקורי לא כל כך מתוק, ולכן במתכונים שבהם הוא מופיע משתמשים גם בסוכר [בייחוד בארה"ב]. נכון?

סירופ התירס שמוכרים במדפים, מופק בצורה קצת שונה ויקרה מסירופ גלוקוז, ועשיר בפרוקטוז. לכן מתוק יותר. נכון?

יש גם סירופ תירס שיותר זול להעשיר אותו בממתיק מלאכותי, מאשר להוסיף לו אנזימים שיפיקו פרוקטוז, ולכן משווקים גם כאלו. זו לא שאלה :)

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

סירופ התירס שאתה קונה וסירןפהתירס שמשתמשים בו בתעשייה

הם שני מוצרים שונים לגמרי שבמקרה יש להם את אותו שם.

אתה קצת מתבלבל בין חומרי הגלם לתוספים.

אפשר לפרק עמילן באמצעות אנזימים למה שאתה רוצה, פרוקטוז או גלוקוז.

בעצם, פרוקטוז וגלוקוז זאת כמעט אותה מולקולה בהיפוך מסוים.

אלה ואלה טבעיים וקיימים בשלל מזונות טבעיים לגמרי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
בדיוק, רק תיקון קטן: העמילן מפורק לפרוקטוז בעזרת אנזימים.

בדיוק כמה שהאנזימים ברוק שלך מתחילים בפירוק עמילנים

עוד לפני המעבר לקיבה.

אין שום תוספת של פרוקטוז או חומרים מלאכותיים למיניהם בסירופ תירס תעשייתי.

זה פשוט פירוק של יעיל של עמילן לחומרי גלם רצויים.

 

למה יש כזה רעש בתשקורת על סירופ תירז והשפעותיו ההרסניות?

דיסוננס אמריקני קלאסי, הם שמנים כי הם אוכלים יותר מדי,

אבל במקום להטיל את האחריות על עצמם ועל הרגלי האכילה שלהם,

מוצאים שעיר לעזאזל תורן שהוא האשם בהשמנה.

תאכלו פחות, לא משנה מה, ולא תשמינו.

 

אתה רואה את הדיסוננס הזה גם בקפיצה ממזונות עתירי סוכר לסכרת.

מזונות עתירי סוכר לא גורמים באופן ישיר לסכרת אצל רוב האנשים הבריאים.

מה כן גורם? אכילה מרובה -> השמנה -> סכרת.

הופ, שמת לב איך ההשמנה נעלמה לה באמצע?

 

בקיצור, הכול חוזר תמיד לפרק ג של בראשית,

אחריות אישית. אני לא אכלתי מפרי עץ הדעת, חוה נתנה לי.

 

יפה אמרת!

פורסם
סירופ התירס שאתה קונה וסירופ התירס שמשתמשים בו בתעשייה

הם שני מוצרים שונים לגמרי שבמקרה יש להם את אותו שם.

אתה קצת מתבלבל בין חומרי הגלם לתוספים.

אפשר לפרק עמילן באמצעות אנזימים למה שאתה רוצה, פרוקטוז או גלוקוז.

בעצם, פרוקטוז וגלוקוז זאת כמעט אותה מולקולה בהיפוך מסוים.

אלה ואלה טבעיים וקיימים בשלל מזונות טבעיים לגמרי.

 

אני מודע לכימיה של התהליך. מכיר את שני הסוכרים. זה לא האישיו. הטענה שלי היא, שמוצר המדף שאנשים רוכשים אינו טבעי. במקום לפרק את העמילן כך שיהיה עשיר בפרוקטוז [כדי להגיע לרמת מתיקות מסוימת] - ישנן חברות שמעדיפות להוסיף ממתיקים מלאכותיים. אז המוצר לא טבעי כמו החומר הגולמי [סירופ גלוקוז/פרוקטוז]. זו הטענה בבסיסה.

 

נ.ב. - יש כאלו שכן משווקות כמה שיותר טבעי. כל חברה ושיקוליה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...