Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מזמן אמרה לי מישהי שסוכרלוז ודומיו נותנים את אשליית המתיקות גם ובעיקר למוח, דרך חוש הטעם ולכן כן מופעל הלבלב או מופרש אינסולין, אי לכך הם גרועים כמו סוכר או אף יותר.

מה דעתכם?

פורסם

עזוב בריא או לא, אתה באמת מסוגל או טעים לך איזשהו מאכל/חטיף/משקה עם סוכרלוז ?

 

מיבחינתי הטעם לוואי שלו (ושל כלל הממתיקים) זוועתי

הדיאט היחיד שאני מסוגל לצרוך זה קולה זירו

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

נסה סטיביה. זה טבעי, ומשפיע על הגלוקוז בדם בצורה זניחה.

[אף פעם לא מזיק לשאול תזונאי].

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

ניקו, המונח "טבעי" הוא מונח מסחרי. כל עוד אינך מכיר את החומרי הפעילים, החומרים המלווים והשפעות כולם אינך יכול לקבוע מה עדיף. שלא לדבר על כך שהטעם הוא אישי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מיבחינתי הטעם לוואי שלו (ושל כלל הממתיקים) זוועתי

הדיאט היחיד שאני מסוגל לצרוך זה קולה זירו

 

גם אני, את הזירו אני עוד לא טעמתי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

תודה לכל העונים, אבל אני לא התכוונתי למה שנותנים במוצר מוגמר, אלא הממתיק שאני מוסיף לי לקפה.

איפה אני יכול למצוא עליו חומר מהימן?

ברשת יש דמגוגים שכותבים שמצד זה כימי לחלוטין, מצד שני אני קורא שהגוף מזהה את הסוכרלוז ככלור או משהו כזה ומפריש אותו ללא בעיות דרך השתן.

מה נכון? מה אומר איגוד הסוכרת, מלבד שהוא נותן לחומר אישור?

סובארו82, תוכל אולי להרחיב?

תודה.

פורסם

בגדול - נסה להסתמך על מאמרים אקדמאים מבוססי מחקר אמיתי ולהמנע ככל הניתן מאתרים עם אג׳נדה מוגדרת.

 

ברור שאם תיכנס לאתר של אנשים שמתנגדים לכימיקלים וכו׳ אז תמצא הכפשות ורפש על כל מוצר אפשרי בערך.

פורסם

בגדול - נסה להסתמך על מאמרים אקדמאים מבוססי מחקר אמיתי ולהמנע ככל הניתן מאתרים עם אג׳נדה מוגדרת.

 

ברור שאם תיכנס לאתר של אנשים שמתנגדים לכימיקלים וכו׳ אז תמצא הכפשות ורפש על כל מוצר אפשרי בערך.

פורסם (נערך)
ניקו, המונח "טבעי" הוא מונח מסחרי. כל עוד אינך מכיר את החומרי הפעילים, החומרים המלווים והשפעות כולם אינך יכול לקבוע מה עדיף. שלא לדבר על כך שהטעם הוא אישי.

לא קבעתי שמשהו עדיף. אנא אל תכניס לי מילים לפה. גם לא דיברתי על טעם.

טבעי - גדל בטבע, כמו פטרוזיליה או שמיר. זה צמח.

סינתטי - כזה שמיוצר במעבדה.

פות"ש שאל על השפעת הקלוגוז. מכרתי חולת הסוכרת טענה בפניי פעם שהתזונאית שלה טענה שלממתיקים טבעיים פחות השפעה על הפרשת האינסולין. כמה זה מוכח? אני לא יודע. בגלל זה המלצתי להתייעץ עם תזונאי מומחה בתחום.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לא קבעתי שמשהו עדיף. אנא אל תכניס לי מילים לפה. גם לא דיברתי על טעם.

טבעי - גדל בטבע, כמו פטרוזיליה או שמיר. זה צמח.

סינתטי - כזה שמיוצר במעבדה.

פות"ש שאל על השפעת הקלוגוז. מכרתי חולת הסוכרת טענה בפניי פעם שהתזונאית שלה טענה שלממתיקים טבעיים פחות השפעה על הפרשת האינסולין. כמה זה מוכח? אני לא יודע. בגלל זה המלצתי להתייעץ עם תזונאי מומחה בתחום.

 

סטיביה היא טבעית. היא צמח. שעלה אחד שלו מקביל במתיקותו לכפית סוכר.

הסירופ שנמכר כממתיק הוא במקרה הטוב מיצוי מאוד חזק של הצמח, ובמקרה הפחות טוב סינתוז שלו.

כך או כך, הקשר בינו לבין סטיביה בטח דומה לקשר בין תירס לבין סירופ תירס.

מה חתימה? תתפשטי!

×
×
  • תוכן חדש...