Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בטסט בודקים וישרים ..איפה שיש... :-) ..לא איפה שאין...

 

במקרה שלי גם לקח להם שעה להבין איזה אוטו זה למרות שהכול כתוב להם שחור על גבי לבן..

דוגמאות: אופל קורסיקה...סיטרואן, "אבל איזה וולקן"..."מיצובישי קולט משופרת"..."איביזה ביבוא אישי"...)

 

בקשר לגניה התערוכה...אם זה ליפני 5 שנים אז היא היתה אצלי..וכניראה זה היה בזמן אחד התערוכות

 

כמעת 6 שנים היתה אצלי , ליפני שנה וחצי מכרתי אותו למישו שמכר אותה אחרי 9 חודשים למישו שעובד לייד ואפשר להגיד שלא הייתי מוכן לקבל אותה במצב של היום :-(

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אה.. לזה ששאל כמה עלה:

הלכתי לפחח שאני מכיר והוא לקח לי רק על החומר ככה שלא ירגיש מפסיד...

והוא לא עבד על האוטו שלי לה הוא נתן לאיזה פועל שלו שהיה משועמם לעזור לי אז נתתי לו טיפ יפה..כי יצא יפה

ואת המנוע למנעול לקחתי מזה שכבר היה והיה נועל את פתיחת הבאגז כשההזעקה עובדת

את כל שאר החלקים (מוט ברזל ..קפיץ..ושטיות כאלו) אילתרתי מהג'אנקיה שיהיה לפחח

את האור למיספר (לא רואים בתמונות כי זה מיתחת לטמבון) לקחתי מדלת אחורית זרוקה של דיהטצו שרייד) ..הפחח קיבל את 2 הפנסים שלי בתמורה..

קניתי חוט חשמל 12AWG 6 מטר וכפתור מחנות חשמל..20 שקל

 

אז את הפחחות והצבע סגרתי בגרושים..יצא פחות מ 500 שקל כולל טמבון..והיתה שם המון עבודה וריתוכים לסתימת חורים

והרוב זה להריץ חוט ולמקם את המנוע החשמלי ולימצא את החוט שגורם לו לעלות ב + ולחזור למקום ב -

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני לא מבין למה הורדת את ווישר. זה דבר שימושי ביותר. כל מי שיש לו רכב סדאן "חולם" על זה.

היה יוצא הכי יפה אם היית צובע את הווישר בצבע האוטו.

"במכונית יפנית חדשה, בירידות אני דוהר"

פורסם
אני לא מבין למה הורדת את ווישר. זה דבר שימושי ביותר. כל מי שיש לו רכב סדאן "חולם" על זה.

היה יוצא הכי יפה אם היית צובע את הווישר בצבע האוטו.

דבר ראשון..אני לא מצאתי לו שימוש

 

דבר שני..תאר לך את הבאגז איך שהוא חלק שם בתמונה..ווישר שחור מגעיל

 

דבר שלישי .. פחות קילו על הדלת של הבאגז מה שמשפר את הביצועים ב 2.5 שניות ל 200 :wink: וגם מאפשר זריקות תחת אכזריות..

 

דבר רביעי מכרתי אותו והוצאתי חצי מעלות העבודה של ההחלקה..

 

דבר חמישי..לא צריך כל שנה ליקנות וישר..

 

דבר שישי..הישתמשתי בצינורית של השפריצר האחורי בזמנים בהם עברתי ליד שביל ריצה, ותאמין או לא ..בנות עם חולצות לבנות ניראות אחרת עם כמה טיפות מיים על החולצה

 

ועוד דבר...אם הייתי שם טורבו אז הייתי מישתמש בשפריצר לקירור האינטרקולר כמו ב STI...

 

למי ששיש עוד משו להוסיף שיוסיף וניבנה פה את "עשרת הדיברות להורדת הוישר מאחורה"

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...