Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4230 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל שני וחמישי יש פה מישהו עם בעיה.

בואו נעשה שרשור מרוכז.

 

אתחיל עם הבעיה שלי:

מה הסיכוי שמישהו לקח לי את החבילה?

תמיד בדקתי ב17track ומ 18/10 ועד היום זה היה בסטטוס של -מעבר לים/נשלחה מסין.

היום בבוקר זה שונה לכך שהחבילה הגיע לארץ ושהיא נמצאת ביחידת הדואר המרכזית בעיר ותועבר ליחידה הקרובה לביתי.

לפני כשעתיים זה שונה לכך שזה הגיע ליחידת הדואר שליד הבית.

ומיד אחר כך שונה לכך שזה נמסר:shock: ויש ליד המספר מעקב וי גדול וירוק.

 

אבל מה, נכנסתי לאתר דואר ישראל, ושם רשום שהחבילה נמצאת ביחידת הדואר שליד הבית.

 

חבילה שעולה 105$ :sad:

 

לחכות בכל זאת בסבלנות למכתב או יש מה לעשות בנידון בינתיים?

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

אל תחכה דקה ,

גש לסניף עם מספר המעקב , ותבקש את החבילה

שם יוכלו להגיד לך בדיוק מה הבעיה (או לחלופין למסור לך אותה )

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

עדכון,

הלכתי מוקדם בבוקר, הייתי השלישי בתור:-P

אני:"בוקר טוב, יש לי דואר רשום אין לי פתק אבל יש לי מספר מעקב"

פקידה:" יש לנו בעיה עם המחשבים, אחרת בכיף הייתי מחפשת"

אני:"אולי לפי שם"

הפקידה מחפשת בקלסר את השם שלי ולא מוצאת.

אני:"זאת חבילה גדולה, לא משהו סטנדרטי"

פקידה:"רגע, רגע, יש לי אחת ללא שם, ששמתי עלייה סימן שאלה"

אני::wink:

היא::-D

מנהלת::shock:

ואכן זאת החבילה שלי,הכיתוב של השם דהה קצת.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

×
×
  • תוכן חדש...