Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התרשמות אישית - לקסוס IS300h: האם מבעד לחבילה ההיברידית מסתתר רכב ספורטיבי קרבי?


stio
שימו לב! השרשור הזה בן 3472 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בתור אחד שיש לו רכב כזה אני יגיד קצת את דעתי.

הרכב שקט בצורה מופתית בעיר וגם בבן עירוני, חסכוני מאוד 1/18 ממוצע בעיר מישורית ובבן עירוני.

נוח מאוד וכל הזמן יש הרגשה של מין ריחוף.

לגבי ספורטיבי, הרכב לא ספורטיבי בעליל וסובל מתת היגוי מוחשי, אני אוהב להכנס לסיבובים עם דוושה לחוצה וככה הרכב גם יותר מדוייק.

לגבי השאלה ששאלו מול הBMW, עשיתי נסיעת מבחן בשתיהם לפי דעתי אין מה להשוות במיוחד באיכות החומרים והמושבים הגרועים בBMW והחומר שהם מצופים דמוי עור מפלסטיק באיכות נמוכה מאוד.

עוד דבר הרכב שSTIO נהג הוא ברמת גימור הכי נמוכה והמושבים שם הם לא עור אלה דמוי עור באיכות מאוד גבוהה שבאמת ניתן להתבלבל ולטעות שזה עור.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

Spire

אני מניח שאתה מדבר על ואריטור.

מכיר את המערכת ועיקרון הפעולה.

 

אם זה הרעיון וכך בעצם עובד העיקרון של העברת בהילוך אז סבבה, זה בדיוק מה ששאלתי.

אם כך כנראה שגם ניתן לשחק עם "כמות ההילוכים".

אם לא ברמת הנהג אז ברמת היצרן.

אז כמה יחסי העברה יש בתפעול הידני?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרא גם תשובה קודמת, לפחות לגבי הפונטו - היצרן קיבע 6 יחסים מתוך הרצף, יכל להיות באותה מידה גם 4 8 או שליטה רציפה (או בדידה צפופה כמו ווליום במערכת השמע). וזה מיותר לגמרי ברכב היברידי עם בלימה ראשונית על ידי המנוע החשמלי. אז מה זה תורם? לא צריכת דלק, לא ביצועים לא לבלימת מנוע (בהיברידי) רק גימיק או תחושת הילוכים למאותגרים. כן אפשר לחשוב על תכנית ספורט שתקבע יחס העברה גבוה יותר, לתגובה מיידית. אבל לדעתי הגיר מסוגל להגיב די מיידית ללחיצה בריאה (קיק דאון).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מכונית שמצויידת בגיר רציף משמיעה צלילים שונים, למעט אולי האודי שמצויידות במולטיטרוניק, ובכולן הסל"ד נשאר "תקוע" ולכן התחושה המוזרה.

חבל שכיביתם את המערכת, הפסדתם איכות סאונד ברמה גבוהה מאד.

תודה על הסקירה !

 

כיביתי אותה כדי לשמוע נטו את המנוע בלי הפרעות או רעשי "כאילו", לקראת הסוף היא הופעלה להתרשמות.

 

סבבה והכל, אבל מד טמפ' נוזל קירור יש?

 

תאמין לי שזה הדבר הראשון שבדקתי כשהסתכלתי בפעם הראשונה על הלוח...

 

בתור אחד שיש לו רכב כזה אני יגיד קצת את דעתי.

הרכב שקט בצורה מופתית בעיר וגם בבן עירוני, חסכוני מאוד 1/18 ממוצע בעיר מישורית ובבן עירוני.

נוח מאוד וכל הזמן יש הרגשה של מין ריחוף.

לגבי ספורטיבי, הרכב לא ספורטיבי בעליל וסובל מתת היגוי מוחשי, אני אוהב להכנס לסיבובים עם דוושה לחוצה וככה הרכב גם יותר מדוייק.

לגבי השאלה ששאלו מול הBMW, עשיתי נסיעת מבחן בשתיהם לפי דעתי אין מה להשוות במיוחד באיכות החומרים והמושבים הגרועים בBMW והחומר שהם מצופים דמוי עור מפלסטיק באיכות נמוכה מאוד.

עוד דבר הרכב שSTIO נהג הוא ברמת גימור הכי נמוכה והמושבים שם הם לא עור אלה דמוי עור באיכות מאוד גבוהה שבאמת ניתן להתבלבל ולטעות שזה עור.

 

תודה על השיתוף.

המושבים ברכב הנ"ל הם אכן דמויי עור וגם כתבתי את זה בסקירה. בדגמים המפוארים יותר הרכב מגיע עם מושבי עור.

 

 

לגבי הגיר הרציף של הרכב: לא סתם הם נבחרו לרכב האמין ביותר, כנראה הגירים הרציפים קצת יותר אמינים מה- DSG של VAG... ועל אמינות אפשר להתפשר קצת בביצועים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוח מאוד וכל הזמן יש הרגשה של מין ריחוף.

 

הרכב שלך גם עם צמיגי אל תקר כמו בזה שסטיו נהג? חשבתי שהם דווקא פוגעים בנוחות..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועל אמינות אפשר להתפשר קצת בביצועים.

 

אחת מנקודות המחלוקת הגדולות!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם מרגישים הרבה יותר חזקים משלי.

סליחה?! הפאביה יודעת שכתבת את זה?! היא מרשה לך לנהוג בה אחרי שכתבת דבר כזה?! חצוף! אני דורש סקילה! :p

 

אחסוך מכולם את הביקורת שלי על הרכב (יצא לי לנהוג בו מעט) כי אני די בטוח שכולם יגידו שאני לא אובייקטיבי.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתיבה יפה, אהבתי.

 

רק הארה קטנה ברשותך:

 

לאחר כמה עשרות קילומטרים אפשר לסכם: הרכב הקלאסי לאיש העסקים המצוי: חזק, יוקרתי, מושך תשומת לב ואפילו מהנה לנהיגה ספורטיבית - אבל דוושת הקלאץ' חסרה. כנראה שאין תחליף לגירים הידניים שכולנו אוהבים.

 

לא כולם אוהבים גיר ידני, בטח לא אנשי עסקים מצויים. לאיש עסקים בפקקי תל אביב אין זמן לתרגל: קלאץ׳-ראשון-קלאץ׳-ניוטרל.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור התשובה היא לא, לא מסתתר רכב ספורטיבי קרבי. בסה"כ עוד מכונית "מנהלים" טיפוסית, נטולת תחושות או ריגוש כלשהו מלבד העובדה שהיא, כמו רוב אם לא כל מכוניות הסדאן במחיר שלה, מפגינה אחיזה גבוהה.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב שלך גם עם צמיגי אל תקר כמו בזה שסטיו נהג? חשבתי שהם דווקא פוגעים בנוחות..

הרכב נוח מאוד גם עירוני וגם בבין עירוני.

 

נ.ב. היום בידיעות אחרונות פורסם שהמרצדס CLA250 הוא הרכב החמישי הכי לא אמין בארצות הברית, מזל כי ההתלבטות היתה בינה לבין להלקסוס, כנראה בגלל זה ביד 2 כבר יש המון כאלה למכירה.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה.

תרשו לי להתייחס רק למראה עיניים. בתמונה החיצונית הרכב נראה ממש טוב, חטוב וסקסי.

בתמונה של הקונסולה המרכזית, בין הנהג לנוסע, העיצוב נראה (בעיניי) "מרובע" ומיושן, אבל בקצהו יש מסך נשלף, שמוכיח שמדובר ברכב עדכני.

 

מדהים איך תמיד גיר ה-DSG נדחף ומושמץ בכל מקום, וגם לכאן, כשמדובר בגיר רציף שהוא אולי אמין, אבל בטח לא בעל ביצועים ונוכחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב נוח מאוד גם עירוני וגם בבין עירוני.

 

נ.ב. היום בידיעות אחרונות פורסם שהמרצדס CLA250 הוא הרכב החמישי הכי לא אמין בארצות הברית, מזל כי ההתלבטות היתה בינה לבין להלקסוס, כנראה בגלל זה ביד 2 כבר יש המון כאלה למכירה.

אין לי מושג לגבי אמינות הרכב משום שהוא אצלי רק חמישה חודשים אבל בהחלט זה סימן לא כלכך טוב, הדגם שנמכר ביד 2 הוא ברובו cla 200, בכל מקרה אני לא חושב שהוא נמכר בגלל בעיית אמינות כי הוא די חדש ולא נראה לי שאנשים נתקלו בבעיות עדיין, אם הייתי חוזר כמה חודשים אחורה הייתי קונה לדעתי את ה q50 אותו הכח, עם הנעה אחורית יכול להיות מתכון הרבה יותר מוצלח.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3472 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...