Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרוז 2011 או I30CW 2009


good__one
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4258 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המחיר של שני הרכבים דומה (ע"פ יצחק לוי באינטרנט)

 

מטרה: רכב שישמש משפחה (2+2) לפחות 5 שנים

דרישות חובה: רכב נוח (מבחינת NVH) ולא יקר לתחזוקה (דלק / טיפולים / ביטוח)

נחמד שיהיה: חזק, 'מתנהג', גאדג'טי

אופי נסיעה: ביום-יום עירונית כ-10 ק"מ, כל שבועיים נסיעה של 70 או 300 ק"מ (ההורים שלי / שלה) ממוצע של 16,000 לשנה

 

היתרון של הקרוז הוא במחירון הנמוך, בשנתון הגבוה (שמשמעו גם קילומטרז' נמוך יותר) ו-'certified' של UMI

היתרון של ה-I30CW הוא בתא המטען (סופי שבוע) ובסחירות בעוד 5 שנים

 

השאלה היא בעיקרה עקרונית 2009 לעומת 2011

וניתן לחליף בהשוואה את ה-I30 ב: סיד / פוקוס / מאזדה 3 שמחירון 2009 שלהם דומה

 

 

תודה

פורסם

אם אין צורך בסטיישן ממליץ לבחון קיה פורטה.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
אם אין צורך בסטיישן ממליץ לבחון קיה פורטה.

 

כבעלים של קרוז 2011, ממליץ בחום.

בטיחותית, נוחה, מאובזרת, מרווחת ומתאימה למשפחה.

נותנת תמורה מדהימה לכסף.

ה-I30 פחות סקסית, נחשבת כאמינה ובעלת בגז' ענק.

אני מסוג האנשים שמחפשים ריגושים ובגלל זה אני מעדיף את הקרוז.

צריכת הדלק זהה בשני הרכבים.

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם

קודם כל, תודה על התגובות עד כה.

 

 

א. הקרוז היא כמובן זו שאחרי העדכון.

ב. התקציב הוא 50-60.

 

 

כמו שכתבתי השאלה היא עקרונית, מה עדיף כקניה לטווח ארוך (5 שנים עם אופציה ליותר) :

- רכב זול וצעיר אך פחות סחיר ושם לא כל כך טוב

- או רכב ותיק יותר, אבל בבחינת ללכת על בטוח

 

אחרי שנענה על השאלה, נבדוק בתוך הקבוצה הנבחרת מה הרכב הכי כדאי:

- קרוז, פלואנס וחברותהן מקבוצה א'

- או 3, סיד, I30 וכד' מקבוצה ב'

×
×
  • תוכן חדש...