Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ לפני רכישה - B3 2.0 ספורט.


Dang3Ron
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3837 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

קודם לפתיחת השרשור, עיינתי במבחני הדרכים שנעשו לדגם הנ"ל, והשתדלתי לעשות חיפוש על הדגם, וביקורות עליו.

מוכרת לי הבעיה של הגיר. עקב כך אני מבויית על אחד ידני.

אם כך, מספר שאלות:

-מחלות מסויימות?

-דגשים מסוימים בטיפולים?

-רגישות של הרכב?

-רמת הסחירות שלו עם דגש על תיבה ידנית.

-האם הוא רכב שיספק חווית נהיגה מספקת? אני לא מחפש גרזן מושחז, אבל עדיין ארצה לעמוד בקצב עם חברים שנוסעים על מוגדשים וGT למיניהם.

 

 

בנוסף, אשמח לשמוע חוות דעת של אנשים שנסעו על הרכב/היה בבעלותם על כל ההתנהלות היומיות איתו.

באופן עקרוני הנסיעות היומית שלי היא כ-10 ק"מ ביום,אך 3 פעמים בשבוע 90 ק"מ ביום.

תודה מראש לעוזרים! :oops:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יש את ההודעה שאני רשמתי לגבי ה b3 האוטומטית שיש לי.

אתה יכול לקרוא אותה כאן.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?544162-Subaru-B3-2-0-RXI-2008&p=4508925#post4508925

 

יתכן שבגרסה הידנית הרכב יהיה יותר נמרץ וחסכוני, אבל עדיין המנוע שלו לדעתי דיי עצלן ולא ברור לי איפה מתחבאים כל הסוסים שלו (אולי סוסי פוני).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחלות ורגישויות לא קיימות. זו סובארו, וככל סובארו היא תשרוד אחרי שהג'וקים יכחדו.

רמת הסחירות שלו נמוכה, כי זו מכונית נישה שמכוונת לפלח אחד באוכלוסיה. בוודאי ובוודאי הגרסה הידנית.

צריכת דלק גבוהה. 1:8/1:10 ק"מ לליטר זה משהו שצריך לצפות לו.

הנעה כפולה מחייבת החלפת ארבעה צמיגים בו זמנית. צמיגים בעלי בלאי שונה או מדגם שונה יגרמו לבלאי מואץ לדפרנציאל המרכזי.

 

מבחינת נהיגה, ההגה מעורפל והבלמים חלשים. אני לא יודע מאיזה מכונית אתה מגיע ולמה אתה רגיל, אבל בגדול זו אינה מכונת נהיגה מושחזת. היא נוחה מאוד, שקטה מאוד, בטוחה, ומרווחת יחסית בספסל האחורי. היא עמידה וקשוחה, ואיכות החומרים שלה טובה מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באופן עקרוני, אני בא מעולם הדו"ג.

יש לי בעברי מספר רכבים שהיו בבעלותי/רכבי חברה.

אף פעם לא הייתה בבעלותי מכונת השחזות מרובעת גלגלים, אך נהגתי על לא מעט כאלה במספר הזדמנויות שונות.

בעברי היה לי אימפרזה 2004, כך שאת אופי הבוקסר אני מכיר.

אפילו בתצורת ה-1.6, חווית הנהיגה עליו הייתה מאוד מהנה(הכל יחסי, כן?).

יש לי כרגע כרכב שני + פרויקט בקצב איטי, סיאט איביזה 2000 1.6, ואני מאוד נהנה מחווית הנהיגה שלה גם.

 

היגוי מעורפל זה נקודה שקצת מרימה לי את הגבה.

 

GORIDE, אתה חושב שעם החלפה לרפידות סינטר בעיית הבלימה החלשה תסתדר?

ומדוע ההיגוי מעורפל? האם ישנה דרך לשנות אותה?

 

אשמח לשמוע עוד חו"ד.

 

תודה :).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיסקו, תודה.

אחדד קצת לאחר תגובתך: מדובר ספציפית על אקזמפלר בתצורת האצ'בק.

למרות שאני מאמין שההבדל הוא מינורי עד לא קיים.

 

אין לי כל צורך משפחתי/מרחב/מקום איחסון מיוחדים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה אתה רוצה שאני אגיד?

היה לי כזה.

זה אוטו נהדר, כייפי לנהיגה, כייף ללחוץ עליו ונעים מאוד לנסוע בו נסיעה רגועה.

אם לא היתה לי ריו חדשה ממש, הייתי שומר אותו אצלי.

אתה יכול לקנות רכב כזה ללא חשש ולהנות ממנו מאוד.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רוצה שתגיד כלום, מלבד דעתך על הרכב.

ממליץ/לא ממליץ.

מה ידוע לך שבעייתי ברכב/מה אהבת בו.

נקודות תורפה/חולשות.

האם הוא מהנה לנהיגה?

זה הכל.

אין צורך בעויינות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנהיגה ברכב לא הרגשתי הבדל משמעותי בין ה1.5 ל2.0. כנראה ההנעה הכפולה גוזלת הרבה מכוח המנוע, אחרת אין לי דרך להסביר מדוע היא מרגישה כל כך מנומנמת...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלילה מעויינות, כנראה שלא ירדת לסוף דעתי.

אוטו מצויין. אתה יכול לקנות כזה ולהנות ממנו מאוד. אחלה אוטו.

 

הבדל עצום בין 1.5 ל 2.0 גם בהספק הסופי וגם במומנט ובזמינות שלו.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דניאל(?), תודה.

אבל הגרמניות פחות רלוונטיות בגלל עלויות אחזקה גבוההות לעומת היפניות.

אני גם מחפש רכב ידני 1.8-2.0 ליטר.

ה-DSG של הגרמנים גורם לי לסלוד מהם.

 

באופן עקרוני זה נראה לי כקרב בין הB3 למאזדה 3 ספיריט.

אשמח לשמוע עוד כיוונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באופן עקרוני זה נראה לי כקרב בין הB3 למאזדה 3 ספיריט.

אשמח לשמוע עוד כיוונים.

 

בנושא ההיגוי המעורפל: ההגה בסובארו פחות חד מזה של המאזדה. כלומר, ההגה של המאזדה מחזיר לך היזון חוזר, ונותן לך תחושה שאתה יודע בכל רגע איפה הגלגלים נמצאים. זו קצת הגזמה, כי גם ההגה של המאזדה הוא לא שיא השלמות ויש הגאים הרבה יותר טובים ממנו, אבל לעומתו ההגה בסובארו מרגיש קצת חסר תחושה. זה יהיה קצת כמו ההשוואה בין רכיבה על דו"ש לאופנוע כביש.

ההיגוי מעורפל כי פשוט הוא כזה. ושוב, הכל בהשוואה והכל יחסי.

 

לעומת המאזדה הייתי בוחר בסובארו. דבר ראשון היא ייחודית יותר (הבוקסר, ההנעה הכפולה, התדמית) ולטעמי האישי נראית טוב יותר.

דבר שני, היא נוחה משמעותית, שקטה מאוד, ומציעה איכות חומרים ואיכות בניה שלוש רמות מעל המאזדה.

דבר שלישי, הבוקסר אולי חלש בסל"ד נמוך וההנעה הכפולה גובה את שלה, אבל האצות ביניים בסובארו הן טובות מאוד.

 

בדוק בלאי מצמד, ובדוק את מצב הצמיגים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לגבי הונדה סיוויק 1.8 ? תואמת לתקציב שלך?

לדעתי אם גם ככה אתה מחפש ידני כן הייתי מחפש לאון. כך אין את הדאגה מהDGS. מעבר לכך, הDSG שמותקנת בגרסאות הראשונות של מנועי ה TSI בגולף היא עם 6 הילוכים המציגה אמינות טובה בניגוד לDSG7.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לגבי הונדה סיוויק 1.8 ? תואמת לתקציב שלך?

לדעתי אם גם ככה אתה מחפש ידני כן הייתי מחפש לאון. כך אין את הדאגה מהDGS. מעבר לכך, הDSG שמותקנת בגרסאות הראשונות של מנועי ה TSI בגולף היא עם 6 הילוכים המציגה אמינות טובה בניגוד לDSG7.

 

לסיוויק יש הגה פשוט מעולה, אבל אין לה את רבע העידון שיש לאימפרזה. האימפרזה מכונית הרבה יותר איכותית מבחינת חומרים והרכבה.

גרסאות הTSI יציעו ביצועי מנוע עדיפים בהרבה על האימפרזה. אבל ידני מול אוטומטי (או רובוטי) זו החלטה בסיסית שצריכה להיעשות. לדעתי רכב ידני זה כיף יותר מרכב אוטומטי, אפילו עם מנוע חזק יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...