Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לקראת הגשמים - להגן מתחת למכסה מנוע


PsyOr
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3848 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

יכול להיווצר מצב שכמות גדולה של גשמים ו/או גשמי צד, ברוח, יכולים להכניס מים למתחת למכסה מנוע?

 

יש איזה 'מיגון' פנימי מיוחד או שזה לא אמור להיות דבר רציני קצת מים שחודרים? (במידה וכמובן המצתים ושאר הרכיבים הדומים מכוסים)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היצרן התאים את הרכבים בגרסאות מיוחדות ייעודיות גם לאקלים הסוער הקיים בישראל.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה משלם כאן 120% מס על מכוניות רק בגלל התכנון ספיישל למדינת ישראל שהכל כבר ממוגן מתחת למכסה המנוע.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שנאמר למעלה, הרכבים בנויים להתמודדות עם חורף קיצוני הרבה יותר מהחורף הישראלי ללא שינויים מיוחדים.

 

אני ממליץ לך לבדוק צמיגים לקראת החורף בכדי לראות שהם לא בלויים, הדבר החשוב ביותר בחורף הוא סגנון הנהיגה שלך שצריך להיות הרבה יותר זהיר מפני שהכביש מחליק יותר.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההגנה היחידה שצריך זה נגד חתולות שנכנסות להתחמם ויוצאות בתור שווארמה

 

למקרים כאלה אפשר להחזיק לאפה מתחת לרכב.

 

אז אני מבין שמים מתחת למכסה מנוע (שמצליחים לחדור פנימה) זה לא ביג דיל?

בארץ דווקא האקלים חם יחסית לעולם, ההתאמה אולי פחות נוגעת למיגון מגשמים..[מה שכן הספוגים והגומי שאמור לאטום צריך להיות איכותי יותר]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, אין שום התאמה מיוחדת של מכוניות לשוק הישראלי, מהבחינה הזו.

 

שנית, תא המנוע לא מוגדר כחלל אטום.

 

במזג אוויר גשום עולה רסס מים מהכביש ומגיע לתא המנוע.

מכלולים שרגישים למים - מוגנים. לדוגמא יש גומיות אטימה בקונקטורים חשמליים.

 

לכל שאר המכלולים לא יקרה כלום מכמה טיפות מים.

 

זה לא אומר כמובן שאפשר לחצות מעברי מים בעומק של חצי מטר עם רכב פרטי.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...