Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4164 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באתר של דונה רוסה כתוב שהמסעדה סגורה בראשון :shock:

נשארנו עם ארנולד'ס ולימוזין. מה אתם אומרים?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סטיקיית הבוקרים

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
סטיקיית הבוקרים

 

+1 הם מעולים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • אחראי פורום
פורסם (נערך)

מהאחרונות אני שם את לימוזין בראש ואת ארנולדס, הבוקרים וסינטה בר על אותה משבצת.

הבוקרים המונית ורועשת יותר, אם זה מפריע.

עריכה אחרונה על ידי itaysamurai

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

מפריע. נראה לי שנפל הפור על רמת ישי. נגיע ונראה מה קורה. צריך להזמין מקום או שבשעות הצהריים לא צפוי להיות מלא?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)

בלימוזין - אוכל מעולה ולעולם לא נפלנו בכלום.

סטייקית הבוקרים - היו נפילות ותמיד ניסו לטפל ולהציע פיצויים.

המקום באמת רועש (במיוחד כשבעל הבית נמצא)

לדעתי בצהריים לא אמור להיות מלא,

מזל טוב ותהנו!

עריכה אחרונה על ידי ofer_a
פורסם

תהנו.

 

אל תשכח לספר איך היה בלימוזין, אני גם מתכנן להגיע לשם עם הבת זוג / מס' חברים.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

ארנלוד אחת הטובות בארץ. אין להשוות ללימוזין עם כל הכבוד. רמה אחרת.

בתור אחד שהיה 5 פעמים גם ברמת ישי וגם בנתיב השיירה היא פשוט מעולה. לדעתי בטופ 3 של הכשרות בארץ.

פורסם (נערך)
בלימוזין - אוכל מעולה ולעולם לא נפלנו בכלום.

סטייקית הבוקרים - היו נפילות ותמיד ניסו לטפל ולהציע פיצויים.

המקום באמת רועש (במיוחד כשבעל הבית נמצא)

לדעתי בצהריים לא אמור להיות מלא,

מזל טוב ותהנו!

 

אכלתי בבוקרים פעם אחת לפני כמה שנים, לסטייק היה טעם לוואי נוראי, ביקשתי להחזיר.

 

מאז רגלי לא דרכה שם על הבוטנים וגם לא תדרוך, אני לא חוזר למקום שאני מחזיר בו אוכל.

עריכה אחרונה על ידי Alon_A

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם (נערך)

אושרי, אני גם אחד שקשה להפיל אותו, במיוחד עם בשר. יחד עם זאת, אני לא מחפש ליפול. הסועדים, מלבד עבדכם הנאמן, אינם חובבי קולינריה גדולים. מחפשים מקום שקט ויפה, עם בשר טוב, שירות נעים וכוס בירה טובה. הגדרתי תקציב של 900 שקלים [לא כולל טיפ] לארבעה סועדים, למרות שלדעתי לא נגיע לזה, כי אף אחד מהם לא מרבה לאכול כמוני.

אני מודה לכולם על ההמלצות שנית. מחר נתחיל עם לימוזין, ולאט לאט אתחיל לחרוש את מסעדות חיפה והכרמל [אחותי עוברת לגור שם, וכשנבקר אותה תמיד נשמח לנסות מקומות חדשים, כי במרכז הכל נמאס]. לפיכך, כל ההמלצות שניתנו אינן הולכות לפח, אלא לפעם אחרת. חבל שדוניה רוסה סגורים בראשון. המקום סקרן אותי מאוד [יש להם צלעות? כולם במשפחה אוהבים תלעות חוץ ממני].

 

אחזור עם חוות דעת [פעם ראשונה שלי שם] על לימוזין. הסיבה שבחרתי בה היא שטעמתי את ההמבורגר של ברגר סאלון [אותן הפרות בגידול עצמי] והוא היה פנטסטי, למרות המחיר המוגזם. כעת מסקרן אותי הבשר. אחזור עם תובנות ועדכונים מחר בערב.

 

תודה שנית לכולם על ההמלצות.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • אחראי פורום
פורסם

המחיר בבורגר סלון מוגזם? ממוצע מינוס וזה תמורת אחלה בורגר.

להגיד שבשר מפיל מהרגליים זה קצת מעורפל, אין לרובנו כלים להעריך בשר באמת טוב שמטופל נכון.

מסעדה צריכה להימדד גם בערכים של עקביות ושמירה על איכות גבוהה במשך השנים ואת זה ללימוזין (ודוניה רוסה, ארנולדס, סינטה בר) יש ובגדול.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
אושרי, אני גם אחד שקשה להפיל אותו, במיוחד עם בשר. יחד עם זאת, אני לא מחפש ליפול. הסועדים, מלבד עבדכם הנאמן, אינם חובבי קולינריה גדולים. מחפשים מקום שקט ויפה, עם בשר טוב, שירות נעים וכוס בירה טובה.

 

למטרה הזו לימוזין מתאימה ב 100 אחוז


×
×
  • תוכן חדש...