Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הוא פולקסווגן קאדי 2014 חדש בן שבוע

מידת הצמיגים במקור 195/65/15 האם ניתן להחליף לגנטים מגנזיום ?חייבים שינוי ברישיון?

ואם אני מחליף למידה 195/65/16 גם צריך שינוי ברישיון?איך עושים את זה?

תודה ושנה טובה לכולם

פורסם

אני לא מומחה, אבל כרגע גם בתהליך של שידרוג הגלגלים.

למידות שמאושרות ע"י היצרן תחפש מדבקה במכסה הדלק או בדופן דלת הנהג. בכל מקרה זה גם אמור להיות מצויין בספר הרכב.

אם אתה משנה את המידה- צריך עידכון ברשיון הרכב. פשוט ניגשים למכון טסטים לאחר השינוי ומעדכנים בעלות של כמה עשרות ש"ח.

אם אתה רק מחליף לחישוקים קלים, ללא שינוי מידה, אין צורך בעידכון הרישיון.

 

למיטב הבנתי, מכיוון שהקוטר הכללי של הגלגל (ג'נט + צמיג) צריך להשמר פחות או יותר, אם אתה עולה בקוטר הג'נט אתה צריך לרדת בחתך הצמיג. לכן אותה מידה לא תתאים על ג'נט גדול יותר.

פורסם

גש למכון טסטים, שם יוכלו להגיד לך לאיזה מידות (צמיגים+ג'נטים) אתה יכול לשנות באופן חוקי.

אם אתה משנה מידת צמיג או ג'נט אז אתה חייב לעדכן את הרשיון.

פורסם

יש שרשור ייעודי לשאלות מהסוג הנ"ל: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?96688-%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%99-%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92%D7%99%D7%9D-%D7%92-%D7%90%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%9D&p=4499820#post4499820

 

בכל אופן, אלו המידות המאושרות לרכבך: http://car.mot.gov.il/ORIL/2014/3/14-0031.pdf

במידה R16, מאושרת 205/55R16 94H. שים לב שעליך להתאים גם את קוד המהירות והעומס (שווה או גבוה).

 

את שאר הפרטים נתן SkodaBS במדויק.

 

 

אגב, משום מה יש לי הרגשה שחשבת שניתן להשתמש באותם הצמיגים שכרגע על הרכב ולהתקין אותם על ג'אנט 16".

ברור לך שזה בלתי אפשרי, כן?

פורסם
יש שרשור ייעודי לשאלות מהסוג הנ"ל: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?96688-%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%99-%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92%D7%99%D7%9D-%D7%92-%D7%90%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%9D&p=4499820#post4499820

 

בכל אופן, אלו המידות המאושרות לרכבך: http://car.mot.gov.il/ORIL/2014/3/14-0031.pdf

במידה R16, מאושרת 205/55R16 94H. שים לב שעליך להתאים גם את קוד המהירות והעומס (שווה או גבוה).

 

את שאר הפרטים נתן SkodaBS במדויק.

 

 

אגב, משום מה יש לי הרגשה שחשבת שניתן להשתמש באותם הצמיגים שכרגע על הרכב ולהתקין אותם על ג'אנט 16".

ברור לך שזה בלתי אפשרי, כן?

אין לי מושג מדוע חשבת כך אבל צר לי לאכזב אותך לא חשבתי להשתמש עם הצמיגים שלי לג'נט 16 אתה יכול להיות רגוע יש עוד אנשים שמבינים חוץ ממך ובכל זאת תוןדה על התשובה אבל לא צריך לעשות מאנשים אהבלים

פורסם

קח נשימה עמוקה ותרגע בעצמך.

לא היתה כוונה להוציא אותך אהבל ולא חשבתי שאתה כזה.

נתקלתי לא פעם באנשים שחשבו שזה אפשרי מפאת חוסר הבנה בענין, והשימוש שלך במידות רוחב וחתך זהות בשתי המידות שציינת העלו חשד בעיני שאולי זה המצב גם כאן.

צר לי אם קיבלת זאת אחרת.

×
×
  • תוכן חדש...