Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה טוב על הנייר, אבל באתר של sjcam היא לא מופיעה

לכן לדעתי זאת לא ה SJCAM המקורית (לך תדע אולי היא מספיק איכותית)

פורסם

SJ5000 ממש לא קשורה לSJ4000. זה לא דגם חדש של אותו מפעל או משהו כזה.

פשוט חברה אחרת קראה למכשיר שלה באותו שם רק עם מספר גבוה יותר שיחשבו שזה דגם חדש וטוב יותר מה4000.

בקיצור, בנתיים לא. עד שיעלו ביקורות ואולי נגלה שגם החברה של ה5000 מייצרים כמו שצריך והאיכות טובה.

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

שלומי, קח סקירה שלי בין ה-1000 ל-M10, שהיא 4000 בגוף אחר.

 

נדמה לי שהמשתמש vico-israel מוכר SJ1000 בסביבות 300 ש"ח, שבמחיר זה כבר לא משתלם להזמין מחו"ל.

 

עריכה: פוסט אחד מתחת לפוסט שלי הנ"ל, מופיעה ההודעה שלו- המחיר אפילו יותר נמוך ממה שחשבתי. אולי נותרו לו כמה יחידות.

עריכה אחרונה על ידי yohai71
פורסם

היום קיבלתי בדואר את ה xioami yi עלתה קרוב ל 80$ , סנסור מאד איכותי של SONY, כוללת WIFI.

אין בה מסך LCD אבל היא משדרת את וידאו חי לאפליקציה שרצה על אנדרואיד או אייפון.

הדבר הכי טוב בה והחשוב באמת הוא הסנסור האיכותי מאד שמוציא תמונה מעולה כמעט בכל מצבי התאורה.

הנה הסקירה המפורטת

 

גם אני כמעט קניתי את ה SJ4000 אבל אז הבנתי שהשוק מוצף בחיקויים ואני לא באמת יכול לדעת מה אני מקבל, ובנוסף המחיר עם רכיב WIFI היה כ 100$ אז ירדתי ממנה.

פורסם

כמו אהבל חסכתי והלכתי על הSJ4000WIFI (מקורי), פשוט אכזבה, קניתי את זה למילואים.

התמונות באיכות גרועה, הבטריות מחזיקות 20 דק' (לא צילום, 20 דק' כשהיא דלוקה!), הייתי צריך לקנות עוד 2-3 בטריות אקסטרה וגם אז הייתי צריך לרדוף אחרי בטריות למצלמה.

מעבר לזה- האיכות גרועה, הצילום על הפנים, כשהמצלמה בקייס הכפתור הפעלה לא טוב (פעם עובד פעם לא), אין סאונד מתוך הקייס.

 

סה"כ שילמתי עליה 400-450 כולל תוספות והכל.

 

חודשיים אחרי זה קניתי גופרו 3 בלאק אדישן ב2300 שקל ושלום על ישראל, אבא שלי תמיד אמר לי שגדלתי- קמצן משלם פעמיים, ותמיד אני מתפלא כמה זה נכון.

 

ד'א ב900 שקל אפשר למצוא גופרו 3 יד שניה או אפילו גו פרו 2 שתעשה עבודה פי כמה יותר מהSJ

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

http://www.techmoan.com/blog/2015/3/30/the-full-xiaomi-yi-action-camera-review.html

https://app.dumptruck.goldenfrog.com/p/2CYog76qGX

 

 

אני גם הייתי פוזל לכיוון ה XIAOMI YI האיכות מטורפת.

כמובן שהיא לא חסרת בעיות,אבל עדיין אין מתחרים לאיכות ברמת המחיר הזו. (הגו פרו מפסידה לדעתי)

 

הקישורים לסקירה ולסרטונים באיכות האמיתית (ללא דחיסה ע"י יוטוב)

פורסם (נערך)

מאט (techmoan) אמר כמה דברים בקשר למצלמה הזאת ושימוש ברכב,

אין אפשרות להפעלה וכיבוי לפי המתח מהרכב ועוד כמה דברים.

בקיצור, לא מומלץ.

מדקה 12 מתחיל הצילום ברכב (בלילה)

 

לדעתי, כדאי להמתין לגרסאות תוכנה חדשות.

אולי המצלמה תתאים לשימוש כ-dashcam עם גירסה אחרת.

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
×
×
  • תוכן חדש...