Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דני דין,רק שתדע באופן כללי בלי קשר לשרשור הזה-במוסכי היבואן המהולל כלל לא ממליצים להחליף שמן גיר ברכב הזה.האם אתה יודע את זה ?

מעניין מאוד מה האינטרסים שלהם ...

שוב- לי יש רכב דומה שני שנתונים נמוך ובטיפול נכון לגיר אין שום תקלה.

הענין הוא,שזה מאוד תמוה- אם החליפו לגיר חדש להניילונים לא היתה אמורה לחזור כל תקלה אבל כאן כנראה,שהחליפו למשופץ או אחר מפירוק שהוא לא תקין ב-100%,נתנו אחריות ל3-6 חודשים ואח"כ,כאשר התקלה תחזור זו תהיה בעיה של בעל הרכב.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אני לכלל לא מופתע ולא נדהם

אין אם הנחית יצרן להחליף שמן אז לא מחליפים כך זה גם אצלי במוסך

לגבי גיר חדש אז ברור שיש שמן חדש וגם סביר להניח שהגיר מגיע מלא או מלא חלקית בשמן חדש

פורסם (נערך)

דני דין,אל תיתמם בוא נחשוב לרגע יחד...

בספר טיפולים (תחזוקת הרכב) כתוב,שיש הנחייה להחליף שמן גיר כל X ק"מ או Y שנים.

נניח,שאתה מוסך מורשה יבואן,אני נכנס אליך ומבקש החלפת שמן ואתה אומר לי: " אנחנו לא מחליפים שמן גיר ברכב הזה בגלל בלה בלה... ".

מה האינטרס של המוסך ? ניחשת נכון,בעודז XY ק"מ,איאלץ להגיע עם גיר דופק ואז אקבל את האלמנט של שיפוץ גיר/החלפתו לאחר.

אני לא אומר,שזה מה שאתה עושה במוסך שלך אני רק מסביר לך מה קורה בכמה מוסכי יונדאי (ולא רק לי,שברחתי משם לאחר שנגמרה האחריות,אלא גם לכמה חברים טובים שלי שקנו רכב יותר חדש ופשוט בהלם בכל פעם מחדש מהתשובות המקצועיות של "יועצי השירות המהוללים" שלהם.

איך תסביר את העובדה,שחוץ מהרכב שלי (שכנראה לא מיוחד במינו) אני מכיר כמה חברים טובים ,שלאחר ההמלצה שלי חד משמעית ללכת עם מה שכתוב בספר ולא להקשיב למוסך,דיווחו על שיפור משמעותי בהתנהגות הגיר והצטערו על כך,שהקשיבו "למומחים" מהמורשה.

שוב אותה המנטרה- אם הגיר טופל בזמן לפי ההנחיות עם שמן מקורי בתקן הנדרש בלבד לא אמורות להיות בעיות. יש לי חברים שקנו רכבים עם 70 ו-80,000 ק"מ והגיר לא מצייץ.אני כבר לא מדבר על שלי,שעדיין לא סגר 60,000.

לעומת זאת,רכב שנקנה מליסינג/השכרה עם ק"מ גבוהה,לא בוצע טיפול גיר אחד לפחות ועפ"י הנדרש- אין מה לעשות על הזנחה משלמים ובמקרה הזה בכמה אלפים טובים על שיפוץ גיר.

לעניין השרשור,אם הגיר מפירוק ושמו שמן חדש ומקורי- הבעיה בגיר עצמו ,כנראה שאינו תקין.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

נתקלתי במספר אנשים בפורום המתארים את הבעיה הזאת ונראה לי שזה בדיוק מה שקורה גם אצלי.

 

האם יש יותר מידע, או פתרון אפשרי? עד כמה זה באמת חמור? ואיך יכול להיות שהבעיה לא נפתרה לאחר החלפת גיר ומחשב גיר?

×
×
  • תוכן חדש...