Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני נהג חדש ורציתי לדעת האם ישנם רכבים ב10K כולל יישור קו ותיקון תקלות שונות שיכולות להיות לרכב.

מומלץ שיהיה חסכוני בדלק ולא ייראה כמו קופסא על גלגלים...

אם אפשר שגם יסחוב משהו :)

 

תודה רבה

פורסם
שלום,

אני נהג חדש ורציתי לדעת האם ישנם רכבים ב10K כולל יישור קו ותיקון תקלות שונות שיכולות להיות לרכב.

מומלץ שיהיה חסכוני בדלק ולא ייראה כמו קופסא על גלגלים...

אם אפשר שגם יסחוב משהו :)

איביזה דור 1?

פיז'ו 205?

ואולי אפילו פיאט אונו, למרות המראה?

 

(סובארו DL? מי אמר סובארו DL? :wink: )

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אופל קורסה משנת 90 יהיה אחלה אוטו בשבילך מנוע 1200 חסכוני ואמין.

 

כמו כן פיאט אונו מ 94 מנוע 1400 70 כוחות סוס אחלה אוטו.

 

סיאט איביזה דור ראשון משנת 89 90 ידנית 1400 גם כן

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

עצתי היא לך אל תיקנה כלום במחיר הזה אתה תיקנה סתם גרוטאה רקובה ובלויה ובטח שלא

תצליח ליישר קו מבחינת תקלות.תחסוך עוד קצת וכך תוכל ליקפוף למדרגת מודל ודגם חדיש

יותר

יש רגעים שאתה פשוט מודה לבורא שאתה חי (אברהם פורת ז"ל)

פורסם
שלום,

אני נהג חדש ורציתי לדעת האם ישנם רכבים ב10K כולל יישור קו ותיקון תקלות שונות שיכולות להיות לרכב.

מומלץ שיהיה חסכוני בדלק ולא ייראה כמו קופסא על גלגלים...

אם אפשר שגם יסחוב משהו :)

 

תודה רבה

חפש קרטשה במצב סביר...

אופל קורסה נניח או שרייד. גם 205 יכולה להכנס כאן ללא בעיה, גאסטי או סוויפט במנוע הקטן.

שנתון לכולם בערך 85, שים לב בעיקר למצב המכני ולא ודגם.

עד 3000 ש"ח בלי נגיעה באשך, טיפול כל 5, זרוק אחרי שאתה משתמש...

dirty old man

need love too

פורסם

ב10 אלף כולל יישור קו?

 

 

מה לגבי אופניים או קטנוע?

 

וברצינות. כמו שאמרו כאן, סובארו פשע מתחילת שנות ה80. פיאט אונו ישנה,205 ישנה.

 

יישור קו יכול להגיע ל5 אלף ש"ח בכיף לאוטו מתוחזק יחסית וישן.

 

אז מה אתה רוצה לומר שתקנה אוטו ב5 אלף שקל? לאדה באה בחשבון? :-D .

 

בקיצור, חכה, תחסוף כסף ותקנה אוטו יותר טוב בעתיד כשיהיה לך יותר כסף.

 

תצטרך כמה מאות בחודש רק כדי להחזיק באופן שוטף את האוטו.ללא תקלות רציניות.

 

יש לך את זה?

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

אתה יכול לקנות אודי 100 כסופה שנת 1984.

 

להחליף רדיאטור, לעשות ניקוי שסתומים בגיר (700 ש"ח), או במקרה הגרוע שיפוץ גיר (2500-3000 ש"ח),

לקנות משאבת הגה כוח חדשה (240 יורו), ויש לך אוטו חדש.

 

אני מתכוון לזה ברצינות.

 

אחרת, אתה יכול לחפש פנסיונר עם 205 או אונו במצב טוב שכמעט ולא תצטרך ישור קו ולנסות להורידו לכיוון ה10000.

 

במקרה הגרוע, תחסוך עוד ממש מעט, כי ב14-15K אתה יכול לרכוש טווינגו.

משכנתא זה קל

×
×
  • תוכן חדש...