Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש המון סיבות אפשריות אם בידך נורת ביקורת בדוק אם מגיע מתח חיובי (+) למצת לאחר פתיחת סוויץ' ומשם תמשיך , במידה ולא עקוב אחריו בדוק אם קיים ניתוק בשלב נתון , במידה ואכן יש מתח חיובי תשחק קצת עם המינוס אולי הוא קצת מנותק.

8)
פורסם

אז זהו שמתי לב שיש שם בורג בפנים.. יכול להיות שהוא קיצר ושרף את הפיוז? (עוד לא היה לי זמן להתעסק עם הקופסת פיוזים)

פורסם (נערך)

טוב פתחתי את הקופסת נתיכים, בתקווה שיהיה תרשים בחלק הפנימי של הכיסוי...אין שום תרשים וגם בספר רכב אין שוב אזכור לנושא מלבד איפה נמצאות הקופסאות נתיכים...

 

מצרף תמונות של הקופסה (בתוך הרכב), יש שם כבל חתוך (אפילו 2) פעם ראשונה אני נתקל בזה - זה תקין בכלל?

 

 

IMG_20140817_161953.jpg

IMG_20140817_1620071.jpg

 

יש דרך למצוא את הנתיך של המצת סיגריות?

שאלה נוספת - עם מברג טסטר (בלי כבל כלשהו, רק מברג עם הנורה) או עם רב מודד - יש אפשרות לבדוק את הפיוזים (כמובן בזמן שהסווץ' עובד) ?

ועוד שאלה על הדרך - יכול להיות שבורג שנזרק לתוך השקע מצת גרם לקצר\שריפת פיוז?

עריכה אחרונה על ידי PsyOr
פורסם (נערך)

אכן, חפץ מתכתי שנכנס לשקע המצית עלול לקצר ולשרוף את הפיוז - קרה לי אישית.

אכן, אפשר לבדוק באמצעות כלים ייעודיים האם הפיוזים תקינים או לא.

 

לגבי מציאת הפיוז האחראי על המצת - חפש בגוגל משהו בסגנון "wv jetta fuse box map"

עריכה אחרונה על ידי דור--
פורסם
טוב פתחתי את הקופסת נתיכים, בתקווה שיהיה תרשים בחלק הפנימי של הכיסוי...אין שום תרשים וגם בספר רכב אין שוב אזכור לנושא מלבד איפה נמצאות הקופסאות נתיכים...

 

מצרף תמונות של הקופסה (בתוך הרכב), יש שם כבל חתוך (אפילו 2) פעם ראשונה אני נתקל בזה - זה תקין בכלל?

 

 

[ATTACH=CONFIG]392628[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]392629[/ATTACH]

 

יש דרך למצוא את הנתיך של המצת סיגריות?

שאלה נוספת - עם מברג טסטר (בלי כבל כלשהו, רק מברג עם הנורה) או עם רב מודד - יש אפשרות לבדוק את הפיוזים (כמובן בזמן שהסווץ' עובד) ?

ועוד שאלה על הדרך - יכול להיות שבורג שנזרק לתוך השקע מצת גרם לקצר\שריפת פיוז?

אתה יד ראשונה על הרכב ?

מהתמונות שצירפת נראה שהרכב עבר איזשהי תאונה או/גם תיקונים.

איזה כייף לי :)

פורסם
אתה יד ראשונה על הרכב ?

מהתמונות שצירפת נראה שהרכב עבר איזשהי תאונה או/גם תיקונים.

קניתי מיד1

לפי מה אתה רואה שהרכב עבר תאונה\תיקונים?

ולמה יש שם את החיבורים האלה עם הכבל החתוך ?

פורסם

הכבל החתוך וגם נעל הכבל שתקועה בפיוז האדום של 10 אמפר כנראה שאריות של התקנה קודמת.

 

בצד שמאל בתמונה שצירפת נראית קורוזיה וריתוכים שמאפיינים תיקונים כתוצאה מנזק כולשהוא. אינני פחח מומחה אבל זו דעתי ואולי אני טועה.

איזה כייף לי :)

פורסם

סביר להניח שהבורג (החפץ המתכתי גרם לקצר ) ושרף את הפיוז (נורת ביקורת תעזור לך )

 

3 החוטים החתוכים מראים על ניתוק של דיבורית (לא מקוצעי )

 

תוכל לשלוף את הפיוז ולנתק (כמובן עם סויץ סגור) את החיבור המהיר ולהחזיר את הפיוז למקום

 

 

 

מרק מה גרם לך לחשוב שהרכב עבר תאונה א תיקונים למינהם ???

 

בהצלחה...

פורסם

איפה ראית קורוזיה?

הסימני ריתוך (אני מניח שהתכוונת בתמונה העליונה לאיזורים החומים) - זה גם הדבר הראשון שצד את עיני (אחרי הכבל החתוך כמובן) אבל נראה שזה די שכיח ברכבים:

http://www.myturbodiesel.com/images/a5/light/2010-jetta-fusebox-2.jpg

http://www.myturbodiesel.com/attachments/2010-jetta-fusebox-1-jpg.2531/

 

על כל פנים לא מצאתי פיוז 20, עד שאקפוץ לאחד המוסכים באזור או אמצא אצל חבר - תמיד טוב שתהיה ערכה, הערכה הזאת תתאים למה שאני צריך?

http://www.ebay.com/itm/120pc-Blade-Fuse-Auto-Car-Truck-SUV-Jeep-Motorcycle-FUSES-5-7-5-10-15-20-25-30-A-/291143721195?pt=US_Car_Audio_Video_Fuses_Fuse_Holders&hash=item43c984a0eb

 

יש גם של פיוזים קטנים: http://www.ebay.com/itm/120pcs-Blade-Fuse-Assortment-Auto-Car-Truck-Motorcycle-FUSES-Kit-ATC-ATO-ATM-/310840681020?pt=US_Car_Audio_Video_Fuses_Fuse_Holders&hash=item485f8c623c

פורסם (נערך)

אתה יכול באופן זמני לשים פיוז בעל ערך קטן יותר של 15 או 10 אמפר.

 

מסינים לא הייתי קונה אפילו קיסם לשיניים. אל תסמוך על פיוזים תוצרת סין.

למה אתה צריך 120 פיוזים ? לכול היותר פיוז אחד או שניים מכול ערך מספיקים.

 

אם אתה נמצא באיזור רמת-גן אשמח לתת לך כמה פיוזים איכותיים.

 

סימנתי לך בתמונה את המקומות החשודים בקורוזיה.

IMG_20140817_161953.jpg

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

חשבתי שכל הפיוזים שפנצ'ר-מאעכרים מוכרים זה אותו הדבר..

יש באמת הבדל באיכות?!

יש חברה כלשהי או משהו שצריך לשים לב או לשלם פי כמה אצל אחד המוסכים בארץ ולא לדעת אם אותו מוסך הביא סטוק משנג'ן..?

 

מה שסימנת התכוונת לחלודה.. זה הסימני ריתוך, תסתכל בתמונות שצרפתי להודעה מקודם עושה רושם שיש את זה בעוד רכבים.

( הנה עוד אחד: http://img24.imageshack.us/img24/5407/fusebox.jpg )

בנוסף התופסנים עם סמל VW.

איזה חבלה כבר יכולה להיגרם למקום הספציפי הזה שהוא דורש תיקון נקודתי?

עריכה אחרונה על ידי PsyOr
×
×
  • תוכן חדש...