Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

יש כאן חברה שהתקינו חיישני רוורס בסיטרואן ברלינגו?

אתמול התקנתי חיישנים בברלינגו 2011 שלי ומשום מה הם לא נדלקים - או שהמערכת פגומה או שלא חיברתי טוב למנורת הרוורס..

אשמח אם מישהו שהתקין בעבר יעזור לי.

תודה רבה,

חן.

פורסם

איזה דגם יש לך, הישן (2003-2012) או החדש (2008 - ועד היום)?

 

היו לי חיישני רוורס בדגם הישן, ביטלתי אותם אבל הצמה עדיין מחוברת.

 

אוכל מאוחר יותר לראות לאיזה חוטים בדיוק זה מחובר.

 

 

פורסם
איזה דגם יש לך, הישן (2003-2012) או החדש (2008 - ועד היום)?

 

היו לי חיישני רוורס בדגם הישן, ביטלתי אותם אבל הצמה עדיין מחוברת.

 

אוכל מאוחר יותר לראות לאיזה חוטים בדיוק זה מחובר.

 

 

רשמתי 2011.

אבל אני מאמין שזה ממש דומה,

יש לי מעין צמה כזו עם מספרים 1-7, ליד נורת הרוורס רשום 1/2 אז ניסיתי לחבר את האדום ל-1 והשחור ל-2 אבל לא עובד.

 

אשמח אם תוכל להציץ ו אפילו לצלם לי. תודה!!!

פורסם

ב 2011 היו שני דגמים, צורה ישנה וצורה חדשה.

 

אני שואל כי אני לא בטוח שמספרי חוטים בצמה זהים בשניהם.

 

אסתכל ואצלם לך יותר מאוחר בערב.

 

 

פורסם
ב 2011 היו שני דגמים, צורה ישנה וצורה חדשה.

 

אני שואל כי אני לא בטוח שמספרי חוטים בצמה זהים בשניהם.

 

אסתכל ואצלם לך יותר מאוחר בערב.

 

הבנתי, אז הצורה היא הישנה לא הכי חדשה. הנה תמונה לדוגמא.

 

http://www.focusnet.co.il/Content/AdsImages/25555/25555_1.jpg

פורסם

בצמה שמתחברת לפנס, יש חוטים בצבעים.

 

המינוס של הצמה הוא בד"כ החוט הירוק\צהוב.

את השחור של החיישני רברס אתה צריך לחבר אליו.

 

את האדום של החיישני רברס אתה צריך לחבר לחוט (+) של נורת הרברס. אני לא זוכר בעל פה איזו היא, אבל אם תדאג להפעיל את ההילוך האחורי וסוויץ' חצי פתוח (מנוע כבוי), היא אמורה להידלק - ואז תצטרך לאתר את החוט ע"י נורת ביקורת או שפשוט תראה על הלוח המודפס של הפנס לאן מוביל החיבור שנוגע בקצה התחתון של נורת הרברס.

 

זה הרבה יותר פשוט ממה שזה נשמע...

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

טוב, צילמתי. רכב זהה לשלך.

 

המינוס מחובר לחוט ירוק/צהוב כמו שאיציק כתב.

 

הפלוס מחובר לחוט לבן דק. הוא הלבן היחיד בצמה.

 

זה בפנס השמאלי לצורך העיניין.uploadfromtaptalk1405881944320.jpg

 

 

מתחת לפנס יש מעין פקק גדול מגומי. אתה חותך בו חור ודרכו מוציא את צמת החיישנים לכיוון הפגוש.

 

 

פורסם

אני לא חושב שזה שונה.

 

מה שאתה רואה בצילום שלי זה הצמה מתוך תא המטען, מאחורי פנל פלסטיס שמאלי (הצד הנגדי למקום של כלים להחלפת גלגל).

 

שם הכי נוח לחבר את זה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...